Додавання заголовків – робимо це правильно! Заголовки для SEO
Кожен копірайтер повинен знати, як додавати заголовки. Ця проста у виконанні деталь має величезне значення для SEO та зрозумілості тексту. З цієї причини ми обговоримо правильне додавання заголовків для SEO, щоб Ваш контент отримав максимальний ефект.
Ієрархія заголовків
Заголовки підпорядковуються певній ієрархії. Іншими словами, є “важливі та важливіші”.
Найважливішим є заголовок H1, оскільки він є титулом. Кожен наступний рівень має меншу силу, хоча він все ще представляє перевагу над стандартним абзацом, а отже, найчисленнішим типом тексту, що використовується у статті.
Крім заголовка, ми маємо на вибір заголовки H2, H3, H4, H5 і H6. Пам’ятаємо правило, що “підлеглі завжди описують вищих”.
H1 – це фундамент тексту, він розповідає, про що йдеться в контенті.
H2 – це стовпи, які описують ключові моменти теми.
Н3 – це менші підзаголовки, які розвивають зміст, що міститься в Н2.
H4 – деталізує інформацію, викладену в H3, і так далі.
Додавання заголовків і ключових фраз
Правильна ієрархія не тільки підвищує зрозумілість тексту, але й є важливим сигналом для пошукових систем. Вона повідомляє алгоритмам, які формулювання, використані в тексті, є особливо важливими.
Ми можемо використовувати це дуже простим способом.
Заголовки – це чудове місце для включення ключових слів, за якими Ви хочете позиціонувати статтю.
Скільки фраз додавати до заголовків?
Відповідна кількість залежить від загальної довжини тексту. Ми рекомендуємо використовувати ключові слова для заголовків H1, більшості заголовків H2 і половини заголовків H3.
У наведеному прикладі основна фраза “комп’ютерні ігри” з’являється в 6 з 17 заголовків. Ми також включаємо вставлені (відмінювані) форми, оскільки Google також інтерпретує їх.
Важливо пам’ятати, що надлишок ключових фраз має такий же негативний вплив, як і їх нестача. Текст повинен бути природним, щоб бути ефективним, і будь-яка спроба маніпулювати факторами ранжування лише підірве його потенціал.
Як часто додавати заголовки для SEO?
Знову ж таки, ми посилаємося на природний відтінок тексту як основну детермінанту.
На практиці заголовки додаються через кожні 500-1000 символів з пробілами.
Правила написання текстів від YoastSEO рекомендують розділяти текст максимум кожні 250-350 слів (1250-2100 знаків).
Це пов’язано з тим, що уникнення довгих блоків тексту є важливим для читабельності та пошуку потрібної інформації.
Підсумок
- Заголовки створюють чітку структуру статті та сегментацію контенту, тим самим полегшуючи читабельність і підвищуючи позиціонування.
- Заголовки підпорядковуються ієрархії – нижчестоящий контент відноситься до вищестоящого.
- Включення ключових фраз у заголовки – хороший спосіб підвищити видимість в Google.
- Чим складніша стаття, тим більше заголовків їй потрібно, щоб організувати інформацію, яку вона передає.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь