Описи продуктів від виробника і питання SEO


Багато інтернет-магазинів, особливо ті, що працюють через дропшиппінг, імпортують асортимент від виробника з описами товарів. Таким чином, вони миттєво отримують контент на сторінці. Однак виникає питання, чи є така практика ефективною і чи сприяє вона підвищенню SEO. У цій статті ми проллємо більше світла на це питання.
Що впливає на ефективність SEO-текстів?
Щоб контент був видимим у пошуковій системі, він повинен відповідати низці вимог до якості. До них відносяться:
- достовірність інформації;
- чітка структура;
- використання ключових фраз;
- унікальність.
Кожен з цих факторів має бути дотриманий для успішного просування в Google. Однак, як виявляється, саме з останнім є найбільша проблема з готовими описами від виробника.
Опис від виробника та позиціонування
Якщо виробник надає невиключну ліцензію на використання описів своїх товарів, будь-який магазин або оптовий продавець може використовувати їх разом в себе.
Це означає, що потенційно кілька сайтів використовують абсолютно однаковий контент, що не відповідає основній вимозі SEO – унікальності.
Як наслідок, користувачеві, який шукає товар у Google, буде показано низку порталів (у тому числі й виробника) і будь-яка відмінність від конкурентів буде суттєво ускладнена. Як це виправити? За допомогою індивідуально написаних описів товарів!
Унікальні описи товарів як основа SEO
Створювати описи з нуля складно і довго, але це окупається у вигляді бізнес-результатів. Вони не тільки допоможуть Вашому інтернет-магазину почати позиціонувати себе, але й підвищать ефективність Вашої пропозиції та професіоналізм Вашого бренду.
Тож якщо є вибір між копіюванням описів від виробника або написанням їх з нуля, ми наполегливо рекомендуємо друге рішення.
Хоча це потребує часу та грошей, але в ефективному маркетингу немає коротких шляхів. Надійний, унікальний контент є основою для збільшення продажів в інтернет-магазині – те, чого, на жаль, не можуть надати описи виробників.

Діана Сологуб
Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.Ваш коментар додано та очікує на затвердження.
Переглянути
Oстанні статті
Категорії
Залишити відповідь