Чи тексти дійсно продають?

Зміст

Немає нічого більш правдивого і водночас оманливого, ніж твердження, що тексти продають. Дехто представляє копірайтинг як смертельно ефективний маркетинговий інструмент, тоді як інші кажуть, що це лише ледь помітна підтримка, яка доповнює загальні зусилля з продажу. Тому в цій статті ми розвіємо сумніви, пов’язані з питанням, винесеним у заголовок!

Продаж за допомогою тексту

Перш за все, ми повинні підняти діаметрально важливий момент, який часто не беруть до уваги в бізнес-підручниках або стратегічному плануванні.

Ефективність маркетингової діяльності, в тому числі копірайтингу, залежить від густої мережі динамічних зв’язків.

Кінцевий результат визначається не лише законом попиту та пропозиції, але й залежить від дій конкурентів, ринкових тенденцій, оновлень алгоритмів пошукових систем, історичного моменту, суспільних настроїв, а також… везіння (ніхто не гарантує, що саме воно означає “опинитися в потрібному місці в потрібний час”) та багатьох інших чинників.

Чи продаватимуть тексти на замовлення у Вашому бізнесі – це питання, на яке ніхто не знає відповіді – якби це було так просто, то всі б використовували однакові маркетингові прийоми. Адже люди реагують і купують певним чином, чи не так? На жаль, існує безліч різних способів, а також індивідуальних маркетингових стратегій.

Однак, якщо розглянути специфіку самого контенту – чи має він достатній потенціал для збільшення кількості транзакцій та покращення бізнес-результатів? Чи дійсно тексти продають, чи це лише надумана метафора?

Чи контент продає?

Так, контент, що продає, здатен впливати на емоції аудиторії, змінюючи таким чином рішення про покупку.

Вони чітко повідомляють про привабливу пропозицію, заохочують до покупки і навіть створюють потребу. Письмо впливає на уяву і цей простий факт використовується в багатьох техніках переконання і одним словом у всій рекламній індустрії.

Поєднуючи лексичні одиниці в різноманітних семантичних контекстах, контент може підвищити впізнаваність бренду, створити впізнаваність компанії, заохотити до покупки і поліпшити конверсію. Запорукою успіху є індивідуальний контент (що, попри видимість протилежного, є непростим завданням у творчому акті, але ми зосереджуємося тут на теорії, а не на практиці), пристосований до потреб компанії. Без сумніву, результати копірайтингу є релевантними, вимірюваними та вартими уваги.

Однак пам’ятайте, що те, чи продають тексти, залежить від безлічі факторів, оскільки остаточне рішення завжди залишається за клієнтом.

Тому привабливі ціни, висока якість послуг чи товарів, а також інші маркетингові заходи значно підвищують ефективність самого контенту.

Якщо нехтувати вищезгаданими елементами, то ніякий чудовий контент не допоможе, оскільки клієнту просто не буде сенсу витрачати свої гроші. Це відносно логічно, тому не варто звинувачувати копірайтера в будь-яких невдачах, які не стосуються суто контенту – так само, як SEO-спеціалісти або графічні дизайнери, копірайтер додає свою цеглинку, з якої будується кінцевий результат.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу