Основні принципи SEO-копірайтингу

Зміст

Копірайтинг сам по собі є двигуном для SEO. Контент необхідний для того, щоб пошукові системи індексували будь-що. Однак існують певні правила, дотримання яких підвищує видимість тексту. У цій статті ми окреслимо основні принципи SEO-копірайтингу.

SEO-копірайтинг – що це таке?

Вірний своїй назві:

SEO-копірайтинг передбачає створення текстів, які підвищують видимість в пошукових системах.

Позиціонування за допомогою контенту – це результат відповідної структури та використання релевантних ключових слів.

Тому для того, щоб суттєво вплинути на видимість в Google, недостатньо надати фактичну інформацію – потрібно також дотримуватися певних принципів SEO-копірайтингу.

Приклад

Той, хто пише хороші тексти, не обов’язково сподобається алгоритмам пошукових систем. Так само фахівець, який знає всі тонкощі SEO, не отримає високих позицій без правильного контенту.

Отже, бачите, що результати залежать від кількох факторів. Для того, щоб їх отримати, не повинно і не може бути слабкої ланки. Тож давайте окреслимо принципи, які відіграють роль у позиціонуванні.

Принципи SEO-копірайтингу

На підвищення видимості тексту впливають два основні фактори:

  • підбір ключових фраз,
  • оптимізація поза контентом.

Ключові слова

Ключові слова (фрази) – це найважливіші слова, навколо яких сфокусований текст. Вони повідомляють пошуковим системам, якою є основна тема статті або сайту. З цієї причини вони є “привілейованими” і повинні бути включені

  • в титулі,
  • в заголовку,
  • на початку контенту (тобто на початку статті).

Крім того, вони повинні іноді з’являтися в середині тексту, але не надто часто. 0,5-3% від загального контенту – це концентрація, рекомендована інструкцією плагіна YoastSEO, а також згідно з вимогами Google – важливо, щоб контент був просто природним.

Стаття повинна містити змістовний і цікавий контент, де ключові слова є лише доповненням.

Донедавна бажано було виділяти ключові фрази в тексті, зазвичай напівжирним шрифтом. Сьогодні це правило, як правило, більше не застосовується – набагато краще підкреслити найважливішу інформацію, що міститься в статті. Користувачі, як відомо, зазвичай не читають текст повністю, а сканують контент у пошуках найбільш цінних для них частин.

Оптимізація за межами контенту

Цей етап роботи включає:

  • додавання заголовків,
  • додавання фотографій до статті,
  • додавання альтернативних текстів до фотографій,
  • написання мета-текстів,
  • внутрішню перелінковку.

Якщо все зроблено правильно, ці процедури вплинуть на зручність для користувача і зрозумілість структури, що призведе до більш ефективного індексування тексту роботами Google.

Залежно від того, чи йдеться про статтю в блозі, підсторінки або описи товарів, оптимізація має незначні відмінності. Тим не менш, всі зусилля спрямовані на те, щоб зробити ключові фрази більш помітними і підвищити читабельність тексту.

Підсумок

  • Принципи SEO-копірайтингу стосуються як контенту, так і його форми. Вони спрямовані на те, щоб зробити текст цікавим, зрозумілим і достовірним.
  • Змістовний контент – це основа, в яку вбудовуються ключові слова.
  • Заголовки, форматування або посилання – це питання, які підвищують загальну якість тексту.
  • З цієї причини варто сумлінно дотримуватися принципів SEO-копірайтингу, оскільки це великий крок до професіоналізму для будь-якої компанії. Крім того, ефекти SEO перетворюються на маркетинговий потенціал, збільшуючи продажі та відвідуваність сайту.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу