e-PR, або зв’язки з громадськістю в Інтернеті – що це таке?

Зміст

Коли рішення, запропоновані традиційними зв’язками з громадськістю, не спрацьовують або стають недостатніми, на допомогу приходить e-PR з його спектром ефективних заходів та інструментів. Прочитайте цю статтю, щоб дізнатися про бізнес-можливості, які Інтернет та віртуальна реальність відкривають для Вас у сфері зв’язків з громадськістю, а потім скористатися ними.

Зв’язки з громадськістю в інтернеті – що це таке?

e-PR – це вся діяльність компанії, яка формує її відносини з навколишнім середовищем, що здійснюється в електронному вигляді, наприклад, за допомогою інформаційних технологій.

Як і у випадку з “класичним” PR, метою зв’язків з громадськістю в Інтернеті також є побудова та підтримка найкращих відносин між компанією та її оточенням, створення відповідного іміджу, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення його позицій на ринку.

Зростаюча популярність Інтернету сприяла підвищенню важливості діяльності зі зв’язків з громадськістю, що фокусується на віртуальній реальності. Залежно від припущень стратегії, яку реалізує компанія, вони можуть бути доповненням до традиційних PR-заходів або проводитися як частина повністю незалежного плану.

e-PR – що це?

Інтернет-піар на нашому ринку динамічно розвивається, пропонуючи все нові, досі невикористані можливості.

Своєю нинішньою перевагою над традиційними рішеннями е-PR він завдячує середовищу, в якому працює – напевно, нікого не потрібно переконувати в силі Інтернету в бізнесі. Завдяки його постійній трансформації та розширенню, маркетологи та маркетологи можуть щороку включати в свої кампанії все більш ефективні заходи.

Зв’язки з громадськістю в Інтернеті

Вся діяльність, спрямована на просування в Інтернеті, в широкому розумінні цього терміну, сильно залежить від поведінки інтернет-користувачів і поточних тенденцій. Наразі все більш ефективною стає “тягнуча” модель віртуальної комунікації, тоді як донедавна саме компанії прагнули привернути увагу споживача своєю діяльністю, часто використовуючи інструменти, які мали сильний вплив на ринок (“push” модель).

Зміни, що відбуваються на ринку та у свідомості споживачів, стають безпосередньою причиною для створення та розвитку інноваційних рішень у сфері усталених концепцій. Чудовим прикладом цього явища є e-PR.

Ця окрема категорія зв’язків з громадськістю, яка зосереджує свою діяльність в Інтернеті, полягає у формуванні бажаного іміджу компанії у свідомості споживачів шляхом безпосереднього впливу на них. Стратегія електронних зв’язків з громадськістю також враховує діяльність, що здійснюється у віртуальній реальності з метою формування позитивних відносин між компанією та її оточенням, а також просування бренду або конкретних продуктів.

Основні інструменти електронного PR

Незважаючи на те, що е-PR як окрема галузь сформувалася відносно недавно, вона вже може похвалитися досить широким спектром інструментів, які використовуються в її діяльності.

У цій статті ми зупинимося на деяких найпопулярніших, елементарних інструментах, що використовуються у сфері електронних зв’язків з громадськістю.

Сайт

Через величезну (і постійно зростаючу) популярність використання Інтернету для пошуку товарів і послуг, наявність власного сайту для компанії стала чимось на кшталт необхідності.

Зростання важливості сайту для бізнесу в останні роки сприяло зміні та розширенню його функцій. Сьогодні сайт часто є наріжним каменем бізнес-моделі компанії, тоді як не так давно роль сайту зводилася до ролі електронної візитівки.

Відповідна, інтуїтивно зрозуміла структура, привабливий макет і професійні, SEO-оптимізовані тексти – це елементи, яких не повинно бракувати на Вашому сайті.

Сайт, оснащений ним, є надійною відправною точкою для подальшої діяльності Вашої компанії в сфері електронного PR.

Галузеві портали

Галузеві портали дають можливість компаніям у своєму секторі публікувати власний контент. Це безпрограшна ситуація: портал отримує цінний контент (спонсоровані статті часто мають експертний характер), а компанія має можливість представити себе ширшій аудиторії.

Крім того, коли контент розробляється співробітниками компанії або від їхнього імені, компанія зберігає повний контроль над повідомленням, незважаючи на зовнішню публікацію.

Діяльність, що здійснюється за допомогою цього інструменту, також призводить до створення цінності для клієнтів, які отримують доступ до спеціальних знань у простий спосіб.

Блог компанії

Традиційні статті в блогах мають схожу цінність для клієнтів. Однак ключова відмінність між ними та спонсорськими текстами полягає в тому, де вони публікуються. Найчастіше контент для блогу публікується в розділі “Блог” на сайті компанії.

Як і у випадку з описаними вище видами діяльності, регулярна публікація контенту у “внутрішньому” блозі дає компанії цілу низку переваг.

Як і в будь-якій іншій PR-діяльності, особливу увагу слід приділяти тому, щоб робота була регулярною та узгодженою зі стратегією.

Поштова розсилка

Ще один вид діяльності знаходиться на перетині електронного піару та інтернет-маркетингу. Цей інструмент дозволяє надсилати повідомлення безпосередньо одержувачам.

Його беззаперечною перевагою є широке застосування. Можливість персоналізації повідомлень, що надсилаються в рамках e-mail-маркетингу певним сегментам отримувачів, робить цей вид діяльності одним із найефективніших, а вартість реалізації – відносно невисокою.

Це рішення є ідеальним, коли Ви хочете швидко донести своє повідомлення безпосередньо до широкого кола одержувачів.

e-PR – переваги

Перенесення рекламної та комунікаційної діяльності у віртуальний простір відкрило величезні, абсолютно нові можливості для компаній.

Правильно спланована стратегія може сприяти значному збільшенню охоплення бізнесу.

Перенесення діяльності в Інтернет дозволяє компаніям з обмеженим бюджетом реалізувати цілі, які раніше були доступні лише компаніям з більшими фінансовими можливостями.

Основні переваги, яких може досягти Ваша компанія, впроваджуючи e-PR рішення:

  • Покращення комунікаційних процесів;
  • Отримання достовірної інформації про ринок;
  • Підвищення впізнаваності бренду;
  • Формування довіри та лояльності клієнтів;
  • Можливість вести діяльність у ширшому масштабі;
  • Прискорення зростання компанії.

Підсумок

  • e-PR – це вся діяльність компанії, яка формує її відносини з навколишнім середовищем, що здійснюється в електронному вигляді.
  • Основними цілями електронного зв’язку з громадськістю є: побудова та підтримка найкращих відносин між компанією та її оточенням, створення відповідного іміджу, підвищення впізнаваності бренду та зміцнення його позицій на ринку.
  • Найпопулярнішими інструментами, що використовуються в е-PR-діяльності, є: сайти компаній, галузеві портали, блоги та розсилки.
  • Завдяки перенесенню своєї діяльності в Інтернет, електронний зв’язок з громадськістю дозволяє здійснювати заходи на міжнародному рівні навіть компаніям з невеликими бюджетами.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.09.2024 Маркетинг
19.09.2024 Право і фінанси
17.09.2024 E-commerce
13.09.2024 Поради
11.09.2024 Поради
09.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Поради
03.09.2024 E-commerce
30.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу