Креативний копірайтинг – вирвися з шаблонів мислення!

Зміст

Ніхто не сумнівається, що копірайтер – це поєднання ремісника і художника. У цій статті ми розглянемо, як розбудити душу останнього для створення нестандартного, оригінального контенту. Як же виглядає креативний копірайтинг? Про це ми поговоримо у статті!

Зайнятість vs уява

Średniowieczna szkoła scholastyczna spłodziła piękne wyrażenie: velle non discitur – nie można nauczyć się chcieć. O ile więc pracowitość zależy od jednostki i jest niezmienna przez całe życie, tak inwencja twórcza stanowi subtelną umiejętność, którą może wykorzystać każdy copywriter.

Jednakże jak rysuje się rzeczywistość? Mówiąc wprost, obecny stan treści w polskim Internecie nie wygląda „kreatywnie”. Choć zdarzają się wyjątki, większość tekstów jest oschła i wciśnięta w ciasne ramy wymagań klienta. W głównej mierze inwencja jest tłumiona przez objętość zleceń – nie jest łatwo myśleć poza szablonami, gdy mamy do opisania 50 produktów.

Taki stan rzeczy rzutuje nawet na PKD copywritera, gdzie artystyczna działalność twórcza może budzić formalne wątpliwości. Czy to oznacza, że pisarz jest skazany na mozolną pracę, by w ostatecznym rozrachunku zgadzało się miesięczne podsumowanie znaków ze spacjami? Niezupełnie!

Креативний копірайтинг впливає на ефективність текстів, оскільки він утримує увагу читачів і стимулює їхню уяву, що призводить до більшої кількості конверсій, покупок тощо.

Компанії почали усвідомлювати це, тому вони все частіше обирають унікальні тексти, щоб продемонструвати унікальний характер компанії. Це йде пліч-о-пліч з іншими нетрадиційними прийомами, такими як талісман компанії або шалені рекламні відеоролики. Іншими словами, креативні тексти ставатимуть дедалі важливішими, оскільки це єдиний спосіб виділити компанію на тлі конкурентів за допомогою контенту.

Креативний копірайтинг = креативні тексти?

На жаль, не можна бути впевненим, що написання креативних текстів працюватиме завжди і скрізь. Аудиторію цікавить насамперед конкретна інформація, тому повідомлення повинні бути дуже простими і лаконічними.

Креативний копірайтинг – це мистецтво, оскільки поєднує в собі досягнення маркетингової мети з нестандартним підходом.

На жаль, вигадливі тексти не завжди дають результат, адже утримати та зацікавити потенційних клієнтів не так просто. Тому оптимальний результат – це питання правильної міри і геніальності, щоб витончено поєднати маркетинговий підхід з художнім. На жаль, письмові витівки та божевілля не можуть цього гарантувати.

Коли використовувати креативне письмо?

Варто використовувати креативний копірайтинг там, де є тактовний простір для вдосконалення.

Звісно, пропозиція та прайс-лист – це недоречні місця, адже тут важлива чіткість повідомлення, а не несподіванка для одержувача. Тексти для сайтів та описи категорій також можуть бути проблематичними через обсяг, який зазвичай доводиться створювати копірайтеру, а також через брак часу та кількість читачів, яка зазвичай не є надто великою.

На противагу цьому, існує інший контент, де Ви можете дати волю своїй уяві:

  • рекламні слогани,
  • контент для продажів,
  • тексти для сайтів.

Звичайно, це залежить від конкретної галузі та цільової групи, але правильне використання креативних текстів може принести соковиті плоди.

Однак, як це зазвичай буває в копірайтингу, готового рецепту успіху не існує. Креативність – це надзвичайно тонка навичка, яка дає результат лише тоді, коли застосовується в потрібному місці і в потрібний час. Крім того, вона несе в собі певну якість унікальності, тому пошук “креативних схем” – це діяльність, яка виключає саму себе.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради
01.07.2024 Коректура і редагування
27.06.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу