Анкор — як вставти його в текст

Зміст

Якщо ми опублікували статтю на нашому сайті і вона принесла значний трафік, було б добре перенаправити цей трафік на кілька інших сайтів, які пов’язані з нашим основним сайтом і обговорюють пов’язані теми. З цим пов’язана широко зрозуміла внутрішня перелінковка. Одним з її різновидів є так званий якірний текст, який ми розглянемо в наступній статті.

Що таке Анкор?

Анкор – це гіперпосилання, що веде на інший розділ нашого сайту, інтегроване у фрагмент тексту. При цьому не порушується його смислова і граматична відповідність.

Іншими словами, це термін (або поєднання слів), який містить посилання на інший сайт. Текст якоря зазвичай форматується відповідно до рекомендацій для посилань (тому його виділяють синім кольором і найчастіше підкреслюють).

Приклад

Послуга з написання текстів, яка набуває все більшого значення, називається копірайтингом.

Клікнувши на слово “копірайтинг”, ми потрапимо на сайт, де обговорюються послуги копірайтингу, хоча сам контент є скоріше вступом до ознайомлення з копірайтингом як професією.

Якірний текст – це простий і ефективний спосіб збільшити органічний трафік на наш сайт, пропонуючи читачеві сайти суміжної тематики. Щоб відвідати їх, користувач натискає на якір і переходить на іншу підсторінку. Він також може посилатися на зовсім інший сайт. Перш ніж говорити безпосередньо про те, як ефективно розміщувати якірний текст, давайте розглянемо його види.

Типи анкорного тексту

Нижче ми представимо різні типи анкорів на прикладі адреси (і посилань) нашого сайту. Ми розрізняємо їх на основі тексту, в який встановлюється посилання.

  • Назва бренду – це назва нашого сайту, тобто Content Writer;
  • URL-посилання – пряме розміщення всього URL-коду (https://contentwriter.com.ua/) в тексті. Однак це не є ні “елегантним”, ні “правильним” рішенням зі стилістичної точки зору;
  • Назва статті, продукту або послуги – наприклад, “Що таке копірайтер.”
  • Ключова фраза – приклад такої фрази вже був представлений вище;
  • Схожа ключова фраза – це дозволить нам уникнути повторів у тексті. Вона все одно повинна відповідати основним стилістичним критеріям
  • Слоган – наприклад, “Купити зараз!”, “Натисніть тут”, “Дізнатися більше”. Посилання такого типу виділяються з решти тексту і не несуть ніякої конкретної інформації, тому ми не рекомендуємо їх використовувати.

Як використовувати якірний текст?

Як ви бачите вище, типів якірних текстів може бути досить багато, але їхня кількість в одній статті має бути доречною. Перш за все, слід подбати про природність вихідних текстів та їхню стилістичну узгодженість. Не варто намагатися впихнути якомога більше текстів в одну статтю, краще посилатися на сайти, які тематично пов’язані або генерують значний відсоток трафіку на нашому сайті.

Варто також перевірити, чи не з’явилися схожі ключові слова на нашому сайті – використання якірного тексту для посилання на них буде виправданим. Крім того, коли ми пишемо статтю на задану тему, варто використовувати їх для перенаправлення читача на веб-сайти, на яких ми пояснюємо терміни, які використовуємо.

Хороший якірний текст має бути інтегрованим у текст, ненав’язливим і виправданим.

Якщо він відповідає цим трьом простим критеріям, то можна сміливо його розміщувати. Пам’ятайте, що часте порушення стилістичних і граматичних правил для того, щоб розмістити анкор “через силу”, швидше за все, не пройде повз алгоритми Google і може призвести до зниження рейтингу нашого сайту.

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу