Система пошуку ключових слів для копірайтера

Зміст

Маркетинговий ефект лише частково визначається якістю текстів. Другий надзвичайно важливий компонент – потрапити в ринкову нішу, тобто використати прогалину, яку ще не заповнили конкуренти. Для цього стане в нагоді пошукова система за ключовими словами, яка вкаже на найбільш прибуткові теми.

Система пошуку ключових слів – що це таке?

У своїй роботі копірайтер стикається з двома проблемами: брак натхнення та низька видимість контенту, який він створює. Саме тому йому чи їй потрібне рішення, яке генерує основу проблеми (ключову фразу) з низькою конкурентоспроможністю (на основі достовірних даних). Саме тут і з’являється наш головний герой.

Система пошуку ключових слів – це інструмент, який агрегує дані, а потім відображає популярність і потенціал фраз з відповідними варіаціями.

Після пошуку за однією ключовою фразою копірайтер має достатньо інформації, щоб вибрати тему з найбільшим потенціалом – таким чином заощаджуючи час і зусилля, а також отримуючи більше шансів на отримання бажаного результату.

Функція пошуку за ключовими словами в копірайтингу

Кожна професія розвивається, підвищуючи вимоги до тих, хто хоче залишатися на ринку праці. Не є винятком і копірайтинг, який вже давно перестав бути просто написанням текстів на замовлення.

Клієнти очікують, що замовлений контент збільшить продажі. З огляду на це, необхідна планомірна діяльність і всебічний “догляд” за контентом клієнта.

Система пошуку ключових слів розширює репертуар копірайтера, дозволяючи підібрати більш точну роботу для написання текстів.

Варто також відзначити той факт, що сам виконавець може отримати вигоду від такого рішення. Інструменти для копірайтингу є вагомим аргументом у залученні клієнтів і переговорах про вищу ставку за 1000 знаків.

Пошукові системи ключових фраз для копірайтингу

Зараз існує кілька компаній, які агрегують дані, що дозволяє правильно підбирати ключові слова.

Google Keyword Planner

Ми почнемо з безкоштовного і популярного інструменту, який не можна пропустити – Google Keyword Planner.

Він дозволяє швидко генерувати фрази з потенціалом, а також відображати пов’язані ключові слова. На жаль, відсутність витрат має приховану ціну – дані в першу чергу призначені для рекламодавців платформи Google Ads, а не для копірайтерів. З цієї причини відсутня базова інформація про конкурентоспроможність або посилальний профіль конкурентів; натомість ми отримуємо принаймні очікувану вартість CPC (оплата за клік), яка не дуже цікава з точки зору боротьби за органічний трафік.

Keyword Tool

Ще один інструмент, який відрізняється не оригінальною назвою, а тим, що генерує дані суто для SEO-спеціалістів та копірайтерів. Keyword Tool рекламує себе як заміну GKP для тих, хто хоче підвищити видимість сайту в пошуковій системі.

І дійсно, коли ви вводите ключове слово, ви ефективно отримуєте набір довгих фраз, що забезпечує цінне натхнення для будь-якого письменника. Аналіз тенденцій та оцінка конкуренції додають смаку. На жаль, низька ціна не є однією з сильних сторін програми – пакет Basic коштує $69 на місяць за річну підписку, що може бути значною інвестицією для копірайтера-початківця.

KWFinder

По суті, це частина інструментарію, який пропонує Mangools. Це означає, що його можна інтегрувати з іншими пропонованими рішеннями, наприклад, комплексним аналізом пошукової видачі, профілем посилань або відстеженням зайнятих позицій у часі. Крім того, дизайн приємний для очей, а ціна доступна навіть для копірайтерів-аматорів.

Найдешевший пакет починається від $29,90 на місяць при річній підписці, хоча KWFinder дозволяє отримати доступ до обмеженої кількості аналітичних даних безкоштовно. Важко знайти мінуси в цьому рішенні, особливо з огляду на його стрімкий розвиток і постійне впровадження нових функцій.

Чи потрібно використовувати платні системи пошуку ключових слів?

Однак важливо пам’ятати, що пошукова система ключових слів не обов’язково є хорошим вибором для всіх. Якщо ви тільки починаєте займатися копірайтингом і не знаєте, чи ця професія для вас, річна підписка (а вона зазвичай пропонується) може призвести до непотрібних витрат. Цей вибір, як і будь-яка інвестиція, вимагає перерахунку вигод і втрат.

Однак, якщо ви хочете вдосконалити свої навички письма в епоху електронного маркетингу, пошукова система ключових слів – це, безумовно, одна з перших речей, яка викликає посмішку.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу