Call to action (CTA) – Заходьте сюди!

Зміст

Між інтернет-магазинами триває гонка озброєнь у пошуках способів підвищити конверсію. Це не є винятком і для сайтів, які прагнуть отримати максимальну користь від трафіку, який вони генерують. Посеред цього маркетингового хаосу варто пам’ятати про важливий елемент ефективного контенту: заклик до дії, якому ми присвячуємо цю статтю.

Що таке CTA?

Заклик до дії – це коротке повідомлення, зазвичай розміщене в кінці тексту, що спонукає читача до конкретної дії.

Бажаною дією може бути додавання товару до кошика, підписка на розсилку інформації, введення коду на знижку або просто відвідування сайту.

Переваги закликів до дії:

  • збільшення конверсії – одержувачі з більшою ймовірністю виконають дію, до якої їх закликають, що збільшує потенціал продажів магазину або веб-сайту,
  • зниження витрат на рекламу – на аукціонних платформах (Google Ads, Facebook Ads) більш ефективні кампанії знижують витрати на рекламу, оскільки є більш привабливими та цікавими для одержувачів,
  • покращення позиціонування – вищий CTR в органічній видачі позитивно впливає на отримання кращої видимості в пошуковій системі.

На практиці заклики до дії часто є синонімом таких фраз, як “Не чекайте, купуйте зараз!” або наш однойменний “Перейдіть сюди, щоб побачити більше”. Хоча такі слогани можуть здатися маркетинговими пережитками, їх варто використовувати з однієї причини – вони не займають багато місця, всього одне речення, а вплив заклику до дії все одно видно в статистиці. Отже, ми маємо рішення, яке може принести відчутні результати без особливих зусиль.

Звичайно, наведені вище приклади – це найпростіша формула, яку можна використовувати на сайті, де кількість символів суворо обмежена, наприклад, для мета-тега і мета-опису.

Однак, якщо у нас є більше простору для маневру, як у випадку з контентом для цільової сторінки або текстами для сайту, варто подбати про складніші стратегії, про які ми поговоримо далі в цій статті.

Як створити ефективний заклик до дії?

Існує кілька способів зробити заклик до дії більш ефективним. Один з них – створити часовий тиск:

  • Позитивний: “Замовте товар протягом 3 годин і отримаєте його безкоштовно!”.
  • Негативний: “Останні години акції – не пропустіть можливість!”.

Це простий прийом для подальшого створення феномену вигідної угоди та відчуття, що Ви зробили правильний вибір.

Інша стратегія, яка використовується так само часто – це соціальні докази:

  • “Вже 70% українців користуються продуктом Х. Приєднуйтесь до них!”
  • “40% покупців використовують це програмне забезпечення і отримують прибуток. А Ви?”

Іншим рішенням є задовольнити рішення, які ми передбачаємо в будь-якому випадку:

  • “Заплатіть карткою і отримай знижку 100 гривень!”
  • “Купуй телефон Х і отримай чохол за пів ціни!”

Звідси випливає важливий висновок:

 

Call to action може бути сформульований по-різному, залежно від бізнес-цілі та галузі.

Не існує універсальних правил, які будуть ефективними в кожному конкретному випадку, тому ключовим моментом, як і у випадку з усім копірайтингом, є застосування індивідуального підходу до Вашої діяльності.

Варто зазначити, що в більш продуманих стратегіях заклик до дії тісно пов’язаний з пропозицією, створюючи ефект “гарної можливості”, що може посилити результати конверсії.

Незалежно від наміченого плану, заклик до дії – це елемент, який просто зобов’язаний з’явитися в контенті. Не докладаючи особливих зусиль, він може поліпшити результати, тому, безсумнівно, є “вишенькою на торті” копірайтингу.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу