Контент план – як його підготувати?

Зміст

Правильна стратегія – це невід’ємна частина ефективного написання контенту. Точне планування діяльності значно скорочує обсяг роботи, необхідний для досягнення бажаних результатів. Ми обговоримо, як підготувати індивідуальний контент план для потреб Вашої компанії.

Content plan – від чого залежить?

Щоб сформулювати ідеальний план контент маркетингу, нам спочатку потрібно знати фактори, від яких він залежить.

Відразу підкреслимо, що змінних багато, тому вибір окремих дій не є ні простим, ні швидким. Ринок – складна і динамічна істота, тому ті, хто очікує готових відповідей та універсальних рішень, можуть відчути розчарування. Густе павутиння взаємозалежностей вимагає знань і відданості справі, а не сліпого пошуку рецепту успіху, якого навіть не існує.

Теоретично, основними елементами для визначення контент плану є:

  • Цільова аудиторія – залежно від галузі, читачі будуть відрізнятися за рівнем освіти, очікуваннями та потребами. З огляду на це, використання професійної номенклатури має бути скориговане, щоб збалансувати співвідношення між зрозумілістю та професійністю викладу.
  • Галузь – це теж має значний вплив на характер контенту. Відносини B2B і B2C суттєво відрізняються у створенні контенту, і відмінні характеристики кожної професії також не залишаються без впливу. Наприклад, контент для юридичної галузі суттєво відрізнятиметься від описів для магазину одягу в плані приглушеного, фактологічного та формального стилю.
  • Імідж бренду, на який постійно орієнтується компанія, також проявляється у формулюванні торгових повідомлень.
  • Маркетингові ресурси – наявний контент є надійним орієнтиром для того, які типи текстів розвивати далі, щоб зберегти належну пропорцію. Наприклад, якщо на сайті вже є багато статей, можливо, розробка сторінок з пропозиціями буде більш прибутковим напрямком?
  • Дії конкурентів – мірилом ефективності дій є не тільки докладені зусилля, але й сила опонента, яку необхідно перевершити для досягнення результату. Це особливо помітно при позиціонуванні фраз, де видимі місця суворо обмежені (ТОП10). Силу слід вимірювати намірами – невеликий інтернет-магазин, який бореться за популярне ключове слово, матиме не тільки величезні труднощі, але й витрати, які він міг би витратити на більш розумні, легші маркетингові заходи.
  • Бюджет – фінансові можливості є прямим показником того, скільки контенту може бути вироблено. Це, в свою чергу, визначає тип контенту, в який варто інвестувати. Наприклад, вищезгаданому магазину не варто інвестувати в розлогі описи категорій, якщо він спочатку не подбає про орієнтовані на продажі описи товарів, які швидше принесуть бізнес-результати (у вигляді вищих конверсій).

Як створити контент план?

Отримавши уявлення про те, що потрібно взяти до уваги, ми переходимо до практики, тобто до конкретних заходів зі збору даних, які сприятимуть створенню контент плану. Ми можемо розділити ці заходи на три категорії: внутрішня експертиза, зовнішній аналіз і планування роботи.

Внутрішня експертиза

Перш ніж перейти до витончених маркетингових прийомів, зосередимося на простішому – розмові з директором. Така консультація повністю прояснить питання, пов’язані з бізнес-ціллю, особливостями галузі та компанії, а також наявним бюджетом. Якщо компанія веде статистику, ми дізнаємося деталі цільової групи клієнтів.

Цей етап – ідеальний час для визначення пріоритетів та обсягу заходів, які необхідно провести. Однак для уточнення потенційних результатів необхідно провести холодне дослідження ринку.

Зовнішній аналіз

Відповідно до вищезгаданої максими “міряй силу проти сили”, нам потрібно визначити, як маркетингові ресурси порівнюються з ресурсами конкурентів.

Для цього необхідно перевірити кількість контенту і профіль посилань на сьогоднішній день, а потім порівняти ці параметри з тематично пов’язаними сайтами.

Приклад

Якщо пріоритетом невеликого магазину є залучення клієнтів, а конкуренція в галузі добре розвинена і займає високі позиції в Google, варто відмовитися від безкінечних битв (які в нашій номенклатурі називаються широкими статтями, описами категорій і підсторінками за популярними ключовими фразами), а замість цього заповнити прогалини на ринку і зосередитися на текстах з довгим хвостом, щоб ефективно залучати трафік з невеликими зусиллями. Якщо магазин почне приносити прибуток і зміцнювати свої позиції в пошукових системах, можна переходити до більш прибуткових фраз, додаючи все більш конкурентні підсторінки і статті.

Це ілюстрація правильного механізму створення контенту. Ми не оминаємо жодного рішення, натомість адаптуємо діяльність до поточних можливостей так, щоб результати зростали стабільно без експоненціальних витрат.

Ключовим моментом є вибір часу, який є суттю успішного контент плану.

Планування робіт

Після того, як ми знаємо, якою є ситуація на ринку і які цілі та можливості компанії, ми можемо перейти до визначення конкретних видів діяльності.

Основою є вибір ключових слів, на основі яких будуть сформульовані подальші деталі (назви статей або заголовки на сторінках з пропозиціями). Це можна зробити вручну або за допомогою спеціальних інструментів.

Наступний етап – вибір привабливих тем, які привернуть увагу клієнтів. І тут у нашому розпорядженні є програма AnswerThePublic, хоча Ви, звичайно, можете покладатися на власну креативність.

Маючи такий контент план, не залишається нічого іншого, окрім як… взятися за справу! Ми проаналізували безліч факторів, які впливають на вибір оптимальної дії. Тепер настав час приступити до ґрунтовної роботи і простежити за результатами.

Підсумок

Як бачите, планування контенту – це багатоетапний процес, але це неминуча ціна професіоналізму, яку доводиться платити за точний та ефективний контент. Однак, оскільки створення стратегій набуває все більшої популярності, це означає, що плоди варті витрачених зусиль.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу