Як стати копірайтером? Хто такий копірайтер з юридичної точки зору?

Зміст

Як стати копірайтером? – запитують майже всі студенти з талантом до письма. Відсутність чітких правил призводить до того, що неоднозначності виникають на кожному кроці. Тому в цій статті ми розглянемо, хто такий копірайтер з юридичної точки зору і що потрібно зробити, щоб стати копірайтером.

Хто є копірайтером з юридичної точки зору?

Формально копірайтер – це особа, яка здійснює підприємницьку діяльність, що класифікується як “художня та літературна творчість”, “діяльність рекламних агентств”, або працює за відповідним договором у рекламному агентстві чи комерційній компанії.

Ринок праці не має жодних законодавчих вимог щодо способу навчання. Копірайтером може стати будь-хто, хто відчуває в собі здібності до написання текстів.

Такий підхід відкриває багато можливостей для тих, хто зацікавлений у професійній роботі з текстами. Хоча існує багато комерційних навчальних курсів з копірайтингу, жоден з них не надає офіційного, легального звання копірайтера.

Як стати копірайтером?

Хоча теоретично стати копірайтером легко, на практиці ця професія міцно зарекомендувала себе на ринку послуг.

Тому для виконання основної мети копірайтера – приносити прибуток клієнту шляхом створення професійного контенту – потрібні відповідні знання.

Однак, як виявляється, компетентність тісно залежить від сектору ринку, в якому Ви маєте намір працювати. Тому проаналізуймо, як стати копірайтером залежно від послуг, що надаються.

Marketing copywriter

Копірайтер в маркетингу – це той, хто створює контент орієнтований на продажі. Він чудово підходить для створення рекламних постів, слоганів і текстів для листівок, де він переконливо заохочує аудиторію до покупки.

Це найпоширеніший тип копірайтера, який звичайно ж йде рука об руку з компетентністю. Маркетинговим копірайтером може бути будь-яка творча людина, яка формулює повністю правильний контент і знає, як переконати потенційних клієнтів здійснити транзакцію.

Контент райтер

Контент райтер – це тип копірайтера, який розробляє змістовний і спеціалізований контент для певної галузі. Хоча формальна освіта іноді буває дуже корисною, важливим навиком є пошук достовірної інформації та перетворення її на цікаві тексти для SEO. Контент райтер – це ідеальна професія для людей, які добре знаються на конкретній тематиці і не бояться перетворювати складні слова на зрозумілий контент.

Копірайтер SEO

Людина, яка пише тексти, що підвищують пошукову видачу, називається копірайтером SEO. Це надзвичайно процвітаюча професія через зростаючу конкуренцію, пов’язану з видимістю в Інтернеті.

Хоча легке перо – умовна вимога до всіх авторів, знання принципів SEO-копірайтингу не менш важливе для цієї роботи. Підтримувати ясність тексту, маніпулювати ключовими словами або створювати оптимальну структуру контенту для SEO – це складні речі, але досяжні практично для будь-кого, хто прагне знань. Тому ця професія ідеально підходить для письменників з глибоким інтересом до SEO.

Однак варто зазначити, що в наш час помітним є лише цінний контент. З цієї причини SEO-копірайтер повинен бути добре знайомий з галуззю, в якій він створює тексти, тому він частково є контент-райтером. Універсальні правила для статей необхідні, але недостатні.

Яким бути копірайтером?

Найпроникливіші читачі, без сумніву, дійшли висновку, що ці професії частково перетинаються. Змістовний контент чудово підходить для SEO, в той час як тексти, що продають, по суті, представляють пропозицію з конкретної, спеціалізованої галузі. Тому не можна обмежуватися вузькою професією, і той, хто так робить, припускається непотрібної помилки.

Приклад

Ми найбільше ототожнюємо себе з написанням контенту, оскільки любимо створювати спеціалізовані експертні статті. Однак це не означає, що ми не можемо запропонувати текст для SEO, оскільки SEO є невід’ємною частиною основного контенту блогу.

Крім того, ми роками займаємося маркетингом і щодня працюємо з професійними текстами, тож хіба ми не можемо запропонувати тексти, що продають? Як ми вже з’ясували вище, для створення такого контенту не потрібно мати п’ятирічну освіту за спеціальністю ” комерційний контент” і це було б навіть непрактично зважаючи на постійні зміни вимог ринку.

Копірайтер – це робота, де навички написання окремих текстів перетинаються. Штучний поділ може бути корисним для цілей підручника, але в реальності існують лише конкретні завдання, які потрібно виконати правильно.

Як стати копірайтером - FAQ

Ми розвинемо подану інформацію у формі запитань та відповідей.

Чи потрібно закінчувати школу, щоб стати копірайтером?

Ні, щоб стати копірайтером, не потрібно закінчувати жодного навчального закладу. Це нова професія, яка є прагматичною відповіддю на актуальні потреби ринку. Вам потрібні насамперед навички, а не формальна освіта.

Які навички потрібні від копірайтера?

Перш за все, копірайтер повинен володіти легким пером і створювати привабливий, лінгвістично правильний контент.

Більш суворі вимоги залежать від послуг, що надаються, і включають знання принципів SEO або іноземних мов. З цієї причини Вам слід шукати завдання, що відповідають Вашим здібностям.

Як Ви вдосконалюєте свої навички копірайтингу?

Чудовий спосіб пришвидшити роботу та усунути мовні помилки – читати книги.

Щоденне ознайомлення з текстами інших авторів ідеально підходить для того, щоб витончено формулювати правильні речення. Ми часто можемо зіткнутися з незрілими мовними конструкціями або тавтологіями, яких можна легко позбутися, читаючи книги.

Крім того, все більшої популярності набувають тематичні навчальні курси, пов’язані з копірайтингом, SEO чи e-commerce. Кожна доза знань про маркетинг в Інтернеті корисна, тому варто розширювати свою компетенцію в цій сфері. Крім того, створення надійного контенту для конкретних галузей вимагає регулярного оновлення знань. У випадку з текстами для SEO дуже важливо бути в курсі змін в алгоритмах пошукових систем.

Підсумок

  1. Копірайтер – це загальний термін для означення професії, яка займається створенням професійного контенту.
  2. Для того, щоб займатися цією професією, не потрібно мати спеціальної освіти.
  3. Навички є ключовим фактором ефективності послуг.

Якщо Ви розглядаєте можливість стати копірайтером, дайте відповідь на питання, чи Вам подобається писати. Крім того, подумайте, в якій тематиці Ви відчуваєте себе найбільш комфортно. Якщо Ви відчуваєте, що готові – ніщо не заважає Вам стати копірайтером вже сьогодні!

Хочеш стати нашим копірайтером? Ознайомтеся з актуальними вакансіями!

Content Writer - вакансії

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу