Як часто оновлювати тексти на сайті?

Зміст

Регулярне оновлення контенту важливо для SEO Вашого сайту. Дізнайтеся, як часто оновлювати тексти, щоб досягти найкращих результатів!

Що таке оновлення контенту?

Актуалізація текстів передбачає їхню інформаційну та структурну модифікацію.

Це приносить відчутні переваги для бізнесу:

  • підвищення ефективності пропозиції
  • покращення позиціонування та впізнаваності сайту
  • формування іміджу бренду

Від чого залежить оновлення текстів?

Це може бути пов’язано з новими стандартами копірайтингу, Вашим досвідом або більшою кількістю ресурсів на сайті. Будь-який з цих факторів є підставою для внесення змін на сайт для покращення маркетингових результатів.

Зміни в копірайтингу

Уявлення про те, що таке переконливий контент, постійно змінюються.

Не так давно еталоном копірайтингу вважалися спеціалізовані статті. Сьогодні ми знаємо, що цінність контенту – це лише один з елементів і що слід також звертати увагу на чітку інформаційну архітектуру, яка складається з додавання заголовків, основних моментів, маркованих списків і так далі. Це підвищує читабельність і засвоєння повідомлень.

Тому важливо регулярно переглядати структуру контенту на сторінці і вносити зміни, якщо структура не є оптимальною (наприклад, відсутнє форматування і абзаци, що призводить до однорідних блоків тексту – поширена помилка).

Підвищення компетенцій

Виконання роботи збагачує знання та досвід, які також можуть бути використані для покращення вебсайту.

Це важливий фактор змін, оскільки, що цікаво, існує досить чітка кореляція, що з кожним наступним оновленням контенту збільшується кількість професійної специфіки. Зазвичай, на початку сайт компанії представляє себе у всіх можливих вищих ступенях, використовуючи маркетингові повідомлення, щоб справити гарне враження. З часом на перший план виходять точні аргументи про те, чому пропозиція вирізняється серед конкурентів. Це результат оптимізації компанії, вдосконалення виробничих процесів, покращення сервісу тощо.

Тому варто поглянути на контент під свіжим кутом зору і збагатити його змістом, щоб зробити більш переконливим для клієнта.

Більше ресурсів на сайті

Підвищити якість тексту можна, використовуючи вже наявний контент на сайті. Інструментом для цього є внутрішня перелінковка, яка відсилає читача на інші сторінки в межах домену.

Тож якщо сайт постійно розвивається, варто оновлювати старий контент посиланнями на новіші матеріали. Так користувачеві буде легше орієнтуватися на сайті і дістатися до потрібної інформації. Це також важливо для роботів Google, які краще індексують сторінки з багатими, актуальними внутрішніми посиланнями.

Як часто потрібно змінювати тексти?

Ми бачимо, що оновлення контенту залежить від трьох факторів, які необхідно враховувати. Однак вони суттєво відрізняються за динамікою змін:

  • Зміни в стандартах копірайтингу варто переглядати кожні 2-3 роки стосовно Вашого сайту.
  • Питання компетентності сильно суб’єктивне, але ми рекомендуємо перевіряти інформацію на сайті не рідше, ніж раз на рік.
  • Ресурси на сайті швидко зростають завдяки регулярному веденню блогу, тому оновлюйте старі підсторінки, як тільки з’являється новий матеріал, що забезпечує область для розміщення посилань.
Приклад

Будівельна компанія опублікувала статтю про те, як розрахувати міцність балкона. Якщо фраза “міцність балкона” з’являється на інших підсторінках, додайте в них посилання на свіжу статтю. Зробивши це:

  1. Google отримає сигнал, що старий контент оновлюється, а це означає, що інформація, яка міститься в ньому, все ще актуальна.
  2. Нова стаття отримає кілька вхідних посилань, що вплине на алгоритми, які будуть ефективніше її індексувати.

В результаті від оновлення виграють обидві сторони – і той, хто посилається, і той, на кого посилаються.

Регулярне оновлення контенту може стати бізнес-потенціалом, який можна реалізувати. Тому слід подбати не лише про створення нових текстів у міру зростання сайту, але й про оновлення старих.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу