Personal branding – навіщо будувати особистий бренд?

Зміст

Уявіть собі, що Ви самі по собі і не можете залучити лояльних клієнтів. Неможливо? Поки що можливо. Дізнайтеся, що таке персональний брендинг і які переваги принесе Вам сильний персональний бренд.

Personal branding – що це таке?

Персональний брендинг – це маркетингова стратегія, яка використовує брендинг та заходи з розвитку, щоб представити певну цінність Вашої персони в очах споживачів.

Термін походить зі Сполучених Штатів, де популярність і визнання часто є передумовою особистого та професійного успіху. Він стосується процесу персонального брендингу (person = людина, brand = бренд).

Персональний брендинг охоплює різноманітні техніки, розроблені такими дисциплінами, як коучинг, наставництво та маркетинг. Складне ціле складається з двох вимірів людини:

  • фізичний, тобто реальна, матеріальна людина, яку ми зустрічаємо на вулиці, з якою взаємодіємо на роботі або співпрацюємо в різних сферах через прямий контакт;
  • віртуальний, тобто образ, створений в Інтернеті: реальний чи ні, публічний і доступний, через який будується впізнаваність і охоплення.

У своїй книзі “Особистий бренд без таємниць” Моніка Ґавановська пише: особистий бренд – це неписана візитівка, яку Ви непомітно кладете в кишеню одержувачу Вашого повідомлення. Це дуже влучний термін. Як же створити таку візитівку? Про це ми поговоримо далі в цьому блозі.

Яка мета персонального брендингу?

Метою діяльності з персонального брендингу є створення іміджу, що асоціюється з набором характеристик і цінностей, які шукають споживачі. Перекладемо це на максимально просту мову. Йдеться про те, щоб презентувати себе таким чином, щоб показати, що Ви маєте кваліфікацію та рішення, присвячені Вашій потенційній аудиторії.

Навіщо це робити? Тому що саме так Ви даєте їм змогу ідентифікувати себе з Вами. Ви чудово їх розумієте, знаєте, чого вони очікують і з якими проблемами стикаються.

Індивідуальні стратегічні цілі персонального брендингу реалізуються відповідно до принципів SMART. Цілями повинні бути:

  • S – Specific (конкретні);
  • M – Measurable (вимірні);
  • A – Achivable (досяжні);
  • R – Relevant (істотні);
  • T – Time-bound (визначені в часі).

Тільки тоді можна передбачити їхні наслідки.

Приклад

Ви чудово організовуєте свою роботу. Ви знаєте, що багато людей (у тому числі й ті, хто вас оточує) все ще борються з цим. Ви ділитеся з ними своїми знаннями: показуєте їм, як ви організовуєте свій розпорядок дня для ефективної роботи (наприклад, у своєму блозі, в соціальних мережах, на безкоштовних вебінарах). До речі, ви створюєте спеціальні продукти, які допомагають працювати ефективніше (наприклад, планувальники, календарі тощо).

Якщо Ви надаєте своїй аудиторії безкоштовний контент, ви можете (але не примусово!) заохотити її до певної дії: підписатися на розсилку, вподобати профіль у соціальних мережах, приєднатися до групи. Ви також можете пропонувати платні продукти або послуги. Важливо заздалегідь перевірити їхню ефективність, адже тільки вирішуючи конкретні проблеми, Ви завоюєте довіру.

Personal branding – ключові фактори успіху

Уоррен Баффет казав, що потрібно 20 років, щоб створити хорошу репутацію, і лише 5 хвилин, щоб її зруйнувати. Ось чому сильний особистий бренд повинен створюватися на міцному фундаменті – цінностях, з якими Ви та Ваша потенційна аудиторія ідентифікуєте себе.

До ключових факторів, що впливають на цінність і силу особистого бренду, належать:

Автентичність

Саме через нього Ви завойовуєте довіру. Персональний брендинг, здійснений відповідно до Ваших цінностей, означає, що достатньо бути самим собою, щоб люди полюбили Вас. Тоді Вам навіть не доведеться шукати потенційних клієнтів. Вони самі прийдуть до Вас.

Узгодженість

Ви – це те, що Ви робите, як Ви проводите свій вільний час, як і що Ви говорите щодня. Послідовність особистого бренду стосується не лише іміджу, але й дій. Вона тісно пов’язана з автентичністю. Адже важко викликати довіру в аудиторії, коли ти пропагуєш здоровий спосіб життя в Інтернеті, а сам неодноразово був спійманий на тому, що об’їдався фаст-фудом.

Усвідомлення та дії

Тобто ставати тим, про що думаєш і що говориш. Особистий бренд відкритий до змін, аналізує їх і реагує на поточну ситуацію у своїй галузі. Він адаптується до потреб – своїх, ринку та своєї аудиторії.

Оригінальність

Будуючи особистий бренд, варто відповісти на питання: що відрізняє мене або мій бізнес від інших? Що робить мене чи може мене вважати кимось особливим? Якщо ви зможете знайти це і інші це підхоплять, то успіх, ймовірно, вже в ваших руках. Зробіть так, щоб Вас виділяли, і інші неодмінно це помітять.

Придатність

Персональний бренд виступає в ролі експерта у своїй галузі. Аудиторія сприймає його як потужний, коли він має вплив на їхнє життя, коли вони можуть чогось навчитися від нього. Сьогодні ми можемо назвати це наданням іншим людям цінного контенту – професійних порад і рішень, які допомагають їм у повсякденному житті.

Personal branding – які переваги це дає?

Ви, без сумніву, знайомі з такими особистостями, як Анна Левандовська, Єва Ходаковська чи Стівен Кінг. Всі вони є особистими брендами. Вони досягли цього завдяки стратегіям персонального брендингу.

Люди як персональні бренди задовольняють свою аудиторію. Вони автентичні, послідовні, оригінальні, потрібні. Споживачі ідентифікують себе з ними. Як наслідок, вони часто сліпо купують продукти, що носять їхнє ім’я.

Розумно спланований і реалізований персональний брендинг може забезпечити Вам сильну позицію на ринку. Образ, який є автентичним і відповідає вашим цінностям, завоює довіру і лояльність вашої аудиторії. Допомагаючи їм вирішувати конкретні проблеми, Ви почнете сприйматися ними як фахівець, якому можна довіряти. Будучи самим собою і роблячи те, що Вам подобається, Ви отримаєте групу лояльних клієнтів.

Підсумок

  • Персональний брендинг – це стратегія, спрямована на побудову сильного особистого бренду.
  • Він дозволяє створити свій образ (реальний чи віртуальний) як автентичної та цілісної особистості, що представляє якості та цінності, які відповідають потребам споживачів.
  • Ефективний персональний брендинг може забезпечити вам сильну позицію на ринку – імідж фахівця, якому довіряють у Вашій галузі.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу