Статті з порадами – як написати хороший посібник?

Зміст

Стаття-порада – це один із типів текстів, які ми найбільше любимо читати. Завдяки своїй формі вона легко читається, відповідає на питання, дає практичні поради щодо вирішення проблеми і просто задовольняє цікавість. Посібник також є чудовим маркетинговим інструментом, який допомагає залучити користувачів і, таким чином, збільшити відвідуваність сайту та коефіцієнт конверсії.

Однак, щоб досягти конкретної мети за допомогою статті з порадами, її потрібно написати вміло. І тут виникає питання: як написати хорошу статтю? Відповідь знайдете нижче.

Про що слід пам’ятати, створюючи статті з порадами?

Посібники передають аудиторії конкретні знання з певної теми, що її цікавить, водночас тонко просуваючи бренд, продукт чи послугу.

У консультаційну статтю можна вплести інформацію про товар або послугу, що продається, представити переваги та можливості використання, таким чином заохочуючи читача до покупки. Це своєрідна реклама, яка не виходить на перший план і не є нав’язливою.

Про що потрібно подбати при створенні тексту-порадника?

Визначення цільової аудиторії

Одне з найскладніших завдань при написанні статті з професійними порадами – визначити групу, на яку вона розрахована. Незалежно від того, яке завдання виконує текст, його стиль, форма і мова повинні бути адаптовані до цільової аудиторії – типового користувача.

Звичайно, може статися так, що він досягне когось, хто не входить до цільової групи. Однак неможливо написати універсальний контент, який сподобається всім. Стаття завжди буде більш вражаючою для одних і менш вражаючою для інших. Текст, який не персоналізований з точки зору аудиторії, не дійде ні до кого, тому його ніби не існує.

Проведення досліджень

Надзвичайно важливою частиною написання тексту є дослідження, тобто отримання інформації на певну тему, наприклад, через Інтернет. Фахівець у певній галузі, швидше за все, пропустить цей етап і буде писати, використовуючи свою голову, хоча іноді йому може знадобитися додаткова підготовка – адже деякі наукові дисципліни розвиваються досить швидко, і нові розробки спростовують інформацію, яка раніше вважалася само собою зрозумілою.

У будь-якому випадку, Вам не потрібно бути експертом у певній галузі, щоб написати хорошу статтю – Вам просто потрібно знайти час, щоб провести дослідження, а потім просто викласти те, що ви прочитали, словами.

Інтернет – це справжня скарбниця знань і в ньому можна знайти відповідь на будь-яке питання – варто лише добре пошукати.

Підготовка інформаційного матеріалу

Головне завдання порадника – вирішити проблему читача, адже він приходить до нас, щоб дізнатися щось конкретне. Тому, прочитавши останнє речення, він повинен відчути задоволення і відчути, що знайшов те, що хотів. Для цього текст має бути не лише змістовним, але й зрозумілим та послідовним.

Ось чому так важливо, щоб після завершення дослідження спочатку був підготовлений план, а вже потім продовжувалося написання тексту. Інакше в статтю може закрастися хаос, і навіть якщо ми надамо одержувачу солідну дозу знань, то зробимо це в незрозумілий для нього спосіб, а це зовсім не те, чого ми хочемо.

Переконайтеся, що контент є унікальним

Матеріал має бути не лише цікавим, але й, перш за все, унікальним. І не тому, що глядач, який читає одне й те саме вкотре, може розчаруватися, хоча це, звісно, теж має значення. Унікальний контент на сайті має багато переваг.

Це призводить до його видимості в результатах пошуку, а також покращує внутрішню оптимізацію. Юридичні аспекти також не менш важливі. Звичайно, є теми, які настільки прості і популярні, що практично вичерпали себе, але все ще можна, доклавши трохи творчості, написати статтю, яка позитивно вирізнятиметься з-поміж інших.

Вирішення проблеми одержувача

Люди звертаються до довідників з однієї причини: вони хочуть знайти швидке і просте рішення проблеми, яка у них виникла. Не всім вистачає терпіння, тому було б краще, якби рішення було надано одразу, без інкапсуляції у контенті, і його було б легко зрозуміти. Це можна зробити кількома різними способами.

Приклад

Якщо шлях до вирішення проблеми є тривалим процесом, можна підготувати покрокову інструкцію для одержувача, щоб він міг досягти заданого результату.

А можливо, існує кілька способів досягнення мети?

Тоді варто представити їх у вигляді прикладів, описавши переваги та недоліки кожного з них, щоб читач міг сам обрати, який з них найкраще підійде в його випадку.

Коли Ви знаєте, як написати хорошу статтю з порадами, можна приступати до роботи. При створенні варто пам’ятати, що форма тексту повинна бути чіткою, розташування речень і елементів, що пов’язують послідовні твердження, – логічним, а лексика – зрозумілою. Якісні статті-поради, які ефективно залучають представників цільової групи, є запорукою успіху бізнесу.

Підсумок

  1. Навчальна стаття – це чудовий маркетинговий інструмент, який допоможе залучити користувачів і таким чином збільшити трафік на Ваш сайт.
  2. Створюючи навчальну статтю, не забудьте визначити свою цільову аудиторію, провести дослідження і підготувати план.
  3. Також переконайтеся, що контент є унікальним, і намагайтеся нести в ньому таку інформацію, яка вирішує проблему читача.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу