Додавання фотографій до статей блогу – зробіть це правильно!

Зміст

Блог має дещо спільне з побаченням – і там, і там перше враження має значення. Стаття без зображення виглядає як сухий блок тексту, яким вона і є насправді. Тому варто додавати графіку, яка привертає увагу і заохочує до читання. У цьому посібнику розглядається правильний спосіб додавання зображень до статей, щоб підвищити привабливість Вашого блогу, не сповільнюючи при цьому роботу вебсайту. Так, це можливо – тож читайте далі!

Де взяти зображення для статей у блозі?

В Інтернеті є багато порталів, які пропонують безкоштовне завантаження та комерційне використання зображень.

Щоправда, деякі з них вимагають зазначення ліцензії, але деякі дозволяють додавати зображення навіть без жодної згадки про автора. До першого типу належить, зокрема, Foter, а до другого – Pixabay.

Якщо Ви введете тему в пошукову систему, то побачите безліч зображень, які можна використовувати для своїх статей. Не бракуватиме зображень, пов’язаних з тваринами, бізнесом і навіть більш нішевими темами, такими як копірайтинг.

Який розмір зображення завантажити?

Однак, щоб не сповільнювати роботу сторінки при завантаженні зображення, правильна роздільна здатність графіки має вирішальне значення. Занадто низька роздільна здатність призведе до низької якості, а занадто висока – до збільшення часу завантаження статті (що може вплинути не тільки на досвід читача, але й на видимість в пошукових системах).

Приклад

Для більшості сторінок найкраще вибирати розмір M, де ширина зображення становить приблизно 1280 пікселів.

Занадто мала ширина (зазвичай менше 1000 пікселів) може не заповнити наявний простір повністю, а занадто велика збільшить кількість деталей, що призведе до щойно згаданої проблеми – тривалого часу завантаження. Пам’ятайте, що більшість блогів віддають перевагу горизонтальним зображенням.

Завантажити зображення з правильною роздільною здатністю недостатньо.

Непогано додатково зменшити зображення за допомогою спеціальних програм, таких як TinyJPG, які дозволять зменшити розмір без втрати якості.

Правильне додавання зображень до статей блогу

Після того, як графіку вибрано, завантажено та зменшено, можна переходити до етапу публікації. Майже на кожній CMS це дитяча забавка, яка обмежується натисканням кнопки “Вибрати виділене зображення” або “Встановити головне зображення” в текстовому редакторі.

На цьому робота закінчується, проте професійних блогерів цікавить ще один момент – SEO-оптимізація. Що стосується зображення, то альтернативний текст (вміст, який відображається, коли браузер з різних причин не може завантажити зображення) слід доповнити ключовою фразою.

Сама назва зображення також може бути обмежена ключовою фразою, оскільки саме до неї зазвичай відноситься графічне зображення. Правильна конфігурація альтернативного тексту підвищує видимість статті в пошуковій системі, а точніше в сегменті Google Graphics.

На цьому етапі стаття вже має привабливу фотографію, яка виділяється, а також краще позиціонується. Однак чи закінчується наша робота на одному графічному зображенні?

Скільки фотографій додати до статті?

Ми вже знаємо, що головне зображення є майже обов’язковим, оскільки воно заохочує до читання і генерує більше читачів. Рішення про те, чи додавати додаткові зображення до статті, залежить від теми, специфіки та обсягу самого тексту.

Немає сумнівів, що додаткові зображення роблять контент більш привабливим, а також можуть покращити рейтинг у пошукових системах.

Це пов’язано з тим, що вона розбиває блоки тексту, підвищуючи зрозумілість і читабельність статті. Крім того, інфографіка – чудовий спосіб покращити якість змісту повідомлення, а також підвищити впізнаваність в очах аудиторії.

Мінусом, звісно, є збільшення навантаження на публікацію в блозі, тому оптимальне рішення щодо кількості графіки залишається гнучким.

Підсумок

  • Прочитавши цю статтю, Ви вже знаєте, як додавати зображення до статей і, перш за все, як це робити правильно.
  • Тепер залишилося вивчити деякі інші аспекти форматування, такі як додавання заголовків або внутрішня перелінковка.
  • Правильне виконання кожної з цих дій значно підвищує професійне сприйняття статті, а також її вплив на бізнес.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу