Чи варто додавати описи товарів в інтернет-магазин?

Зміст

Описи продуктів – це трудомісткий процес. Чи варто, таким чином, виділяти ресурси на інші маркетингові заходи? Чи краще, як то кажуть, взяти бика за роги, описавши кожну позицію Вашої пропозиції? У цій статті ми детально розглянемо переваги та недоліки описів товарів.

Описи товарів в інтернет-магазині – переваги

Основні цілі, які переслідують професійні описи товарів – підвищити конверсію та видимість товару.

Привабливий контент переконливо спонукає людей до покупки, а фактична інформація ефективно посилює позиціонування. Додатковим ефектом є підвищення довіри серед одержувачів, а також формування професійного іміджу бренду.

Ефект від описів продуктів полягає у підвищенні ефективності пропозиції, що призводить до збільшення продажів. Крім того, покращення видимості магазину передбачає генерування безкоштовного трафіку на сайт. Хоча зазвичай доводиться довго чекати на ефекти, вони дуже стабільні.

Опис товару в інтернет-магазині – недоліки

Будь-яка інвестиція може принести вигоду, але також і втрати. Вартість створення одного опису продукту зазвичай становить від 20 до 100 злотих (з урахуванням прейскуранта копірайтера). У разі недостатніх продажів створення контенту може призвести до значних витрат, які підприємець міг би витратити на більш короткострокові маркетингові заходи.

З іншого боку, лише SEO є довгостроковою вигодою, тоді як приваблива презентація пропозиції безпосередньо збільшує продажі, тому варто описати принаймні ключові елементи, на які націлена реклама. Лише після цього можна переходити до опису всього асортименту продукції.

Більш проникливі користувачі, ймовірно, вже зрозуміли, що недоліки – це результат неправильних бізнес-рішень, а не описів товарів як таких. Будь-яка інвестиція може піти не так і тексти для магазинів – не виняток.

 

Описи продуктів можуть бути збитковими, якщо їх вводити в неправильний час або в неправильній ситуації.

Якщо власник магазину втрачає можливість просуватися і охопити більшу аудиторію, оплачуючи тексти, то описи не приносять користі – адже їм потрібна цільова група.

Підсумок

  • Описи товарів – це тип контенту, який покращує конверсію, збільшує продажі та підвищує впізнаваність магазину. Однак занадто малі або занадто великі інвестиції можуть призвести до незадовільних результатів, тому необхідно прийняти добре продумане бізнес-рішення.
  • Описи товарів варто додати до будь-якого інтернет-магазину, але не забувайте про інші маркетингові заходи, такі як позиціонування за межами магазину, реклама в Google і Facebook або навіть інші види контенту.
  • Професійна презентація асортименту має фундаментальне значення для продажів і є невід’ємною частиною маркетингу.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу