Описи продуктів від виробника і питання SEO

Зміст

Багато інтернет-магазинів, особливо ті, що працюють через дропшиппінг, імпортують асортимент від виробника з описами товарів. Таким чином, вони миттєво отримують контент на сторінці. Однак виникає питання, чи є така практика ефективною і чи сприяє вона підвищенню SEO. У цій статті ми проллємо більше світла на це питання.

Що впливає на ефективність SEO-текстів?

Щоб контент був видимим у пошуковій системі, він повинен відповідати низці вимог до якості. До них відносяться:

  • достовірність інформації;
  • чітка структура;
  • використання ключових фраз;
  • унікальність.

Кожен з цих факторів має бути дотриманий для успішного просування в Google. Однак, як виявляється, саме з останнім є найбільша проблема з готовими описами від виробника.

Опис від виробника та позиціонування

Якщо виробник надає невиключну ліцензію на використання описів своїх товарів, будь-який магазин або оптовий продавець може використовувати їх разом в себе.

Це означає, що потенційно кілька сайтів використовують абсолютно однаковий контент, що не відповідає основній вимозі SEO – унікальності.

Як наслідок, користувачеві, який шукає товар у Google, буде показано низку порталів (у тому числі й виробника) і будь-яка відмінність від конкурентів буде суттєво ускладнена. Як це виправити? За допомогою індивідуально написаних описів товарів!

Унікальні описи товарів як основа SEO

Створювати описи з нуля складно і довго, але це окупається у вигляді бізнес-результатів. Вони не тільки допоможуть Вашому інтернет-магазину почати позиціонувати себе, але й підвищать ефективність Вашої пропозиції та професіоналізм Вашого бренду.

Тож якщо є вибір між копіюванням описів від виробника або написанням їх з нуля, ми наполегливо рекомендуємо друге рішення.

Хоча це потребує часу та грошей, але в ефективному маркетингу немає коротких шляхів. Надійний, унікальний контент є основою для збільшення продажів в інтернет-магазині – те, чого, на жаль, не можуть надати описи виробників.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу