Копірайтер – чим він займається?

Зміст

Професія копірайтера стає дедалі популярнішою на ринку праці. Компанії користуються його послугами, щоб збільшити продажі та покращити імідж бренду. У цій статті ми пояснюємо, чим займається копірайтер і як він приносить користь бізнесу.

Хто такий копірайтер?

Копірайтер – це автор, який створює маркетинговий контент на замовлення. Його послуги включають тексти для флаєрів, радіо- і телероликів, а також слогани та рекламні гасла.

Ми представили традиційне визначення копірайтера, яке не включає в себе нові спеціалізації, що з’являються. У зв’язку з різноманітними вимогами ринку, сьогодні ми виділяємо професії з більш конкретною сферою діяльності:

  • SEO-копірайтер – позиціонує сайти з оптимізованим для пошукових систем контентом;
  • Контент райтер – створює експертний імідж компанії за допомогою змістовних статей;
  • Гострайтер – так званий автор-привид, який пише сценарії, книги або рекламні ролики, а потім віддає авторство клієнту;
  • Sales копірайтер – створює описи для товарів і категорій в інтернет-магазині, щоб заохотити користувачів скористатися пропозицією;
  • Копірайтер соціальних мереж – публікує цікаві пости в соціальних мережах, щоб підвищити видимість профілю компанії.

Звичайно, існує набагато більше напрямів у копірайтингу. Ми навели неповний список, щоб проілюструвати постійну еволюцію професії.

Як стати копірайтером?

Хоча в університетах відкриваються факультети, присвячені копірайтингу, поки що не існує формальних вимог для роботи в цій професії.

На ринку головну роль відіграють навички, тобто так зване “легке перо”, яке свідчить про свободу і творчий підхід до написання текстів. Знання маркетингу, психології та позиціонування також необхідні для того, щоб максимізувати результати створеного контенту. З цієї причини хороший копірайтер не тільки знає мовні правила, але й вміє “стати на місце клієнта”, щоб створювати тексти, які відповідають очікуванням аудиторії.

Копірайтер - питання та відповіді

Представляємо відповіді на питання, пов’язані з професією копірайтера.

Який контент пише копірайтер?

Сьогодні копірайтер – це узагальнюючий термін для позначення особи, яка займається створенням маркетингових текстів. Тому до сфери його послуг входить практично все, що пов’язано з написанням контенту на замовлення.

Найпоширеніші типи текстів, які створює копірайтер – це статті для блогу, описи товарів, слогани та рекламні гасла, а також пости для Facebook.

Де навчитися цій професії?

На ринку існує безліч курсів, книг і тренінгів, які знайомлять з копірайтингом. Групи в соціальних мережах також є хорошим варіантом, де Ви можете поставити запитання та розвіяти свої сумніви. Отримання інформації з різних джерел – найкращий спосіб зорієнтуватися в цій сучасній індустрії.

Ще більш важливим елементом є практика, тобто створення контенту на різні теми. Жодне вивчення підручників не дає таких глибоких переваг, як регулярна робота з текстом. Це дозволить Вам отримати практику та мовну свободу, що є абсолютно необхідним у професії копірайтера.

Як знаходите замовлення?

Клієнтів можна знайти різними способами. Один з них – це платформи копірайтингу та групи в соціальних мережах, де клієнти часто розміщують оголошення. Крім того, існують портали оголошень і власний сайт, хоча ці рішення вимагають певного досвіду, щоб мати змогу представити своє портфоліо.

Підсумок

  1. Копірайтер – це особа, яка займається створенням маркетингового контенту на замовлення.
  2. Найчастіше копірайтер створює статті для блогів та описи товарів, хоча практично будь-який тип контенту в принципі підпадає під сферу його послуг.
  3. Щоб задовольнити потреби ринку, з’являються нові спеціалізації, які є більш точною варіацією цієї професії. Серед найпопулярніших – SEO-копірайтинг, content writing та гострайтинг.
  4. Специфічних вимог для роботи в цій галузі немає. Копірайтером може стати будь-хто, хоча легке перо має важливе значення, а також знання мови, SEO та принципів маркетингу.
  5. Винагорода в цій галузі залежить від кількості та якості створених текстів. Як правило, чим складніші та довші статті, тим більший заробіток отримує копірайтер.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу