Як написати посібник, який приваблюватиме публіку?

Зміст

Контент-маркетинг постійно розвивається, тому вже ніхто не сумнівається, що хороший путівник може збільшити кількість клієнтів. Однак для досягнення результатів важлива правильна якість. Не хвилюйтеся – нижче ми обговоримо, як написати путівник, який буде ефективним з точки зору маркетингу.

Що таке гід?

Ми всі інтуїтивно розуміємо, про що йдеться, тому не будемо зациклюватися на складних визначеннях. Загалом, гайд – це текст, що містить пораду. Однак можна виділити дві основні форми, які присутні в Інтернеті:

  • Електронні книги – тут посібник розглядається як комплексна книга, що містить збірку порад на певну тему.
  • Статті в блогах – у цьому випадку путівник є типом посту, який пояснює тему в блозі.

Як написати путівник – крок за кроком

Настав час перейти до обговорення найважливіших кроків, які необхідно зробити при розробці посібника.

Уточнити ключові фрази

Стаття-путівник потрапить до блогу, а отже, братиме участь у SEO вебсайту. Тому варто подбати про релевантні ключові слова, щоб генерувати більше органічного трафіку. Це дозволить контенту охопити більшу аудиторію. Для цього можна скористатися аналітичними інструментами або провести власний аналіз.

Придумайте привабливий заголовок

Правильна назва посібника – це ще один крок до успіху: завдяки цьому більше людей потягнеться до читання.

Чим більше у Вас читачів, тим легше буде досягти Ваших маркетингових цілей, наприклад, заохотити до участі або створити імідж експерта.

Ідея статті може здатися невловимою, адже творчість не може бути примусовою. Ніщо не може бути далі від істини – і тут ми також можемо скористатися допомогою таких інструментів, як AnswerThePublic. Вони створюють різноманітні пропозиції на основі ключового слова. Отже, якщо ми пройшли перший крок, придумати назву буде набагато простіше!

Зробіть заохочувальне вступне слово

Перші речення мають вирішальне значення для залучення аудиторії до читання путівника.

Вони повинні бути розташовані таким чином, щоб визначати канву тексту, але не давати жодних відповідей. Одним словом, вони повинні сіяти сумніви, щоб у читачів залишилося бажання бути поінформованими. Це базовий психологічний прийом, який неодноразово використовується на популярних новинних порталах.

Принагідно додамо, що варто також включати ключову фразу у вступ, оскільки така практика може позитивно вплинути на позиціонування.

Пишіть лаконічно

Сучасна аудиторія страждає не від нестачі, а від надлишку інформації. Тому важлива лаконічна, якісна форма. Ця вимога ще більше посилюється особливостями путівника, який передусім має на меті подати конкретні поради. Тому розлогі літературні форми тут недоцільні.

Обсяг довідника також частково продиктований галузевою специфікою. Спеціалізовані професії, такі як медицина чи юриспруденція, вимагають, щоб майже кожне речення ґрунтувалося на фактах і підтверджувалося зовнішніми джерелами. З іншого боку, теми моди чи маркетингу дають набагато більше простору для додаткових думок автора.

Організуйте інформацію за допомогою заголовків

Чітка структура має вирішальне значення як для комфорту читача, так і для оптимальних результатів SEO. Щоб досягти цього, додайте заголовки, які впорядковують контент відповідно до певної ієрархії. Так буде легше дотримуватися принципу написання тексту “від загального до конкретного”, а одержувачі швидше знаходитимуть потрібну інформацію.

Додати підсумок

Плануючи, як написати хороший підручник, варто зібрати всі висновки воєдино – це чудова ідея для підвищення його якості. Така гра полегшить запам’ятовування читачами, слугуватиме резюме тексту і дасть можливість включити більше ключових слів.

Таку ж функцію може виконувати FAQ – набір запитань і відповідей. Крім того, цей елемент дозволяє використовувати довгі фрази ключових слів, що ще більше покращить видимість Вашого посібника в пошукових системах.

Виконайте SEO-оптимізацію

Путівник не буде ефективним з точки зору маркетингу, якщо його ніхто не прочитає.

Це коштує багато часу та енергії, тому варто зробити особливий акцент на тому, щоб переконатися, що він досягає своєї аудиторії. Оптимізація тексту для SEO допоможе в цьому, зокрема, але не виключно:

  • додавання зображень до статті,
  • внутрішня перелінковка,
  • визначення метатексту.

Підсумок

  • Професійний гайд може принести багато переваг для бізнесу, наприклад, SEO або покращення іміджу.
  • Цей тип контенту можна використовувати в статтях у блогах, а також у книгах та електронних виданнях.
  • Окрім лаконічного, цінного контенту, Ви також повинні подбати про такі елементи, як привабливий заголовок, вступ, що привертає увагу, заголовки та оптимізація для пошукової оптимізації. Дотримання цих умов вплине на маркетинговий потенціал путівника.
  • Ви вже знаєте, як написати путівник – залишається тільки перейти до дій!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу