Контент для спеціалізованих галузей – 3 основні принципи

Зміст

Контент маркетинг – це стратегія, яка сьогодні лежить в основі ведення бізнесу в Інтернеті. Змістовні статті потрібні майже всім компаніям для залучення трафіку на сайт і отримання видимості в пошукових системах. Однак копірайтерам складно створювати ефективні тексти, тому в наступній статті ми пояснимо, як створювати контент для спеціалізованих галузей.

Спеціалізовані тексти в боротьбі за клієнта

Останніми роками Інтернет значно збагатився статтями та професійними підсайтами – гіршої чи кращої якості. Це підвищило вимоги до ефективних текстів, значно піднявши “змістовну планку”.

Контент для спеціалізованих галузей має бути справді надійним і цікавим, щоб досягти запланованих результатів.

Тому бажано співпрацювати з копірайтером, який добре розбирається у Вашій галузі. На жаль, побіжного дослідження часто буває недостатньо, щоб зацікавити читачів, які знайомі з темою. Окрім цінності контенту, для кінцевого маркетингового ефекту важливі й інші фактори – тож давайте не будемо більше чекати і представимо їх!

Контент для спеціалізованих галузей – 3 основні принципи

Попри те, що здається, достовірної інформації недостатньо для створення спеціалізованих текстів.

Звичайно, зміст надзвичайно важливий, але з точки зору підприємця не менш важливими є приваблива форма, SEO-структура та бібліографія, які разом складають успіх тексту.

Важливий не лише внутрішній світ

Люди з готовністю заявляють, що їм потрібна лише цінна інформація. Це лише частково правда. Перш за все, вони потребують цікавої подачі новин, доступної та зрозумілої для читача.

Текст або стаття повинні бути не стільки “розумними”, скільки цікавими.

Чому привабливий формат так важливий? Ну, цільова аудиторія – це, як правило, зацікавлені клієнти, які хочуть переконатися, що компанія знає свою справу. Подання цікавої інформації в простій формі є наочною демонстрацією компетентності – якщо клієнт розуміє, що він читає, він більше зацікавиться пропозицією, ніж після проглядання “наукової тарабарщини”.

Не забуваймо також, що час перебування на сторінці – важливий показник в SEO. Якщо пошукова система помічає, що користувачі довго читають контент, вона отримує чіткий сигнал, що цей контент варто показати іншим. Хоча це, очевидно, не працює таким прямим чином, пам’ятаймо, що цікава сторінка = видима сторінка.

Структура SEO в основі маркетингу

Цікавого, захопливого тексту недостатньо – важливо, щоб на нього натрапив хтось.

Саме тут SEO-копірайтинг вступає у свої права. Він жодним чином не заважає спеціалізованому контенту, тому варто впроваджувати його в будь-який текст, який ви публікуєте в Інтернеті. Створення змістовних статей вимагає величезної кількості роботи з боку копірайтера і грошей з Вашого боку, тому варто подбати про всі елементи, щоб максимізувати майбутні прибутки.

Посилайтеся на джерела для підтвердження наданої інформації

Хоча бібліографія застосовується до контенту не для всіх спеціалізованих галузей, завжди варто пам’ятати про цей елемент. Змістовні підсторінки та статті часто містять приховані повідомлення, які можуть не відповідати дійсності.

З цієї причини варто вказувати джерела, з яких було взято інформацію, щоб аудиторія була повністю впевнена, на основі чого було розроблено текст. Звичайно, наукові дослідження не потрібні в індустрії моди, але медичні тексти без підтримки бібліографії значно втрачають свою цінність.

Підсумок

  • В епоху, коли багато компаній конкурують за кількістю контенту, варто зосередитися на якості, щоб гарантувати надійне та цікаве повідомлення для Ваших потенційних клієнтів.
  • Контент для спеціалізованих галузей повинен містити змістовну цінність і водночас привабливу форму.
  • Важливо також мати SEO-структуру, яка підвищує видимість сторінки, а також бібліографію, яка підвищує довіру до опублікованої інформації.
    Поєднання всіх цих функцій створює синергію, яка максимізує ефект від копірайтингу.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

20.11.2023 Копірайтинг
19.11.2023 E-commerce Маркетинг
18.11.2023 Маркетинг
17.11.2023 Маркетинг
16.11.2023 Маркетинг
15.11.2023 Маркетинг
14.11.2023 Контент маркетинг
13.11.2023 Контент маркетинг
12.11.2023 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу