Сторінка продукту – 6 ключових елементів

Зміст

Уявіть, що Ви хочете купити новий годинник. Ви знаходите інтернет-магазин і перед вашими очима з’являються сотні нових моделей. Ви натискаєте на одну з них і потрапляєте на сторінку товару. Там Ви бачите лише розпливчасте зображення годинника, кілька слів опису (“ЧУДОВИЙ ЧОРНИЙ ГОДИННИК 100% ЗАДОВОЛЕННЯ”) і жодного відгуку. Що ще гірше, Ви марно шукаєте ціну – власник магазину залишив Вам лише інформацію про те, що Ви можете запитати про неї по телефону. Спонукає до покупки? Не обов’язково.

Сторінка продукту – 6 ключових елементів

Всупереч тому, що Ви можете подумати, ситуація, описана вище, може мати місце. Багато власників інтернет-магазинів досі не усвідомлюють, що не лише якість пропозиції, але й уміння її привабливо презентувати є запорукою кращих продажів.

Особливо важливу роль відіграє сторінка продукту, яка є місцем, куди Ваш клієнт заходить, щоб дізнатися деталі пропозиції та придбати товар.

Він повинен містити кілька елементів, які не лише спонукатимуть користувача магазину зробити замовлення, але й позитивно впливатимуть на позиціонування вашого сайту. Ось 6 найважливіших з них, які допоможуть Вам збільшити продажі!

Привабливе зображення

Покупець, який шукає товар у Вашому магазині, перш за все, хоче бути впевненим у тому, що він купує. І в цьому йому допоможе професійне фото товару з високою роздільною здатністю, щоб можна було розгледіти найдрібніші деталі. Розмір фотографії також важливий: вона повинна бути великою, особливо якщо товар має багато деталей.

Якщо Ви хочете отримати найкращий результат, скористайтеся послугами спеціалістів з предметної фотографії, які підкреслять найкращі риси товару, що, в свою чергу, заохотить більшу кількість клієнтів придбати його.

Бажано мати принаймні кілька фотографій, які показують товар з різних ракурсів, або з близької відстані, або в процесі використання.

Професійний опис

Що найважливіше для покупця, окрім зображення товару? Очевидно, його опис, в якому він знайде всю необхідну інформацію. Тому відмовтеся від розпливчастої, короткої інформації та покладіться на професійний копірайтинг. Таким чином, ваш клієнт не лише дізнається, якого розміру чи кольору товар, з яких матеріалів він виготовлений, але й зрозуміє, чому його варто придбати.

Змістовний опис, гарно відформатований і написаний мовою переваг, спонукатиме до покупки, а отже, допоможе Вам збільшити продажі. Більш того, насичений релевантними ключовими словами, він буде вважатися привабливим для роботів Google, що дозволить Вашому магазину більш ефективно позиціонуватися в пошуковій системі.

Також не забудьте виділити назву товару, яка повинна бути виділена жирним шрифтом більшого розміру, ніж решта контенту на сторінці товару!

Видима ціна

Деякі власники магазинів, побоюючись, що їхній товар занадто дорогий, приховують ціну або взагалі не показують її на сайті. Це велика помилка, адже кожен покупець хоче знати, скільки він заплатить – якщо йому доведеться довго шукати ціну, або, що ще гірше, дзвонити на гарячу лінію, щоб дізнатися її, він, швидше за все, швидко покине ваш магазин і піде до конкурента.

Тому не забувайте завжди вказувати ціну і виділяйте її серед іншого контенту більшим шрифтом, напівжирним або іншим кольором. В ідеалі, вона має бути розміщена безпосередньо під назвою товару і навіть перед його описом.

Також варто виділяти акції більшими, яскравими шрифтами або графікою, що привертає увагу. Навіть ті кілька відсотків, які легко помітні потенційному покупцеві, можуть сприяти збільшенню продажів.

Call to action

Сторінка продукту – це місце, де ви хочете просувати продукти, які ви пропонуєте. І якщо ми говоримо про рекламу, то не може не бути заклику до дії, або CTA. Заклик до дії спонукає користувача сайту виконати певну дію – деякі з найпоширеніших фраз, які використовують власники магазинів, включають:

  • купити зараз;
  • додати в кошик;
  • скористайся знижкою;
  • дізнатися більше.

Ви можете бути впевнені, що використання закликів до дії позитивно вплине на кількість конверсій і заохотить більше людей взаємодіяти з вашим сайтом (в тому числі купувати товари).

Відгуки покупців

Потенційний клієнт, який завітає до Вашого магазину, подивившись на фотографії та прочитавши опис, все ще може не знати, чи підійде йому товар. У нього виникнуть сумніви, які він захоче розвіяти. Тому він почне шукати думки людей, які вже мали можливість протестувати рішення. В ідеалі, він знайде їх на тій же сторінці продукту.

Чи може щось спонукати до покупки більше, ніж численні рекомендації від задоволених клієнтів? Навряд чи, саме тому це Ваша додаткова можливість збільшити продажі.

Супутні товари

Сторінка продукту дозволить Вам просувати кілька рішень одночасно – Вам просто потрібно додати супутні товари. Наприклад, клієнт, який купує комп’ютер, може також цікавитися монітором, клавіатурою або останніми іграми. Не змушуйте його шукати їх в інших категоріях – покажіть йому товари, які можуть йому знадобитися, під описом і таким чином збільшіть продажі.

Якщо хочете, щоб цей елемент сторінки продукту мав позитивний ефект, завжди рекомендуйте комплементарні рішення, тобто рішення, які доповнюють одне одного.

Це все?

Звичайно, ні, але перераховані вище елементи сторінки товару є найважливішими. Ви несете відповідальність за їх розміщення, адже тільки так ви зможете максимізувати потенціал продажів Вашого магазину.

Підсумок

  • Завдання сторінки продукту – представити конкретний продукт у привабливому і спонукальному вигляді, просувати його і, що найголовніше, продавати.
  • Ефективна сторінка товару повинна містити кілька елементів, щоб спонукати користувача зробити замовлення, а також позитивно впливати на позиціонування сайту.
  • Найважливішими компонентами ефективної сторінки товару є: привабливі зображення, професійний опис, видима ціна, заклик до дії, відгуки покупців і супутні товари.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу