Внутрішня перелінковка – правильне рішення для SEO

Зміст

Внутрішню перелінковку можна порівняти з вишенькою на торті – при невеликих зусиллях вона дає відчутні результати. Ставки високі, оскільки переваги стосуються як позиціонування, так і користувацького досвіду. Тож читайте далі, щоб дізнатися, як виконати цю процедуру оптимально!

Що таке внутрішня перелінковка?

Внутрішня перелінковка – це елемент SEO-оптимізації, який передбачає додавання посилань на інші URL-адреси на Вашому сайті.

Таким чином, контент може відсилати читачів до більш конкретних питань, які розглядаються в окремих текстах.

Прикладом може слугувати наведене вище посилання на “SEO-оптимізацію”. Зараз Ви читаєте текст про перелінковку, але якщо Ви хочете прочитати про весь процес тонкого налаштування тексту, Ви знаходитесь всього в одному кліці від статті, що пояснює цю тему.

Вплив внутрішньої перелінковки

Отримані результати можуть бути безцінними. Це відчула на собі, зокрема, Вікіпедія, яка є взірцем сайту з багатою внутрішньою перелінковкою.

Полегшення навігації по сайту

Численні перехресні посилання роблять читання дуже плідним, оскільки дозволяють дослідити багато побічних тем. Як результат, інформація є вичерпною і пропонує повну автономію у виборі читання відповідно до інтересів читача.

Експертний корпоративний імідж

Разом з цим збільшується час, проведений на сайті, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Крім того, деталізація доступної інформації формує авторитет.

Для сайту компанії переклад зрозумілий – інтерес до пропозиції зростає, що призводить до більшої кількості запитів.

Видимість в Google

Таке позиціонування пояснюється тим, що пошукова система намагається відображати найбільш релевантні результати, а сторінки з багатими внутрішніми посиланнями вважаються більш цікавими і достовірними. Це одна з причин, чому Вікіпедія відображається так високо!

Бюджет сканування, тобто кількість сторінок, які роботи Google можуть проіндексувати під час свого візиту, також відіграє свою роль. Коли вони ефективно сканують сайт, вони використовують цей бюджет більш оптимально.

Отже, якщо Ви подбаєте про кількість і якість посилань, Ваш сайт буде вище ранжуватися в пошуковій системі. Це, в свою чергу, збільшить відвідуваність сайту і кількість потенційних клієнтів.

Як зробити внутрішню перелінковку?

Внутрішня перелінковка зроблена правильно, якщо вона полегшує навігацію по сайту.

У цьому простому правилі немає складних правил, але немає і готових рішень – додавання посилань залежить від створеного контенту та існуючих сторінок, тому щоразу працює по-різному.

Однак слід звернути увагу на відповідну частоту посилань та їхній тип.

Періодичність встановлення зв’язку

Занадто багато посилань заважає читабельності, а занадто мало – не дозволяє повною мірою використовувати їхні властивості.

Слід подбати про забезпечення поміркованості, що на практиці означає додавання внутрішнього посилання кожні 500-1500 знаків зі пробілами.

Тип посилання

Анкорний текст – це контент, який представляє собою посилання, на яке потрібно натиснути, щоб перейти на іншу підсторінку.

Існують наступні типи якірного тексту:

  • URL-адреса – наприклад, https://contentwriter.com.ua/
  • назва бренду – Content Writer
  • назва статті – наприклад, SEO-компанія – що це вам не скаже про SEO?
  • ключова фраза (точна відповідність) – наприклад, SEO Тексти
  • модифікована ключова фраза (частковий збіг) – наприклад, статті в блозі
  • немає збігу (нульовий збіг) – наприклад, подивіться тут
  • банерні посилання – посилання з графічного рівня

Хоча варто урізноманітнити внутрішню перелінковку, пам’ятайте, що назва посилання повинна нести стислу, конкретну інформацію для зручності одержувачів. Тому уникайте анкорів з нульовим збігом і обмежте вставку URL-адрес.

 

Внутрішня перелінковка - FAQ

Ви вже знаєте, як правильно розміщувати посилання у своїх текстах. Однак для того, щоб Ви зрозуміли ширший контекст цього питання, ми відповімо на кілька додаткових запитань.

Як підвищити ефективність внутрішніх посилань?

І роботи Google, і користувачі віддають перевагу корисній інформації, тому переконайтеся, що посилання “оточені” належним чином. Для досягнення оптимальних результатів вся стаття повинна бути достовірною, фактичною та цікавою. Також зверніть увагу на дотримання чіткої структури тексту або заповнення мета-описів. Одним словом, не допускайте слабких ланок, оскільки на кінцевий результат впливає багато факторів.

Крім того, ми рекомендуємо модифікувати старі статті, регулярно оновлюючи посилання. Наприклад, після написання статті про контент маркетинг варто поставити на неї посилання всюди, де з’являється слово “контент маркетинг”. Новий текст отримає кілька вхідних посилань, а старий контент оновиться.

У чому різниця між внутрішньою та зовнішньою перелінковкою?

Як випливає з назви, внутрішні посилання перенаправляють користувача на іншу частину того ж самого сайту. Зовнішні посилання, з іншого боку, спрямовують його на окрему сторінку.

Внутрішня чи зовнішня перелінковка? Що вибрати?

Не існує єдиного правила щодо того, який варіант є більш ефективним. Обидва варіанти однаково важливі, оскільки внутрішні посилання полегшують навігацію по сайту, впливаючи на зручність для користувачів, а зовнішні посилання підвищують довіру до сайту, покращуючи його позиціонування і генеруючи додатковий трафік. На практиці ці ефекти перетинаються.

Варто зазначити, однак, що враження аудиторії стають все більш важливим фактором ранжування, тому внутрішня перелінковка буде набувати все більшого значення за рахунок зовнішніх посилань. Це пов’язано зі зростаючою компетенцією алгоритмів Google щодо аналізу поведінкових факторів.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу