Click & Collect – новий тренд в онлайн-шопінгу
Коли ми сьогодні робимо покупки в Інтернеті, ми хочемо, щоб це було швидко і без зайвих клопотів. В ідеалі, товари, які ми замовляємо, повинні прибути до нас в руки в той же день. Це звучить малоймовірно, але це можливо. Послуга Click & Collect, яка вже кілька років користується популярністю у всьому світі, поступово завойовує визнання і серед польських споживачів. Дізнайтеся, чому ця форма збору покупок стає все більш популярною серед клієнтів і як добре підготувати до неї свій магазин.
Що таке Click & Collect?
Click & Collect – це модель доставки товарів, зазвичай до стаціонарного магазину, після того, як вони були замовлені на сайті. Сьогодні все більше компаній реалізують продажі за цим методом.
Онлайн-шопінгом зараз займається майже кожен. Тим більше, що в епоху пандемій це ідеальний спосіб задовольнити будь-які потреби. Однак на стандартну доставку додому або в банкомат доводиться чекати іноді кілька днів, а покупець не завжди має стільки часу.
Крім того, вони не завжди хочуть сидіти вдома в очікуванні кур’єра. Саме для таких споживачів рішення Click & Collect приходить на допомогу. У деяких випадках можна забрати замовлення навіть через кілька хвилин після його оформлення!
Це чудова ідея, яка доповнює традиційний канал продажів. Завдяки поєднанню стаціонарних та онлайн-послуг клієнт сам вирішує, як він хоче забрати своє замовлення.
Таким чином, споживач обирає те, що йому найзручніше в даний момент. Адже ніхто не хоче підлаштовувати свій ритм і графік, щоб забрати посилку. Саме тому покупці із задоволенням роблять це під час прогулянки або повернення з роботи.
Переваги використання послуги Click & Collect
Впровадження в магазині послуги Click & Collect має низку переваг як для покупця, так і для ритейлера. Що Ви, як споживач, можете отримати, якщо виберете цей варіант доставки при покупці в Інтернеті?
- Ви отримаєте свій товар швидко – іноді навіть через кілька хвилин він буде чекати на Вас у стаціонарному відділенні.
- Ви самі вирішуєте, коли забрати посилку, і ніколи не навпаки.
- Ви можете побачити товар на місці – якщо він вам не сподобається, Ви можете повернути або обміняти його одразу.
- Вам не потрібно стояти в черзі, якщо Ви вже оплатили свою посилку – дуже часто все, що Вам потрібно зробити, це підійти до спеціального пункту збору, позначеного в магазині.
- Ви можете оплатити товар лише при отриманні – таким чином, ви не заморожуєте свої гроші на те, що все одно повернете.
- Ви не несете додаткових витрат на доставку – Ви самі собі кур’єр.
Якщо ж Ви підприємець і замислюєтеся, чи буде вигідним впровадження Click and Collect у Вашому магазині, прочитайте про його переваги для ритейлерів:
- Ваш клієнт сам забирає придбаний товар – Ви знижуєте ціну на вартість доставки.
- Зменшується кількість скарг – клієнт вже в магазині може вирішити, чи відповідає придбаний товар усім його вимогам. У разі виявлення дефектів товар можна одразу обміняти.
- Після того, як споживач опиниться у Вашому магазині, не виключено, що він зробить додаткові покупки – такі собі незаплановані покупки, коли буде забирати посилку.
- Відвідавши магазин, одержувач посилки має можливість ознайомитися з повним асортиментом вашого бренду – іноді йому достатньо лише погляду, щоб через деякий час зробити ще одну покупку.
Як підготувати свій магазин до роботи з опцією Click and Collect?
Вирішивши запровадити послугу “замовляй і забирай”, інтернет-магазини виправдовують очікування своїх клієнтів.
Click & Collect відкриває нові можливості для роздрібних торговців для збільшення товарообігу та залучення більшої кількості клієнтів.
На що слід звернути увагу підприємцям, які хочуть впровадити це рішення у себе на підприємстві?
- З самого початку важливо переконатися, що сама можливість покупки за принципом Click & Collect добре помітна. Це може заохотити багатьох покупців, які ще не визначилися з вибором.
- Далі необхідно ретельно спланувати весь проект, оскільки це рішення пов’язане з певними логістичними труднощами. Click & Collect повинен бути пов’язаний з роботою інтернет-магазину на всіх рівнях. Тому необхідно створити відповідну платформу електронної комерції для підтримки рішення.
- Клієнт повинен бути поінформований про фактичний стан запасів, якщо він або вона хоче зробити покупку з майже негайним особистим самовивозом. Тому підтримка актуальної інформації про наявність товарів має важливе значення для функціонування Click & Collect.
- Також важливо забезпечити бездоганну комунікацію з клієнтом, який здійснив покупку. Він повинен отримати спеціальний код отримання та інформацію про те, на якому етапі знаходиться його замовлення і коли посилка буде на нього чекати.
Чи підходить послуга Click & Collect для кожного бізнесу?
Це може здатися блискучим рішенням у всіх ситуаціях для обох сторін. Однак не кожен тип бізнесу підійде для впровадження Click & Collect.
Лише коли бізнес повністю автоматизований і всі канали продажів працюють злагоджено, варто розглядати це рішення.
Підсумок
- Click & Collect – це сфера доставки, на яку значною мірою впливають будь-які технологічні інновації.
- Для підприємця має сенс рухатися в ногу з часом і відповідати очікуванням клієнтів. Тільки не відстаючи, Ви маєте шанс випередити конкурентів.
- Пам’ятайте, якщо Ви закриєтесь від новинок, споживач все одно витратить свої гроші. Лише від Вас залежить, чи зробить він це у Вашому інтернет-магазині, де Ви надасте йому можливість швидко забрати своє замовлення.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь