Нативна реклама та контент маркетинг – який між ними зв’язок?

Зміст

У цьому блозі ми вже неодноразово висвітлювали різні маркетингові питання. Сьогодні ми поговоримо про концепцію нативної реклами – і про те, чи може контент ефективно її доносити.

Що таке нативна реклама?

Нативна реклама передбачає представлення продукту таким чином, щоб він був ненав’язливим і не робив його головною ідеєю презентованого матеріалу.

Стандартна реклама асоціюється у нас з нав’язливістю. Найчастіше ми стикаємося з нею у вигляді телевізійних роликів, що переривають фільми та програми, спливаючих вікон на сайтах, повідомлень, що переривають пісні на радіо, банерів, що висять за нашими вікнами та на будівлях у місті…

Іншими словами, реклама, подана в такій формі, є чимось інвазивним; сама її присутність порушує наш досвід перегляду, незалежно від того, дивимося ми фільм, сидимо в Інтернеті чи милуємося пам’ятками міста. Зрештою, навіть на пам’ятках архітектури та будинках у центрі висить реклама та білборди. У відповідь на це небажання мати справу з традиційно поданою рекламою було розроблено нову концепцію – нативну рекламу.

Її мета – сигналізувати потенційному покупцеві про наявність продукту, його особливості та можливі вигоди, але це не є головною метою – вона має справити позитивне враження на одержувача. Тому він повинен бути заінтригований насамперед змістом, а інформація про рекламований елемент не повинна домінувати над рештою повідомлення.

Як це виглядає на практиці?

Правильно збудована нативна реклама – це стаття (або відео, або будь-який інший носій), яка передусім подає певну інформацію; іншими словами, її віссю є не сам продукт, а якась проблема, у вирішенні якої, наприклад, цей продукт може допомогти. Тому він протистоїть таким заходам або концепціям, як CTA (call-to-action) або аутбаунд маркетинг (outbound marketing).

Одержувач, побачивши рекламу, не повинен навіть здогадуватися про намір її існування; поданий матеріал має бути цілісним навіть після виключення аспекту, що представляє продукт.

Найбільшою перевагою такого рішення є майже повне усунення традиційних характеристик, які негативно асоціюються з рекламою. Замість того, щоб переконувати, ми презентуємо. Замість того, щоб переконувати – пропонувати. Замість того, щоб вказувати на товар, його згадують мимохідь.

Клієнти будуть більш схильні купити товар, якщо думка про його купівлю буде йти від них самих – і такі результати стають можливими завдяки використанню концепції нативної реклами.

Що не є нативною рекламою?

Втім, давайте одразу розвіємо певні асоціації та хибні уявлення. Перш за все, нативної реклами не можна досягти, вплітаючи згадку про продукт у будь-який текст. Перш за все, реклама повинна бути природно інтегрована в контент – бути його продовженням, але не умовою легітимності самого поданого матеріалу.

З цієї причини спонсорські статті, які, зрештою, є інформаційними текстами, що також представляють продукт, не є нативним способом реклами. Ця межа є досить хиткою, тому ми детально опишемо її нижче.

Вищезгаданою віссю нативної реклами є не продукт, а тема, чого не скажеш про спонсорську статтю, метою якої є пряме переконання людей купити товар/послугу. Ця форма статті, швидше за все, вдається до методів порівняння або дискредитації інших альтернатив, доступних на ринку; нативна реклама не пов’язана з іншими елементами ринку і не намагається позиціонувати себе по відношенню до них. Це порівняння двох різних способів – переконання та навіювання. Перше вдається до більш агресивних засобів, друге – до простої асоціації.

Проілюструємо це на прикладі. Ми хочемо рекламувати альпіністське спорядження. Якщо ми замовляємо створення контенту, який описує окремі елементи спорядження (наприклад, “Найкращі альпіністські палиці для льодолазіння”, серед яких найбільш помітними будуть наші брендові палиці), ми маємо справу з традиційною рекламною статтею.

Якщо ми хочемо зробити це більш витончено, ми можемо замовити написання контенту про найскладніші гірські стежки – і вплести туди інформацію про чеки, які, зрештою, є незамінними для такого типу випробувань. Текст збереже свою цінність, навіть якщо ми приберемо інформацію про наш продукт, а крім того, для читача це повідомлення буде природним продовженням знань, які вже містяться в ньому. Це і є нативна реклама.

Який зв’язок між нативною рекламою та контент маркетингом?

Простіше кажучи – думки розділилися, тому мабуть справедливо буде сказати, що відносини неоднозначні.

Контент маркетинг – тобто реклама за допомогою контенту – передбачає, що одержувачам надається якісний, фактичний контент на задану тему. Від типу контенту залежить дуже багато – тип, цільова аудиторія, тривалість і т.д. – але обидва вони належать до одного поля. – Але вони обидва належать до однієї галузі – маркетингу. Завдання обох – представити продукт через певний вид контенту в цікавий і привабливий спосіб.

Чи є вони синонімами? Здавалося б, не обов’язково – адже контент маркетинг передбачає ширший спектр діяльності. Однак нативна реклама може бути корисною концепцією в контентній діяльності.

Тому контент маркетинг є ефективним способом досягнення цілей нативної реклами.

Творці контенту можуть створювати тексти відповідно до ідеї нативної реклами і такі тексти мають свої переваги, про які йшлося вище. Хоча не кожен продукт можна рекламувати в такий делікатний спосіб, про нього варто пам’ятати при плануванні та реалізації подальших маркетингових стратегій.

Підсумок

  • Нативна реклама – це ненав’язлива рекламна тактика, яка контрастує з традиційними методами, спрямованими на те, щоб переконати аудиторію придбати певний продукт;
  • Її принципи можуть бути природно реалізовані через контент маркетинг.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

19.09.2024 Маркетинг
19.09.2024 Право і фінанси
17.09.2024 E-commerce
13.09.2024 Поради
11.09.2024 Поради
09.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Поради
03.09.2024 E-commerce
30.08.2024 E-commerce

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу