Якими є особливості експертного блогу?

Зміст

Позиціонування є одним з найважливіших видів маркетингової діяльності в останні роки. Брендинг також відіграє все більш важливу роль у залученні клієнтів. На обидва результати впливає експертний блог, який став невід’ємною частиною професійного сайту. Тож дізнайтеся, як його вести!

Особливості експертного блогу

Перш ніж перейти до відповіді на питання, як вести експертний блог, ми повинні визначити його особливості. Адже недостатньо мати схильність до написання текстів чи галузеві знання – є набагато більше складових.

Прозора архітектура інформації

Про блог потрібно дбати з самого початку, тому сплануйте правильну структуру. Це зробить сайт привабливішим і користувачі витрачатимуть більше часу на читання контенту.

Найпоширенішим інструментом сегрегації є тематичні категорії, які впорядковують статті експертів.

На додаток до цього, варто передбачити колонку збоку від тексту, в якій відображати, наприклад:

  • нещодавно додані статті,
    останні коментарі,
    найпопулярніші записи,
    теги.

Не менш корисним доповненням може бути автоматично згенерований зміст (на основі заголовків). Він дозволить користувачам швидше знаходити потрібну їм інформацію, що вплине на зручність користування і, зрештою, на якість блогу.

Авторизація автора

Експертний блог вимагає довіри, а для цього автор контенту має бути відомим.

Звичайно, ми не маємо на увазі, що контент повинен створюватися лише визнаними фахівцями, оскільки в такому випадку більшість компаній не зможуть дозволити собі публікацію контенту.

Ми маємо на увазі підпис, який буде з’являтися збоку або внизу статті і міститиме інформацію про автора. Достатньо буде кількох речень про досвід автора, а також посилання на профіль, де можна знайти інші його/її статті. Такий крок забезпечить, щоб контент більше не був анонімним, що позитивно вплине на ранжування в пошукових системах (одним з таких факторів ранжування, який враховує представлення автора, є E-A-T).

Безпека користувачів

Описуючи особливості експертного блогу, ми не можемо оминути увагою необхідні функції безпеки. Дуже важливо, щоб сайт мав актуальний сертифікат SSL – інакше користувачі можуть отримати попередження про те, що дані не зашифровані, що негативно відобразиться на іміджі бренду.

До необхідних документів також належить політика конфіденційності, в якій має бути описано, як будуть оброблятися персональні дані тих, хто користується сайтом. Якщо елементом статей є просування пропозиції, наданої в електронному вигляді, ще однією вимогою є умови пропозиції (відповідно до статті 8 Закону від 18 липня 2002 року).

Як вести експертний блог?

Ми перерахували елементи, які повинні бути реалізовані вже на етапі розробки вебсайту. Підготувавши таким чином основу, ми можемо приступити до написання змістовного контенту, який є суттю експертного блогу. Достовірне написання текстів має фундаментальне значення, але ми торкнемося й інших важливих видів діяльності на додаток до цього.

Додайте бібліографію

Кожна стаття, яку ми створюємо, представляє певний набір знань, запозичених у інших фахівців.

Тому будь-які наукові дослідження, аналізи або інші публікації, використані при підготовці статті, повинні бути процитовані.

Підбірка таких джерел, зазвичай розміщена в кінці тексту, називається бібліографією.

Бібліографію варто включати не лише з ввічливості, але й для того, щоб підвищити довіру до змісту і дати можливість зацікавленим читачам заглибитися в тему. Без сумніву, стаття з визначеним автором і бібліографією вже є справді науковою.

Форматування вмісту

Оптимізація статей для SEO впливає не тільки на пошукову видачу, але й на читацький досвід.

Тому його виконання стає обов’язком, а не просто корисним доповненням.

На цьому етапі слід подбати про:

  • додавання заголовків,
  • внутрішню перелінковку,
  • додавання зображень до статті,
  • мета-теги та мета-опис.

Відформатовані таким чином статті будуть значно привабливішими та легшими для читання. Це, в свою чергу, вплине на якість експертного блогу в цілому.

Пишіть чесно

Здавалося б, це орієнтир, про який не можна сказати нічого точного. Однак ми спробуємо її дотриматись, і в цьому нам допоможуть три важливі принципи.

Домени .edu

Портали, які за своїм дизайном присвячені науці, як правило, є більш надійними. Тому варто використовувати їх у першу чергу при проведенні досліджень.

На щастя, такі сайти часто відрізняються доменним ім’ям .edu. Ми можемо скористатися цим знанням, звузивши пошук у Google. Для цього додайте “site:edu” після введення фрази, яка буде діяти як фільтр. Це дозволить швидше знайти науковий матеріал, який нас цікавить.

Бритва Оккама

Щоб вести експертний блог, недостатньо шукати правильні джерела – потрібно також піддавати їх розумній інтерпретації під час написання статей.

У цьому нам допоможе “Бритва Оккама”, також відома як принцип економії мислення. Він проголошує вибір пояснень, які ґрунтуються на найменшій кількості припущень. Це надзвичайно плідна практика при розробці теоретичних моделей.

Гільйотина Юма

Ще один корисний інструмент мислення, який впливає на достовірність створюваних статей, називається “Гільйотина Юма”. Його назва походить від імені шотландського філософа Девіда Юма, який звернув увагу на поширену помилку у висновках. Адже не можна визначити, що повинно бути, виходячи з того, що є. Інакше кажучи, завдання науки – констатувати факти, а не властивості, які ці факти повинні мати.

Підсумок

  • Експертний блог має низку переваг для бізнесу: серед іншого, він формує імідж бренду, генерує трафік на сайт і покращує конверсію.
  • Однак, щоб досягти цих результатів, необхідно виконати як програмну, так і копірайтингову роботу.
  • Перші включають визначення чіткої структури інформації або подання відомостей про автора.
  • Завдання копірайтера, з іншого боку, полягає у створенні спеціалізованого контенту на основі надійних наукових джерел.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу