Ключові показники ефективності (KPI) для контент-маркетингу

Зміст

KPI (тобто ключові показники ефективності) використовуються як мірило ефективності та ступеня досягнення поставлених цілей, які передбачаються при виконанні певних дій. Звичайно ж, вони використовуються і в контент-маркетингу. Їх ми і розберемо в даній статті.

Чому так важливо знати KPI?

Контент-маркетинг, як і будь-який інший вид (а в принципі, як і будь-яка дія, що приносить бажані результати), повинен мати чітко визначені, вимірювані цілі. Без них буде важко побачити прогрес. Ми вже згадували про це в тексті про ефективну постановку маркетингових цілей.

Однак, незважаючи на чітке бачення кінцевого результату і використання різних маркетингових прийомів, нам також потрібні показники, зміни яких ми можемо відстежувати, щоб оцінити ефективність вжитих заходів.

Проілюструємо це на прикладі – якщо ваша мета – розігнати автомобіль з 0 до 100 км/год, то у нас є чітка мета, але вона дорівнює нулю-один. Припустимо, що коли ми досягнемо 100 км/год, нам про це сигналізуватиме діод на панелі. Однак у нас немає лічильника, який дозволив би нам відстежувати прогрес. У цьому прикладі KPI будуть нашим спідометром, який підкаже нам, чи ми на правильному шляху до нашого пункту призначення та мети.

Приклад

У традиційному розумінні маркетингу KPI буде кількість проданих копій продукту або тенденції, що виражаються в кількості нових клієнтів за певний період часу.

Хоча контент-маркетинг є його різновидом, він має дещо інші правила. Ми розглянемо їх докладніше в наступному параграфі.

КП детермінанти для контент-маркетингу

Контент-маркетинг – це рекламна діяльність, спрямована на збільшення кількості клієнтів.

Хоча ефект не є миттєвим, він є постійним і відносно стабільним, генеруючи органічний трафік на вашому сайті. Це, звичайно, дуже бажана ситуація для тих, хто хоче розширити свою аудиторію. Зараз ми хотіли б перерахувати кілька показників, завдяки яким ми зможемо оцінити, наскільки ми наблизилися до бажаної мети.

УВ

Так звані унікальні відвідування – це основний інструмент, який дозволяє нам перевірити, скільки нових користувачів ми охоплюємо протягом певного періоду. Однак, що означає “унікальні”? Наприклад, протягом місяця ми знаємо кількість окремих IP-адрес, з яких спостерігалися відвідування наших сайтів. Навіть якщо хтось, хто користується одним комп’ютером, заходив на наш сайт багато разів, це все одно зараховується як одне відвідування. Завдяки цьому ми знаємо точну кількість “квестів”.

Час, проведений на сайті

Звичайно, кількість відвідувань не дозволяє вважати наш сайт популярним. Чим більше часу середньостатистичний користувач проводить на нашому сайті, тим більша ймовірність того, що він знайшов наш сайт задовільним джерелом інформації. Можливо, у нас також є продукт, який він шукає. Більше того, користувач може навіть почати переглядати інші підсторінки, чому, безумовно, сприятиме добре розроблений і продуманий зовнішній вигляд веб-сайту. Ситуація вкрай бажана, особливо якщо мова йде про інтернет-магазин. Щоб досягти задовільних результатів, варто витратити час на створення відповідної структури, донесення інформації або використання внутрішньої перелінковки.

Показник відмов

Певною варіацією часу, проведеного на сайті, є так званий “показник відмов”, тобто відвідувачі, які залишають наш сайт дуже швидко після того, як зайшли на нього. Вам слід замислитися над тим, чи дійсно такі підсторінки надають інформацію, яку вони нібито містять, або чи є якісь інші помилки, через які користувачі безпосередньо вирішують закрити наш сайт.

Способом боротьби з цим фактором є також розміщення елементів, що привертають увагу. Однак ми в жодному разі не повинні боротися з цим “наступальним” способом (тобто спливаючі вікна, тексти, що закликають до дії тощо). Загалом, це завжди контрпродуктивно.

Перегляди сторінок

Очевидний показник, який підказує, який з ваших сайтів є найцікавішим. Тому варто скористатися цим і подбати про відповідну перелінковку, як вхідну, так і вихідну, щоб ми передавали частину переглядів на менш популярні сайти, які ми хочемо просувати.

Крім того, варто спостерігати за взаємозв’язком між раніше згаданим UV і переглядами сторінок. Якщо протягом багатьох одиниць часу (наприклад, місяців) веб-сайт має високий UV-індекс, це означає, що люди регулярно повертаються на нього. Тому ви можете скористатися цим і розмістити посилання, про які ми щойно згадали. Це також збільшить кількість часу, проведеного користувачами на сайті.

Коментарі

Ще один показник популярності сайту (коли опублікований матеріал коментують реальні користувачі). Чим їх більше, тим більш емоційним є контент – це, звичайно, добре. Розділ коментарів повинен бути вільним у використанні і відповідати всім стандартам онлайн-дискусій. Блокуйте або видаляйте образливий контент. Якщо залишають негативний відгук, обов’язково відповідайте на нього.

Підсумок

  • У наведеному вище списку представлені найважливіші, хоча і не єдині фактори, що визначають ефективність контент-маркетингу.
  • Багато що залежить, серед іншого, від охоплення кампанії, наявних ресурсів або складності самого контенту чи веб-сайту.
  • Тим не менш, використання перерахованих вище компонентів, безумовно, дасть вам принаймні репрезентативне уявлення про ефективність ваших дій.
  • Пам’ятайте – до нашого списку можна додавати нові інструменти в міру того, як ваша кампанія зростатиме в масштабах, а розглянуті нами індикатори можуть стати гарним початком.

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу