Що таке case study?

Зміст

Кейс-стаді – це ефективний інструмент контент-маркетингу, а також метод дослідження, який використовується для опису та аналізу конкретного явища. Він дозволяє глибоко проаналізувати предмет дослідження та зробити цінні висновки для подальших дій. Перевірте, як його скласти!

Case study – що це таке?

Case study – це метод представлення явища за допомогою опису, який фокусується на діях, що здійснюються для досягнення бажаного результату.

Він дає можливість студенту зрозуміти, а потім вирішити складні проблеми, як наукові, так і ділові, залежно від дисципліни, в рамках якої він побудований.

Case study, як один із методів навчання, спочатку використовувався як навчальний інструмент у курсах менеджменту, економіки та адміністрування. Однак, він швидко набув значення і в бізнес-практиці – особливо серед креативних індустрій.

Для чого потрібне кейс-стаді?

Серед багатьох застосувань кейс-стаді варто виокремити його як один з найефективніших інструментів контент-маркетингу.

Опис проектів, реалізованих певною компанією, позитивно впливає на формування її іміджу та має рекламну цінність. Добре підготовлений, привабливий кейс може мати значний вплив на розширення групи клієнтів і, таким чином, збільшення прибутку компанії.

Виявлення помилок на основі підготовленого опису дає можливість усунути їх при реалізації наступних проектів і таким чином зробити діяльність більш ефективною. І найголовніше:

Кейс-стаді дає глибоке розуміння аналізованого явища, виокремлюючи правильні та несприятливі моделі поведінки.

Case study – цілі

Конкретні цілі кейс-стаді залежать від сфери, в якій він готується.

У бізнесі його головна мета – промоційна цінність, тобто заохочення аудиторії скористатися пропозицією. Така форма презентації вирізняється привабливим посланням, професіоналізмом і достовірністю.

Однак не можна не враховувати і освітню користь для самої компанії. Теоретичний розгляд порушених питань збагачує знання, а додаткове використання кейс-стаді поєднує переваги теорії та практичних рішень. Подання проблеми в такій формі є надзвичайно корисним для визначення причин і результатів явища.

Цей кейс містить розроблену та перевірену операційну модель, яка може бути використана в майбутніх проектах.

Як підготувати case study?

При підготовці тематичного дослідження особливу увагу слід звернути на зміст і достовірність наданої інформації. Однак варто пам’ятати, що використання надто спеціалізованої номенклатури може зробити зміст незрозумілим для читача і, таким чином, відбити у нього бажання читати далі. Тому “легкість пера” є ще одним важливим компонентом, який слід враховувати.

Однак це не означає, що слід повністю відмовитися від галузевої мови або включення технічних даних. Навпаки, вони часто є незамінними для повного опису питання. Однак, якщо вони включені, важливо представити їх у формі, доступній для аудиторії.

Отже, case study – це інструмент, який допомагає створити імідж експерта.

З одного боку, контент має бути достовірним і професійним, а з іншого – поданий у привабливій “упаковці”, яка приваблюватиме потенційних клієнтів.

Case study – приклади

Використовуючи форму опису case study, можна описати реалізований проект у простій та ілюстративній формі. Особливу увагу в описі слід звернути на те, які заходи були вжиті та яких ефектів вони досягли. Приклади такого джерела знань неухильно набирають популярності завдяки своїй ефективності та багатогранному впливу.

Одним із прикладів кейс-стаді є опис контент-маркетингової кампанії. У такому випадку розглядається наступне:

  • цілі клієнта та профіль клієнта,
  • моделі заходів, проведених в рамках підготовки та реалізації кампанії,
  • отримані результати та понесені витрати (наприклад, у вигляді статистики).

Кейс-стаді в бізнесі

Компанії часто обирають кейси як форму опису завершених проектів. Це робиться через бажання досягти двох основних цілей:

  • заохотити потенційного клієнта до встановлення відносин;
  • оптимізувати проектні процедури та діяльність.

У першому випадку case study є маркетинговим інструментом – його основним завданням є підвищення привабливості та довіри до компанії в очах клієнта. Він дає можливість краще зрозуміти хід співпраці та вжиті заходи, а також доводить їх ефективність на прикладі конкретного проекту.

У другому випадку кейс-стаді покликане оцінити проведену діяльність. Тому він зосереджується на поглибленому описі робочого процесу. Таким чином, це дозволяє розробити правильні моделі (застосовні поза межами аналізованого контексту) і визначити ефективність використаних процедур.

 

Підсумок

  • Кейс-стаді – це опис дій, які були здійснені для досягнення бажаного результату.
  • Case study є ефективним інструментом контент-маркетингу та широко використовуваним методом дослідження.
  • Його основними цілями є освітня цінність та рекламні переваги для компанії.
  • Правильно підготовлений кейс надає розроблену і протестовану модель дій, що дозволяє використовувати її в майбутньому.
  • Case study неухильно набирає популярності завдяки своїй бізнес-ефективності та багатогранному ефекту.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради
01.07.2024 Коректура і редагування
27.06.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу