Кольори в маркетингу – чи знаєте, як вони працюють?
Дизайн бренду – один з аспектів, який виділяє компанію на ринку. Ретельна розробка ідентифікації бренду рівнозначна ефективному маркетингу. З іншого боку, ця концепція складається з низки елементів, які допомагають ознайомити одержувача з продуктом, пропозицією або послугою. Мало хто, однак, звертає увагу на дуже важливий аспект, який залишається окремою галуззю психології, а саме – психологію кольору.
Кольори з точки зору дизайну бренду
Кольори мають виразний вплив на психіку. Наприклад, синій заспокоює і дозволяє сконцентруватися, а червоний стимулює. Отже, кольори в маркетингу мають величезний вплив на одержувача, оскільки вони безпосередньо впливають на те, як клієнт сприймає бренд.
Всупереч інтуїції, на вибір продукту впливає не лише упаковка, але й кількість запропонованих товарів.
Багато клієнтів звертають дуже ретельну увагу на колір. Занадто велика кількість варіантів відлякує, а невдало підібрана кольорова палітра також ефективно відлякує потенційного покупця.
У психології добре відома 5-секундна механіка. Саме за цей час більшість людей формують думку про нову людину, яку вони зустрічають. Так само і з продуктами. Все підпорядковано першому враженню, тому рішення про покупку приймається на основі кольору упаковки чи сайту. Психологія кольору в цьому контексті неймовірно важлива.
Тож які кольори обирати при створенні іміджу бренду?
Перш за все, зробіть ставку на синій, золотий і зелений. Усі ці кольори викликають довіру в одержувача. Крім того, згідно з дослідженнями, багато людей просто люблять синій або вважають його своїм улюбленим кольором. Варто просто простежити за статистикою в цьому аспекті.
Синій – це колір порядку та лояльності. Крім того, він дозволяє сконцентруватися, а отже, полегшує вибір потрібного товару чи послуги.
Зелений, з іншого боку, асоціюється з весною, а отже, дозволяє мати трохи тепліше ставлення до вибору. Це також колір, який обирають бренди, що продають продукти харчування або натуральні продукти.
Золото асоціюється з кар’єрою та багатством. Якщо Ви шукаєте бізнес-партнерів, синій конкуруватиме із золотом та його відтінками.
Яких кольорів слід уникати?
Тут необхідно знати цільову групу. Жінки не люблять сірий і коричневий кольори. Натомість вони люблять фіолетовий і зелений. Всупереч зовнішньому вигляду, рожевий не завжди є вдалим вибором, оскільки він асоціюється з жіночністю і не є привабливим для жінок. Чоловіки, з іншого боку, не в захваті від фіолетового і коричневого.
Обидві статі схиляються до синього, що робить вибір очевидним! Цей колір навіть буде ідеальним для широкого спектру брендів, незалежно від їхнього асортименту та спектру послуг. Також не забудьте добре подумати про помаранчевий. Цей колір може асоціюватися з поспіхом та імпульсивністю, а це не є доцільним у кожному бізнесі.
Підсумок
- Дизайн бренду – це один з аспектів, який виділяє компанію на ринку.
- Кольори в маркетингу мають величезний вплив на глядача, оскільки вони безпосередньо впливають на те, як клієнт сприймає бренд.
- Для того, щоб розумно підібрати кольори для Вашого бізнесу, важливо визначити свою цільову аудиторію.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь