Скільки часу займає позиціонування сайту?

Зміст

Ви відкриваєте новий бізнес і хочете якомога швидше почати конкурувати з іншими сайтами? Або ж настав час покращити стан вже існуючого сайту? У цьому тексті Ви дізнаєтесь, через який час можна очікувати результатів.

Скільки часу займає позиціонування?

Не дивно, що це популярне питання серед тих, хто прийняв рішення оптимізувати власний сайт. Адже вдале позиціонування – це старт потенційно великих прибутків та й витрати на цей процес теж чималі. Найбільше хотілося б почути відповідь у вигляді конкретного запевнення: “два місяці”, “п’ять місяців” тощо. Однак, насправді найбільш адекватною відповіддю буде лише одна: це залежить.

Хоча це звучить завуальовано, але якщо врахувати всі фактори, які послідовно складаються в цей процес – це єдине раціональне пояснення. Щоб повністю зрозуміти всю складність питання, ми розкладемо його на окремі елементи і пояснимо, чому неможливо оцінити, скільки часу займе позиціонування.

Аспекти позиціонування – що впливає на час?

Позиціонування – це постійні зусилля, спрямовані на те, щоб наш сайт з’являвся якомога вище в результатах пошуку за певною ключовою фразою.

З цієї формули важливо вивести міркування про позиціонування як безперервний процес. Це безперервна діяльність, яка з часом принесе нам відчутні та стійкі вигоди. Через який час? Це вже залежить від того, з чого ми починаємо.

Існує ряд факторів, які впливають на “складність” оптимізації конкретного сайту. Вони можуть варіюватися від самого технічного стану до особливостей нашого бізнесу та інших факторів навколишнього середовища. Нижче ми окреслимо найважливіші аспекти, від яких залежить кількість часу і зусиль, які необхідно приділити позиціонуванню.

Стан сайту

Чи перейняли ми сайт у когось іншого, чи створили його з нуля? Якщо це перше, то варто перевірити його історію. У Google є спеціальні алгоритми, які перевіряють вміст сторінки. Якщо в якийсь момент в минулому на ній було виявлено контент, який явно відхилявся від стандартів, що накладаються пошуковою системою, сайт міг бути “оштрафований” – тобто його охоплення було значно зменшено. Позиціонування такого сайту буде набагато більш проблематичним завданням.

У найкращому становищі опиняються сайти, які вже давно працюють, тобто неодноразово відзначалися під час індексації, але мають “чистий аркуш” щодо порушень.

Не менш важливою є сама архітектура сайту, а точніше її відповідність рекомендаціям щодо створення сторінок, які містяться в Google Search Console. Вони охоплюють всілякі аспекти, включаючи чітку внутрішню структуру (легко доступну для роботів Google), відповідну перелінковку і оригінальний, якісний контент. Елементів дійсно багато, тому один лише цей аспект може вимагати багато роботи.

Сектор, в якому ми працюємо

Це настільки ж широке питання, якщо не більше, оскільки вимагає від нас конкретизації бізнес-моделі, бажання розширюватися, цільової аудиторії і т.д.

Перш за все, давайте поговоримо про наших конкурентів. Йдеться про компанії, які позиціонують себе за тими ж ключовими словами, що й ми. Вони можуть бути більшими за нас, працювати довше, пропонувати більше контенту, мати кращі технічні умови, більший бюджет і ширше охоплення. Як бачите, є дійсно багато факторів, які потрібно враховувати. Для початку слід визначити, за якими запитами ми хочемо позиціонуватися (в тому числі за довгими). Це необхідно для того, щоб зрозуміти, на кого ми орієнтуємося і ким ми хочемо, щоб нас сприймали (яким має бути профіль нашої компанії). Чим більше фраз з різним рівнем конкурентоспроможності, тим краще.

Якщо ми пропонуємо свої послуги на місцевому рівні, необхідно також визначити охоплення. За якими геолокалізованими фразами ми хочемо себе позиціонувати? Додавання назв міст до ключових слів є популярним і ефективним, але чи немає в нашому цільовому регіоні конкурентів, які перевершують нас за багатьма параметрами?

Самі галузі також мають різні конкурентні характеристики. Навряд чи в певній місцевості буде багато покупців каталізаторів, але може бути набагато більше взуттєвих магазинів або кредитних компаній. З цієї причини ми можемо зіткнутися з легшим або складнішим завданням від самого початку.

Профіль вихідних посилань

Чи має наш сайт певний рейтинг завдяки відповідним зовнішнім посиланням? Це один з найважливіших факторів, що впливає на довіру до сайту, тому цю дію не можна недооцінювати. Знову ж таки, повертаємося до нашого сайту – якщо він вже має усталені позиції, ця дія вимагатиме менше роботи. Однак отримання вихідних посилань на великі сайти складніше, якщо ми тільки починаємо – що цілком природно, оскільки ми ще не довели свою достовірність.

Бюджет

І, насамкінець, кілька слів про гроші. Неважко зрозуміти, чому бюджет відіграє важливу роль – як показано вище, від нього залежить досить багато дій, починаючи з самого початку. Чим більше грошей Ви маєте у своєму розпорядженні, тим швидше та ефективніше Ви зможете досягти задовільних змін. Більше того, будьте готові до регулярних витрат – ми з самого початку підкреслювали, що позиціонування – це процес, який не можна штучно прискорити. Неможливо заплатити більше один раз і насолоджуватися результатами через менший проміжок часу.

Чи можете спрогнозувати, скільки часу знадобиться для позиціонування сайту?

Мабуть, на завершення варто поставити ще одне запитання – яку саме мету ми ставимо перед собою, коли йдеться про SEO? Якщо ми хочемо лише піднятися на кілька (кільканадцять) позицій у пошуковій видачі за певним ключовим словом, то, ймовірно, цього можна досягти за досить короткий час. Однак у більшості випадків мета полягає в тому, щоб потрапити в першу десятку, тобто на першу сторінку в Google за даною фразою. Тільки тоді можна говорити про досягнення поставленої мети. Як видно з наведеної вище інформації:

Неможливо однозначно сказати, скільки часу займе процес позиціонування.

Все залежить від індивідуальних факторів. Можна дуже приблизно припустити, що через три місяці мають з’явитися перші ефекти від наших дій. Однак це може зайняти вдвічі більше часу. Для найпопулярніших ключових фраз – навіть рік.

Підсумок

  • Позиціонування – це діяльність, спрямована на отримання максимально можливих результатів за заданою ключовою фразою в пошуковій системі;
  • Через безліч факторів цей процес може зайняти більше або менше часу;
  • Неможливо дати універсальну відповідь, скільки часу займе позиціонування – для кожного сайту воно може бути різним.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу