Опис товару чи категорії? Що вибрати в першу чергу?

Зміст

Власники нових інтернет-магазинів часто задають собі питання, що вибрати в першу чергу: описи товарів чи категорії? Що важливіше з точки зору SEO? І головне – який тип контенту принесе швидші результати? Ця стаття орієнтована на підприємців-початківців, які мають обмежений бюджет і хочуть використати його з максимальною користю. Ми відповімо на питання, у що краще інвестувати в залежності від Ваших бізнес-цілей.

Описи товарів та категорій – у чому різниця

Основна відмінність стосується характеристик контенту, які впливають на продажі та SEO-потенціал. Обидва типи контенту мають різні характеристики і швидкість ефекту, тому пріоритетність впровадження описів залежить від конкретної ситуації. Давайте лаконічно обговоримо специфіку цих текстів.

Описи продуктів

Описи продуктів містять переконливий контент, який спонукає клієнтів до покупки. Тексти написані мовою переваг і містять ключові фрази, що сприяють позиціонуванню.

На жаль, лаконічність, необхідна для утримання уваги аудиторії, унеможливлює створення великого за обсягом опису. Це робить контент лише підтримкою з точки зору SEO, що мало сприяє збільшенню органічного трафіку.

З іншого боку, невелика кількість слів означає низьку ціну. Отже, за низьку вартість Ви отримуєте привабливі тексти, які гарантують конверсію на оптимальному рівні.

Описи категорій

Описи категорій – це вичерпний контент, який описує загальні характеристики продукту. Тести є комплексними та розроблені в рамках SEO для позиціонування інтернет-магазину.

Вони, по суті, є основою для отримання органічного трафіку. Добре описані категорії характеризуються надійністю та великим обсягом, що вітається алгоритмами пошукових систем.

Однак слід пам’ятати, що вони також передбачають великі інвестиції, особливо при розгалуженій структурі магазинів.

Опис товару чи категорії – що обрати?

Обидва типи контенту відповідають певним маркетинговим цілям, а отже, приносять бізнесу вигоду. Однак, заповнення всіх пунктів на вебсайті вимагає багато роботи, а отже і грошей. При обмеженому бюджеті неможливо мати і те, і інше одночасно, тому ми повинні відповісти на питання: що є більш вартісним: описи товарів чи категорії?

Швидкий продаж і завершення транзакцій

Основна мета будь-якого магазину – продавати. Для цього підприємці використовують різні методи залучення клієнтів. Деякі способи приносять покупців одразу, інші вимагають часу і терпіння.

Якщо наші інвестиції обмежені і ми прагнемо швидкого прибутку, привабливі описи товарів у поєднанні з рекламною кампанією в Google та/або Facebook є цікавим рішенням. Якщо це так, варто також подбати про те, щоб переконливий контент був присутній у рекламних продуктах.

Перші кілька місяців роботи магазину органічний трафік недостатній через малий вік домену та інші фактори. Не можна розраховувати на те, що описи категорій будуть постійно залучати покупців від самого початку, і як ми вже згадували, вони є значною статтею витрат для стартапу.

Довгострокове позиціонування та приплив клієнтів

Якщо Ви серйозно ставитеся до майбутньої маркетингової діяльності, то безумовно варто розвивати всі категорії, створюючи вичерпні описи. Така дія принесе значний органічний трафік у майбутні роки, що обмежить витрати на рекламу.

Хоча кінцевий ефект зазвичай дуже задовільний, він проявляється лише з часом і залежить від інших факторів, зокрема позиціонування поза сайтом і структури сайту.

Варто зазначити, що описи категорій залучають трафік і таким чином скеровують користувачів до вивчення асортименту товарів. Тому цей тип контенту не може існувати без правильно описаних продуктів, які представляють пропозицію в хорошому світлі і завершують транзакції. Тому в більшості ситуацій описи товарів мають пріоритет.

Виняток становлять великі, комплексні магазини та дропшиппінг-платформи. У першому випадку кількість товарів означає, що ми можемо зосередитися на описі найважливіших продуктів, щоб перейти до заповнення категорій для SEO. У дропшиппінгу, з іншого боку, імпорт зазвичай включає описи, які хоча і не сприяють SEO, але спочатку заповнюють прогалину в інформації, якої бракує.

 

Описи категорій приваблюють трафік і в свою чергу спрямовують користувачів на вивчення асортименту.

Однак важливо пам’ятати, що дубльований контент не є привабливим для пошукових систем і не враховує специфіку компанії, тому не досягає повною мірою її маркетингових цілей. Крім того, неважко помітити, що такий контент не найвищої якості. Але якщо товари описані в якійсь мірі, ми можемо зосередитися на відсутніх категоріях (яких у оптовиків дропшиппінгу зазвичай немає), щоб найкращим чином використати інвестиційні кошти.

Для цілей SEO також варто звернути увагу на статті в блозі. Тексти для магазину також повинні враховувати блог, щоб додатково залучити клієнтів, використовуючи нішеві ключові фрази.

Підсумок

  1. Описи товарів і категорій відрізняються за специфікою тексту і призначенням, що в кінцевому підсумку впливає на рівень позиціонування і продажів.
  2. Перший тип контенту є абсолютною необхідністю, якщо Ви хочете привабливо представити свою пропозицію та досягти оптимальної конверсії. Другий тип, навпаки, робить значний внесок в органічний трафік, що в майбутньому зменшить витрати на залучення клієнтів. Однак ефект буде помітний лише через кілька місяців, чого не можуть собі дозволити інтернет-магазини.
  3. Таким чином, описи товарів і категорій приносять численні переваги, але їх недостатньо для проведення ефективної маркетингової діяльності. Не варто забувати про платні кампанії – особливо на початковому етапі роботи магазину.
  4. Можна сказати, що описи товарів є основою для здійснення продажів, тоді як категорії є маркетинговим доповненням, яке посилює позиціонування і приносить стабільний прибуток у довгостроковій перспективі.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

12.12.2024 SEO
11.12.2024 Маркетинг
10.12.2024 SEO
09.12.2024 SEO
06.12.2024 SEO
05.12.2024 Маркетинг
04.12.2024 Маркетинг
03.12.2024 Маркетинг
02.12.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу