Event marketing – спосіб створення іміджу бренду?

Зміст

Останніми роками event marketing став одним з найпоширеніших способів досягнення бізнес-цілей. Компанії використовують його, щоб охопити нову аудиторію, просувати свій бренд і належним чином комунікувати його. Але що таке івент-маркетинг і як дізнатися, чи підійде він для Вашої компанії?

Event marketing, чи що?

Почнемо з визначення івент-маркетингу.

Event marketing – це один з інструментів маркетингових комунікацій, який використовується для створення іміджу бренду, налагодження контактів та збільшення продажів за допомогою зустрічей, корпоративних заходів та спеціальних подій.

Це заходи, спрямовані на потенційних клієнтів, бізнес-партнерів, ЗМІ та співробітників, як у стаціонарній, так і в онлайн формах. Перевагою івент-маркетингу над іншими формами комунікації, безумовно, є прямий контакт з клієнтами та діловими партнерами, а також той факт, що одержувачі отримують інші вигоди на додаток до знань про компанію та її продукти або послуги – наприклад, розваги.

Однак варто пам’ятати, що для того, щоб подієвий маркетинг був ефективним і втілився, наприклад, у результати продажів, він повинен бути наслідком реалізації всієї послідовної комунікаційної стратегії бренду. Пам’ятаймо також, що івент-маркетинг – це не завжди великі конференції та заходи. До цього виду комунікації також легко можна віднести зустрічі з партнерами в невеликих групах, брифінги або прес-сніданки.

За останній рік значна частина таких заходів перемістилася в онлайн. Вже кілька місяців поспіль у бізнес-просторі ми постійно бачимо вебінари, онлайн-дискусії чи конференції в Zoom або Teams. Експерти кажуть, що це надовго, і значна частина івент-маркетингу назавжди оселиться в Інтернеті.

У чому переваги івент-маркетингу? Перш за все, це:

  • створення іміджу та підвищення впізнаваності бренду,
  • можливість генерувати нові потенційні клієнти і, таким чином, збільшувати продажі,
  • донесення інформації про пропозицію у найбільш привабливій для потенційного клієнта формі,
  • можливість познайомитися зі своєю аудиторією та мати прямий контакт з одержувачами Ваших послуг та продуктів,
  • максимізація переваг нетворкінгу у випадку заходів, спрямованих на бізнес-партнерів,
  • підвищення впізнаваності компанії в Інтернеті та охоплення ширшого кола потенційних клієнтів,
  • високе охоплення при відносно невеликих витратах,
  • можливість досягти кількох маркетингових цілей на одному заході.

Навіщо взагалі потрібен event marketing?

Тепер, коли ми знаємо, що таке event marketing, давайте перейдемо до того, що рухає компаніями, які обирають цю форму маркетингових комунікацій. Простіше кажучи, це зазвичай робиться з метою підвищення впізнаваності бренду або залучення потенційних клієнтів.

Підвищення впізнаваності бренду за допомогою івент-маркетингу

Іміджева мета полягає в організації заходів, які є частиною виходу бренду на ринок або підтримання його позицій за допомогою вже існуючого бренду. Для того, щоб потенційні клієнти або ділові партнери дізналися про Вашу компанію і Вашу пропозицію, недостатньо мати гарний продукт.

Перший крок до цього – виділитися серед інших компаній. Організація корпоративних заходів допомагає створити позитивний імідж бренду та ефективно підвищує впізнаваність бренду серед Вашої аудиторії. У наш час кожного з нас щодня завалюють десятками і сотнями рекламних оголошень, в результаті чого ми перестаємо звертати увагу на більшість з них взагалі.

Корпоративні заходи – це спосіб привернути увагу користувачів і легше достукатися до потенційних клієнтів. Цікаві заходи допомагають підігріти імідж бренду і виділитися на тлі конкурентів. Це чудовий спосіб показати свій бренд з найкращого боку та побудувати “хімію” між компанією та аудиторією. Під час таких заходів ви налагоджуєте стосунки та викликаєте у реципієнтів бажання довіряти Вам. Це також чудова можливість продемонструвати цінності Вашої компанії.

Генерація лідів та продажі

Якщо Ви хочете залучити нових клієнтів, презентація продуктів і послуг на заходах – чудова ідея. Івент-маркетинг – це не лише просування Вашого бренду та налагодження стосунків.

Візьмемо, наприклад, галузеві заходи – їх зазвичай відвідують люди, які зацікавлені в темі і можуть легко стати потенційними клієнтами. Це тому, що вони зазвичай є тими людьми, які знаходяться в самому кінці воронки продажів. Окрім прямого контакту з потенційними клієнтами, івент-маркетинг також дає змогу отримати ліди продажів, тобто контактні дані людей, які потенційно зацікавлені у Вашому продукті чи послузі.

Добре організований захід допоможе вам розширити базу потенційних клієнтів, а також познайомитися з існуючими клієнтами ближче. Галузеві заходи – це чудовий спосіб дізнатися про вподобання та очікування Вашої цільової аудиторії.

Тож чи варто інвестувати в івент-маркетинг?

Сьогодні, якщо Ви серйозно ставитеся до розвитку свого бізнесу, івент-маркетинг може мати величезне значення у спілкуванні з клієнтами та діловими партнерами. Маркетинг подій впливає на формування позитивного іміджу бренду, але Ви повинні бути впевнені, що він правильно спланований і підготовлений.

Ваша маркетингова діяльність повинна узгоджуватися з загальною маркетинговою стратегією – тільки так Ви зможете надовго закарбуватися в пам’яті аудиторії. Кожна Ваша подія повинна підтримувати Ваші бізнес-цілі, але в той же час давати аудиторії знання або розваги (в залежності від форми заходу).

Правильно проведений захід забезпечує повернення інвестицій і викликає підвищений інтерес з боку потенційних клієнтів та ЗМІ, тому є чудовим PR-інструментом. Незважаючи на те, що діджиталізація польських компаній зростає, івент-маркетинг незмінно має багато прихильників. Особливо зараз, коли значна частина подій перемістилася в онлайн-сферу. Тому варто подумати про те, як Ви можете використовувати івент-маркетинг у своїй галузі.

Підсумок

  • Івент-маркетинг полягає в організації зустрічей, корпоративних заходів та спеціальних подій.
  • Метою цих заходів є, серед іншого, створення іміджу та підвищення впізнаваності бренду, залучення потенційних клієнтів, можливість ближче познайомитися з аудиторією і, звичайно ж, збільшення продажів.
  • Заходи подієвого маркетингу повинні узгоджуватися із загальною маркетинговою стратегією.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу