Click & Collect – новий тренд в онлайн-шопінгу

Зміст

Коли ми сьогодні робимо покупки в Інтернеті, ми хочемо, щоб це було швидко і без зайвих клопотів. В ідеалі, товари, які ми замовляємо, повинні прибути до нас в руки в той же день. Це звучить малоймовірно, але це можливо. Послуга Click & Collect, яка вже кілька років користується популярністю у всьому світі, поступово завойовує визнання і серед польських споживачів. Дізнайтеся, чому ця форма збору покупок стає все більш популярною серед клієнтів і як добре підготувати до неї свій магазин.

Що таке Click & Collect?

Click & Collect – це модель доставки товарів, зазвичай до стаціонарного магазину, після того, як вони були замовлені на сайті. Сьогодні все більше компаній реалізують продажі за цим методом.

Онлайн-шопінгом зараз займається майже кожен. Тим більше, що в епоху пандемій це ідеальний спосіб задовольнити будь-які потреби. Однак на стандартну доставку додому або в банкомат доводиться чекати іноді кілька днів, а покупець не завжди має стільки часу.

Крім того, вони не завжди хочуть сидіти вдома в очікуванні кур’єра. Саме для таких споживачів рішення Click & Collect приходить на допомогу. У деяких випадках можна забрати замовлення навіть через кілька хвилин після його оформлення!

Це чудова ідея, яка доповнює традиційний канал продажів. Завдяки поєднанню стаціонарних та онлайн-послуг клієнт сам вирішує, як він хоче забрати своє замовлення.

Таким чином, споживач обирає те, що йому найзручніше в даний момент. Адже ніхто не хоче підлаштовувати свій ритм і графік, щоб забрати посилку. Саме тому покупці із задоволенням роблять це під час прогулянки або повернення з роботи.

Переваги використання послуги Click & Collect

Впровадження в магазині послуги Click & Collect має низку переваг як для покупця, так і для ритейлера. Що Ви, як споживач, можете отримати, якщо виберете цей варіант доставки при покупці в Інтернеті?

  • Ви отримаєте свій товар швидко – іноді навіть через кілька хвилин він буде чекати на Вас у стаціонарному відділенні.
  • Ви самі вирішуєте, коли забрати посилку, і ніколи не навпаки.
  • Ви можете побачити товар на місці – якщо він вам не сподобається, Ви можете повернути або обміняти його одразу.
  • Вам не потрібно стояти в черзі, якщо Ви вже оплатили свою посилку – дуже часто все, що Вам потрібно зробити, це підійти до спеціального пункту збору, позначеного в магазині.
  • Ви можете оплатити товар лише при отриманні – таким чином, ви не заморожуєте свої гроші на те, що все одно повернете.
  • Ви не несете додаткових витрат на доставку – Ви самі собі кур’єр.

Якщо ж Ви підприємець і замислюєтеся, чи буде вигідним впровадження Click and Collect у Вашому магазині, прочитайте про його переваги для ритейлерів:

  • Ваш клієнт сам забирає придбаний товар – Ви знижуєте ціну на вартість доставки.
  • Зменшується кількість скарг – клієнт вже в магазині може вирішити, чи відповідає придбаний товар усім його вимогам. У разі виявлення дефектів товар можна одразу обміняти.
  • Після того, як споживач опиниться у Вашому магазині, не виключено, що він зробить додаткові покупки – такі собі незаплановані покупки, коли буде забирати посилку.
  • Відвідавши магазин, одержувач посилки має можливість ознайомитися з повним асортиментом вашого бренду – іноді йому достатньо лише погляду, щоб через деякий час зробити ще одну покупку.

Як підготувати свій магазин до роботи з опцією Click and Collect?

Вирішивши запровадити послугу “замовляй і забирай”, інтернет-магазини виправдовують очікування своїх клієнтів.

Click & Collect відкриває нові можливості для роздрібних торговців для збільшення товарообігу та залучення більшої кількості клієнтів.

На що слід звернути увагу підприємцям, які хочуть впровадити це рішення у себе на підприємстві?

  1. З самого початку важливо переконатися, що сама можливість покупки за принципом Click & Collect добре помітна. Це може заохотити багатьох покупців, які ще не визначилися з вибором.
  2. Далі необхідно ретельно спланувати весь проект, оскільки це рішення пов’язане з певними логістичними труднощами. Click & Collect повинен бути пов’язаний з роботою інтернет-магазину на всіх рівнях. Тому необхідно створити відповідну платформу електронної комерції для підтримки рішення.
  3. Клієнт повинен бути поінформований про фактичний стан запасів, якщо він або вона хоче зробити покупку з майже негайним особистим самовивозом. Тому підтримка актуальної інформації про наявність товарів має важливе значення для функціонування Click & Collect.
  4. Також важливо забезпечити бездоганну комунікацію з клієнтом, який здійснив покупку. Він повинен отримати спеціальний код отримання та інформацію про те, на якому етапі знаходиться його замовлення і коли посилка буде на нього чекати.

Чи підходить послуга Click & Collect для кожного бізнесу?

Це може здатися блискучим рішенням у всіх ситуаціях для обох сторін. Однак не кожен тип бізнесу підійде для впровадження Click & Collect.

Лише коли бізнес повністю автоматизований і всі канали продажів працюють злагоджено, варто розглядати це рішення.

Підсумок

  • Click & Collect – це сфера доставки, на яку значною мірою впливають будь-які технологічні інновації.
  • Для підприємця має сенс рухатися в ногу з часом і відповідати очікуванням клієнтів. Тільки не відстаючи, Ви маєте шанс випередити конкурентів.
  • Пам’ятайте, якщо Ви закриєтесь від новинок, споживач все одно витратить свої гроші. Лише від Вас залежить, чи зробить він це у Вашому інтернет-магазині, де Ви надасте йому можливість швидко забрати своє замовлення.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу