Типи маркетингових текстів, тобто чим привернути увагу клієнта?

Зміст

“Контент – це король” – фраза, яка повторюється роками, майже до нудьги. Однак, як виявляється, не безпідставно. Саме контент, тобто всі види контенту, сьогодні є основою маркетингової діяльності в Інтернеті та побудови конкурентної переваги. Якщо Ви займаєтеся бізнесом, хочете просувати свій сайт і досягти успіху, якісні тексти неодмінно допоможуть Вам у цьому. Які ж з них просунуть Ваш бізнес вперед? Ось список з 7 найважливіших типів текстів!

Які типи текстів ми виділяємо?

Ось найважливіші типи текстів, без яких неможливе ні позиціонування, ні залучення клієнта на сайт.

Тексти для сайту

Сайт – це найкраща візитна картка для будь-якої компанії в наш час.

Незалежно від того, яким видом бізнесу Ви займаєтеся і наскільки велика Ваша компанія, Ви повинні переконатися, що Ваш сайт є естетично привабливим, функціональним і… змістовним.

Це надзвичайно важливо, адже потенційний клієнт, маючи на вибір товари чи послуги від кількох рекомендованих компаній, скоріш за все, звернеться до їхніх сайтів. І те, яку інформацію він на них знайде, може суттєво вплинути на його остаточне рішення.

Тому тексти на сайті повинні бути конкретними, передавати знання одержувачу і заохочувати його до початку відносин.

Деякі з найважливіших матеріалів, які повинні бути розміщені на сайті:

  • текст на головній сторінці, який виконує роль привітання для клієнта – він повинен описувати профіль бізнесу, його сильні сторони та ключові послуги із закликами до дії (CTA);
  • опис діяльності – з’являється у вкладках “Про нас”, “Наша компанія” тощо, розвиваючи думки з головної сторінки та надаючи одержувачу ширшу інформацію про діяльність – може бути детальним і фокусуватися як на якостях компанії, так і на її досвіді чи застосованих технологіях;
  • портфоліо/case studie – контент, що описує минулу роботу компанії або попередню діяльність, яка дозволила її клієнтам досягти певної мети – це спосіб показати користувачеві сайту, що Ваша компанія заслуговує на довіру і гарантує партнерство, яке приносить користь.

Чим професійніші та змістовніші тексти на Вашому сайті, тим більша ймовірність того, що потенційний клієнт скористається Вашою пропозицією або залишиться на Вашому сайті довше.

Це також тип тексту, який має вирішальне значення для SEO-діяльності – завдяки ключовим фразам у ньому буде набагато легше позиціонувати його в пошуку Google.

Статті в блозі

Невід’ємним елементом сайтів компаній є блоги, які сьогодні виступають не лише як база знань для клієнтів, але й можуть заохочувати їх до співпраці та позитивно впливати на позиціонування Вашого сайту.

Контент блогу – це тип тексту, який дозволяє розкрити тему в певній галузі та надати потенційному клієнту доступ до ширших знань про Ваші продукти, послуги, технології або саму галузь, в якій Ви спеціалізуєтесь.

Вважається, що вони позиціонують Вас як експерта у Вашій галузі – їхня висока якість гарантує, що одержувач побачить у Вас справжнього фахівця у Вашій сфері, що може вплинути на його рішення співпрацювати з Вами.

Статті в блозі також дозволяють надавати Вашій аудиторії цінні поради, розвіювати їхні сумніви, взаємодіяти з ними та викликати конкретні відповіді. Однак вони повинні бути спеціалізованими та цікавими, адже тільки тоді вони утримають користувача на довше і заохотять його відвідати сайт знову.

Всілякі доповнення – фотографії, графіки, діаграми або відео – є важливими елементами текстів блогів, що роблять їх ще більш привабливими і привабливими для аудиторії.

Посібники

Інший тип текстів можна розміщувати в блогах, а також у соціальних мережах або в інших місцях (наприклад, у розділах поширених запитань на сайті). Вони призначені для вирішення проблем користувачів і пояснення конкретних питань, наприклад, пов’язаних із використанням певного продукту.

Професійний посібник має бути фактологічним, написаним простою мовою і правильно відформатованим – використовуйте жирний шрифт, курсив і маркери, щоб зробити його більш зручним для сприйняття. Також у цьому випадку варто додати до тексту графіку або фотографії, які разом з фактологічним наповненням дозволять розкрити тему і більш ефективно розвіяти будь-які сумніви одержувача.

Описи продуктів

У Вас є інтернет-магазин? Тоді Вам необхідно подбати про належну презентацію товарів, які Ви пропонуєте. По-перше, естетично привабливе фото, що привертає увагу, а по-друге, детальний опис.

Цей тип тексту виконує дві функції: з одного боку, він повинен надати клієнту всю інформацію про товар, а з іншого – заохотити його до покупки. Отже, перш за все, Вам потрібно переконатися, що Ви включили всі параметри, властивості, функції або склад продукту.

Однак це ще не все. Мова переваг також відіграє ключову роль – Ваш потенційний клієнт повинен знати не тільки те, що робить продукт, але й те, як він змінить його життя або підвищить його повсякденний комфорт. Ви продаєте термоштани? Поінформуйте покупця про це і розкажіть, що такий матеріал ефективно відводить піт і залишає шкіру сухою навіть під час інтенсивних фізичних навантажень.

Спонсорований контент

Як непомітно прорекламувати свій сайт або пропозицію? Найкращий спосіб – розмістити спонсорський контент на іншому сайті, який користується популярністю у Вашої аудиторії і має відношення до Вашої сфери діяльності.

Це експертні, фактичні та цінні статті, які, однак, містять різні форми просування – наприклад, у вигляді логотипів, графіки або, найчастіше, посилання на Ваш сайт або продукт.

Спонсорська стаття не повинна бути нав’язливою рекламою, а текстом, який розкриває певну тему і вичерпує її, надаючи читачеві цінні знання. Наприклад, якщо у Вас салон краси і Ви хочете прорекламувати послугу з підтяжки брів, Ви можете розмістити на іншому порталі інформацію про переваги процедури (тієї, яку Ви рекламуєте). Що це дасть? Привернення уваги клієнтів і краще позиціонування Вашого сайту.

Варто пам’ятати, що спонсорський контент не повинен викликати у читача асоціації з маркетинговою діяльністю, оскільки це може відштовхнути його від прийняття пропозиції. Крім того, відповідно до чинного в нашій країні закону про пресу, такий текст має називатися “замовною статтею”.

Підтримуючі тексти

Нарешті, те, з чого більшість копірайтерів починали свою авторську кар’єру. Бекенд-контент – це особливий тип текстів, які призначені для покращення ефекту позиціонування сайту. Вони розміщуються на внутрішніх сторінках, створених з урахуванням SEO.

Їхнє призначення полягає насамперед у збільшенні трафіку на сайт, і тому вони створюються не тільки для користувачів, але й (переважно) для пошукових роботів. Тим не менш, вони повинні бути досить якісними і оптимізованими під ключові слова або посилання.

Цікаво, що ще кілька років тому бекенд-тексти асоціювалися з дуже низькоякісним контентом. Зазвичай їх називали ” back-office pages” і використовували лише для розміщення величезної кількості ключових слів і посилань, що було ефективним ще до того, як Google впровадив численні зміни для поліпшення якості пошукової видачі та покращення користувацького інтерфейсу. Сьогодні навіть “зворотні посилання” повинні бути привабливими, інакше позиціонування сайту буде недостатньо ефективним.

Чи це всі типи маркетингових текстів?

Звісно, ні! Якщо Ви хочете просувати свій бізнес, Ви також можете створювати та публікувати електронні книги, інтерв’ю, звіти, огляди, рецепти та багато-багато іншого. Які маркетингові тексти будуть найбільш корисними для вас і дадуть найкращий ефект? Зверніться до спеціалістів Вашого маркетингового агентства, які проаналізують Ваш сайт і запропонують, а потім створять план дій. І пам’ятайте – контент – це король!

Підсумок

  1. Тексти на сайті повинні бути конкретними, передавати знання одержувачу і заохочувати його до співпраці.
  2. Найважливіші типи текстів, які варто розмістити на Вашому сайті – це вміст домашньої сторінки, опис Вашого бізнесу та портфоліо або тематичні дослідження.
  3. Для просування бізнесу Ви можете створювати статті в блозі, описи продуктів і категорій, путівники, спонсорський контент, електронні книги, огляди та багато іншого.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.09.2024 Маркетинг
19.09.2024 Право і фінанси
17.09.2024 E-commerce
13.09.2024 Поради
11.09.2024 Поради
09.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Поради
03.09.2024 E-commerce
30.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу