Sales content – яка його роль у процесі закупівлі?

Зміст

Купувати чи не купувати? Ось у чому питання. Контент, що продає, відіграє важливу роль у відповіді на це одвічне питання. Як його оптимізація може допомогти збільшити конверсію і, зрештою, результати продажів?

Що таке sales content?

Sales content – це тип контенту, який має на меті просувати бізнес і спонукати аудиторію скористатися пропозицією конкретної компанії.

Контент, що продає, позитивно впливає на конверсію – можна навіть сказати, що сьогодні нереально залучити клієнтів в інтернет-магазин без використання цих текстів.

Хороший продаючий контент характеризується привабливою формою, прямим зв’язком з цільовою аудиторією, використанням мови вигоди та індивідуальним підходом до потреб і очікувань клієнтів. Завдяки всім цим заходам продаючий контент ефективно впливає на емоції одержувача і, як наслідок, спонукає до покупки.

Які види sales content?

Наступне сприятиме збільшенню продажів:

  • описи товарів;
  • описи категорій;
  • тексти для рекламних листівок;
  • пости в соціальних мережах;
  • тексти для посадочних сторінок;
  • опис компанії;
  • тексти для інформаційних розсилок.

Таким чином, контент для продажу можна успішно використовувати на власному сайті, в інтернет-магазині, на аукціонних порталах, наприклад, Allegro, eBay, а також в електронному маркетингу.

Marketing content vs. sales content – основні відмінності

У чому різниця між маркетинговим контентом і контентом для продажів? Обидва мають у своїй назві слово “контент” – тобто це тип контенту, який призначений для виконання певної функції.

Коли перспектива покупки тільки замаячила на горизонті, саме в цей момент на сцену виходить контент, орієнтований на маркетинг продукту. Це фаза роздумів для потенційного споживача: він розглядає різні варіанти та переглядає доступні товари чи послуги.

Саме тут з’являється можливість ознайомити його з різними пропозиціями та представити свої варіанти. Чому клієнт повинен вибрати саме цей бренд? Чи заслуговує він на довіру? Для того, щоб відбулася покупка, такий контент повинен потрапити до потрібної цільової групи, а потім відповідати їхнім очікуванням від продукту.

Після того, як споживач досягнув фази прийняття рішення – усвідомив, що йому потрібна покупка, і знає, що він її зробить, – реалізація належним чином створеного торгового контенту стане ключовим моментом. Вже відомо, що бренд заслуговує на довіру, можливо, навіть має давні традиції, здатен задовольнити найвибагливіших клієнтів, а цінності, які він представляє, відповідають світогляду споживача.

Таким чином, контент, що продає, слугуватиме шляхом до завершення цієї транзакції. Він приведе клієнта до остаточної покупки конкретного продукту, послуги або рішення з портфоліо бренду.

Як вдосконалити sales content?

Для того, щоб клієнт завершив покупку, дуже важливо створити правильний контент, спрямований на те, щоб розвіяти його сумніви та представити продукт у найкращому світлі. Що можна зробити, щоб полегшити цей процес, як на сайті, так і за його межами?

Найпростіше рішення – змінити описи товарів і категорій. Хоча створювати окремий опис для кожного товару може бути нудно і виснажливо, дублювання описів без внесення змін негативно вплине на рейтинг магазину як з боку Google, так і з боку покупця. Впровадження таких змін за деякий час до піку продажів (тобто значного підвищення інтересу до певних товарів) також дозволить магазину бути більш помітним в Інтернеті, що полегшить покупцям його пошук.

Якщо функція такого контенту – відповідати на запитання споживача (у випадку з певними типами товарів, наприклад, електронікою), то слід докласти зусиль, щоб перерахувати всі його особливості, виокремивши будь-які переваги і те, як вони практично втіляться в його використанні.

Крім того, корисною частиною опису буде розділ поширених запитань, що містить відповіді на найпоширеніші запитання.

Підсумок

  • Роль комерційного контенту в процесі купівлі полягає в тому, щоб переконати клієнта зробити останній крок – тобто завершити транзакцію.
  • Тому контент повинен бути спрямований на підтримку бажання купити товар, водночас відповідаючи на будь-які питання таким чином, щоб розвіяти останні сумніви.
  • Найкращим рішенням для покращення контенту, що продає, є оптимізація описів товарів і категорій таким чином, щоб вони були унікальними і якнайкраще представляли переваги пропонованого товару або послуги.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу