Маркетингові цілі – як їх ставити? На що звернути увагу?
Нікому не потрібно пояснювати, яку важливу роль відіграє Інтернет у сфері маркетингу. Перша ідея середньостатистичної людини знайти щось – послугу, магазин, товар, інформацію – полягає в тому, щоб дістати свій смартфон і скористатися пошуковою системою. З цієї причини всі підприємці повинні усвідомлювати, що присутність в Google є надзвичайно важливою для потенційного зростання їхнього бізнесу.
Що з того, що ми пропонуємо кращі продукти, ніж компанія Х, якщо саме вони з’являються вище нас у пошуковій видачі Google, мають кращу рекламу, користувач з більшою ймовірністю натрапить на згадки про їхні продукти і – як наслідок – обиратиме саме їх. Звісно, такої ситуації ми хочемо уникнути. Тому сьогодні ми розглянемо, як ефективно планувати свою маркетингову стратегію та цілі в онлайн-просторі.
Маркетингова мета – як її сформулювати?
Почнемо з основ. Якщо Ви вважаєте, що постановка кількох цілей для Вашого бізнесу на рік – справа, яка не потребує особливих зусиль, то тут варто зупинитися на хвилинку.
Добре сформульована маркетингова мета має кілька характеристик, які відрізняють її від концепції або бачення.
Конкретний
“Стати лідером галузі” звучить, очевидно, дуже бажано, однак ми хочемо бути конкретними. Що означає “лідер?”? Найбільш впізнаваний бренд? Продукт, який найчастіше купують? За який період часу і за який період? Це підводить нас до наступної характеристики.
Вимірюваний
Виражаймо себе в конкретних цінностях. Кількість. Цінність. Термін. Завдяки цьому ми зможемо точно спостерігати, чи приносить наша стратегія результати.
Вона займає правильне місце в ієрархії по відношенню до інших цілей
Корисно розробляти наші цілі з урахуванням ієрархії. Деякі з них можуть бути більш нагальними, а деякі – неможливими для досягнення до того, як ми виконаємо необхідні умови. Правильна структура і послідовність послідовних цілей, безумовно, спростить і прискорить весь процес.
Може бути реалізований
Як ми це розуміємо? Іноді наша мета може бути занадто широкою або занадто загальною. У такому випадку краще розбити її на дві, три або навіть більше складових. Менша складність означає, що ми можемо легше виявити потенційні недоліки, якщо щось виявиться не так.
Уявіть собі це як метафору сходів. Точно визначені та зрозумілі маркетингові цілі – це як сходинки сходів, якими потрібно підніматися вгору. Сходинки повинні бути міцними і розташованими відносно близько одна до одної, інакше підйом буде проблематичним і займе набагато більше часу, ніж з добре закріпленими і стабільними елементами.
Якими мають бути наші маркетингові цілі?
Озброївшись теоретичними знаннями (і влучною метафорою), ми можемо приступити до справи. Ми хочемо надати нашій компанії якомога більшої видимості в Інтернеті, що, звичайно, принесе відчутні вигоди в результаті. Однак ми можемо мати сумніви щодо того, на чому зосередитися, або навіть мати хибне уявлення про те, що є головним, а що другорядним у цьому плані. Тому нижче Ви знайдете основні аспекти розробки вебсайту, на які обов’язково варто звернути увагу.
Зовнішній вигляд і функціональність
Зосередимося спочатку на візуальному досвіді. На середньостатистичне ключове слово в пошуковій системі з’являться мільйони результатів, тож якщо клієнтові щось не сподобається на нашому сайті (навіть незначний естетичний елемент, незважаючи на солідний контент сторінки), він матиме у своєму розпорядженні сотні альтернатив і безсовісно вимкне наш сайт. Звинувачувати його в цьому не можна, але варто подбати про те, щоб наш сайт був і візуально привабливим, і технічно ефективним. Враження споживача дуже важливе – його включено як один з 4 найважливіших факторів у формулі 4С.
SEO/SEM оптимізація
Ключові елементи, коли йдеться про позиціонування Вашого сайту в органічній пошуковій видачі.
SEM – це маркетинг у пошукових системах, який включає, але не обмежується платною рекламою, щоб Ваш сайт з’являвся першим у результатах пошуку за певною фразою.
SEO – це та його частина, яка передбачає створення або коригування контенту на сторінці (і параметрів самого сайту) для отримання більшої видимості в Google.
Коли мова йде про так зване on-site SEO (діяльність на сторінці), важливу роль відіграє корекція існуючого матеріалу для “привабливості” для алгоритмів пошукових систем.
Контент маркетинг
Контент – це вміст Вашого вебсайту. Будь-який текст, розміщений на ньому, вважається контентом.
Тож як ми розуміємо контент маркетинг? Не більше і не менше, ніж забезпечення релевантного контенту в текстах на Вашому сайті. Будь то цікавий опис товарів, доступних у Вашому магазині, цікаві статті в блозі, які формують Ваш імідж, або ефективний контент, який переконує людей скористатися Вашими послугами – ця категорія широка і до неї можна підходити з різних сторін.
Підсумок
Ми окреслили деякі важливі аспекти розробки вебсайтів, на які варто звернути увагу при плануванні маркетингової стратегії. Після того, як Ви чітко визначили свої цілі, Вам нічого не залишається, окрім як приступити до їх реалізації!
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь