Чи дешеве SEO працює?

Зміст

Немає сумнівів, що позиціонування є надзвичайно важливим елементом маркетингу. Воно підвищує впізнаваність компанії, генерує трафік на сайт і приваблює зацікавлених клієнтів. З цієї причини компанії все частіше хочуть використовувати цю форму просування – і бажано за низьку ціну. Але чи можливе дешеве SEO взагалі? Про це ми поговоримо у статті.

Дешеве позиціонування – скільки коштує?

Бюджет, виділений на SEO, може суттєво відрізнятися залежно від обсягу та масштабу обраної діяльності. Для однієї компанії 50000 гривень є адекватною ціною, в той час як інша може віддати перевагу інвестиціям втричі більшим.

Чи можемо ми тоді говорити про дешеве SEO, яке є ефективним і в той же час близьким до, наприклад, 10000 гривень? На жаль, багато видів SEO-діяльності вимагають інвестицій у придбання посилань або створення контенту, тому фінансові витрати мають значний вплив на досягнуті результати.

Однак це не означає, що для того, щоб з’явитися в пошуковій системі, Вам потрібно витратити жахливі суми грошей. Нижче наведено три популярні цінові діапазони та комплекс заходів, які вони передбачають.

Позиціонування безкоштовно

Якщо Ви не хочете витрачати жодної копійки на SEO, Вам доведеться налаштуватися на трудомістку самостійну роботу. Це не змінює того факту, що SEO в такому випадку можливе, особливо для галузей з низькою конкуренцією.

Ви можете подбати про створення посилань для свого сайту безкоштовно, написавши власникам інших сайтів з проханням розмістити посилання на ваш домен. Якщо напишете цікаву, змістовну статтю, можливо, вдасться обійтися без оплати. Крім того, спонсорські статті можна безкоштовно обмінюватися між сайтами.

Подібним чином ви можете створювати контент для своєї компанії самостійно, публікуючи статті в блозі. Для написання галузевого тексту потрібен час і навички, але якщо ви добре знайомі з темою, яку хочете описати, вам це точно під силу!

Оптимальний бюджет для позиціонування

Недороге позиціонування можливе, але великий бюджет означає більше можливостей.

Потім Ви можете розробити контент, який позиціонуватиме Ваш сайт за широким спектром ключових фраз. Крім того, можете публікувати спонсорські тексти на великих порталах, що призведе до посилення посилань на Ваш сайт.

Оптимальна сума залежить насамперед від сили конкуренції. Адже позиціонування – це гра з нульовою сумою, оскільки в битві бере участь обмежена кількість сайтів. Отже, якщо у Вас мало конкурентів, Ви можете отримати видимість за невеликі гроші. З іншого боку, якщо Ви конкуруєте з численними компаніями, які вкладають значні кошти в SEO, Вам доведеться очікувати значних витрат.

Підсумок

  • Дешеве SEO може бути ефективним, хоча й вимагатиме від Вас додаткової роботи над Вашим сайтом.
  • Більший бюджет дозволить Вам придбати сильніші посилання і створити велику кількість SEO-контенту.
  • Дії Ваших конкурентів в основному впливають на те, скільки грошей Ви повинні витратити, щоб отримати видимість в Google.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу