Хороша рекламна стратегія – чому її варто мати?

Зміст

Напевно, кожного разу, коли Ви плануєте відвідати нове місце далеко від дому, Ви берете з собою навігаційний пристрій або, в більш традиційному варіанті, карту. У світі маркетингу роль карти відіграє рекламна стратегія – початок будь-якої маркетингової активності без стратегії зазвичай закінчується марною тратою часу та грошей. Що ж таке хороша рекламна стратегія і які переваги вона приносить?

Що таке рекламна стратегія?

Багато хто плутає рекламну стратегію з бізнес-цілями або місією компанії. Тому, щоб уникнути плутанини, давайте роз’яснимо, що таке рекламна стратегія.

Рекламна стратегія компанії – це документ, який є ключовим для розуміння того, як компанія повинна діяти в різних маркетингових сферах.

Він описує компанію, її бізнес-середовище, клієнтів і план, який дозволить досягти цілей маркетингової стратегії. Це процес, який дозволяє компанії зосередитися на наявних ресурсах і в той же час максимізувати можливості їх використання.

Рекламна стратегія описує шлях і принципи, яких компанія повинна дотримуватися, щоб отримати максимальну віддачу від своїх рекламних зусиль. Пам’ятайте, однак, що рекламна стратегія – це не те ж саме, що маркетинговий план або графік заходів!

З яких елементів складається рекламна стратегія?

Будь-яка досконала рекламна стратегія повинна складатися з трьох ключових елементів – етапів.

  • Перший – це аналіз ринку, умов, очікувань споживачів. Сюди повинен входити збір всієї інформації, яка може стати вирішальною при проведенні маркетингових заходів. У рекламній стратегії немає місця здогадкам і випадковим збігам, їх замінюють детальні дані про середовище, конкуренцію та купівельний шлях клієнтів.
  • Другим елементом рекламної стратегії є створення ринкової пропозиції на основі продуктової стратегії. На цьому етапі ми розробляємо пропозицію та корпоративний імідж. Мета цього етапу – виділитися у свідомості цільового ринку.
  • Заключним етапом є комунікація, тобто розробка каналів, через які ми будемо звертатися до потенційних клієнтів і як ми будемо переконувати їх у тому, що продукт є відповіддю на їхні потреби.

Цілі рекламної стратегії

Визначення цілей має важливе значення для створення рекламної стратегії. Однак варто пам’ятати, що стратегія, запланована на кілька днів, виглядає інакше, ніж рекламна стратегія, запланована на наступні кілька років. Незалежно від часового періоду, цілі рекламної стратегії згідно з концепцією SMART (specific, measurable, achievable, relevant, time-bound) повинні бути конкретними, тобто зрозумілими і недвозначними, а також релевантними і обмеженими в часі:

  • Конкретними, тобто зрозумілими та однозначними.
  • Вимірюваними, тобто такими, що може бути виміряне цифрами.
  • Досяжними, тобто такими, що можуть бути досягнуті.
  • Релевантними, тобто важливими для тих, хто їх встановлює, та для організації в цілому.
  • Обмежені в часі, тобто точно визначені в часових рамках, в яких ми плануємо їх досягти.

Рекламні цілі компанії є складовою її маркетингових цілей і випливають з них як всеохоплюючі цілі. Вони покликані відповісти на питання, чому організація використовує рекламні кампанії і чого вона має намір досягти з їх допомогою.

Визначення рекламних цілей також допомагає відповісти на питання, що потрібно зробити для досягнення маркетингових цілей і як побудувати рекламну кампанію. Цілі реклами можуть мати форму цілей продажів або комунікаційних цілей.

Навіщо потрібна рекламна стратегія?

Можливості реклами та маркетингу розвиваються все швидше і швидше. Компанії та їхні власники все більше усвідомлюють важливість реклами для розвитку організації.

Рекламна стратегія дає можливість усім працівникам зрозуміти ідеї бренду та продуктів, які він пропонує. Це гарантує, що вся рекламна діяльність буде організованою, послідовною і здійснюватиметься вчасно. Які основні переваги добре підготовленої рекламної стратегії?

  • Внутрішньофірмова комунікація є послідовною і прозорою – поширеною проблемою для компаній є відсутність згоди між відділами всередині організації. Рекламна стратегія, яка записана і прийнята всіма залученими сторонами, дозволяє більш ефективно реалізовувати діяльність. Вона сприяє створенню цілісного корпоративного іміджу.
  • Продукти краще вдосконалюються, тому краще продаються – частиною рекламної стратегії є детальне вивчення ринку і конкуренції. Правильно проведений аналіз дозволяє створити продукт, який краще відповідає очікуванням клієнтів і, водночас, ідеально відповідає можливостям компанії. Дослідження ринку також дозволяє розробити оптимальну комунікаційну стратегію, орієнтовану на конкретну аудиторію. Компанія з добре продуманою і написаною рекламною стратегією залучає більше клієнтів і має кращі результати продажів.
  • Більша задоволеність клієнтів – рекламна стратегія включає в себе не тільки охоплення нових аудиторій, але й стратегію розвитку існуючих аудиторій, формування їхньої лояльності та прихильності.

Хороша рекламна стратегія, тобто яка?

Ми вже знаємо, що таке рекламна стратегія і які переваги для бізнесу вона може принести компанії. Але коли можна сказати, що рекламна стратегія хороша? Якими характеристиками повинна володіти добре розроблена рекламна стратегія?

Перш за все, вона завжди повинна мати конкретну мету. З цим у компаній часто виникають проблеми, що нерідко призводить до провалу рекламних кампаній. Перш ніж розпочати рекламну діяльність, поставте перед собою конкретні, вимірювані цілі. Це може бути, наприклад, досягнення рівня впізнаваності 60% у вашій цільовій групі. Ціль, визначена, наприклад, як збільшення частки ринку, явно недостатня.

Що ще повинна мати хороша рекламна стратегія? Вона повинна реалізовуватися крок за кроком. Вибір правильних інструментів, не витрачати бюджет на безглузді заходи, робити обережні кроки – це дуже важливо.

Нарешті, хороша рекламна стратегія повинна дозволяти нестандартні, сміливі дії. Хоча більшість підприємців схильні покладатися на перевірені, безпечні рішення, досягнення цілей повинно передбачати вихід із зони комфорту, а іноді навіть побудову іміджу бренду практично з нуля.

Підсумок

  • Рекламна стратегія компанії – це напрямок, в якому організація хоче рухатися для досягнення своїх маркетингових цілей.
  • Це документ, який повинен бути в кожному бізнесі, не тільки у великій корпорації, але й у невеликій локальній компанії, яка хоче динамічно розвиватися і залучати нових клієнтів, одночасно підвищуючи лояльність існуючих.
  • Добре розроблена рекламна стратегія значною мірою сприяє зростанню компанії та збільшенню її доходів. Хоча створення рекламної стратегії вимагає величезної кількості даних, варто витратити час на її доопрацювання.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу