Що таке breadcrumbs і який вплив вони мають на SEO?

Зміст

На результати пошукової видачі впливає багато факторів, таких як вік домену, профіль посилань або… дизайн сайту. Для того, щоб підвищити його прозорість, використовуються так звані хлібні крихти, які значно полегшують навігацію по сайту. У цій статті ми розглянемо це детальніше!

Breadcrumbs – що це?

Breadcrumbs (англ. “крихти меню”, “навігація крихтами”) – це метод навігації, який визначає точне місцезнаходження користувача на сторінці.

Термін запозичений з казки “Гензель і Гретель”, де головні герої залишали хлібні крихти, щоб позначити маршрут, яким вони йшли, і знайти дорогу додому.

Breadcrumbs полегшує користувачам навігацію по сайту, оскільки показує структуру сайту і дозволяє повертатися до раніше відвіданих підсторінок. Це покращує юзабіліті сайту.

Навігація за допомогою хлібних крихт зазвичай розташовується у верхній частині сторінки на видному місці, як правило, трохи нижче заголовка або виділеного зображення.

Типи breadcrumbs

Існує три типи крихт.

Локалізаційні

Це найпоширеніший тип навігації по крихтах. Він визначає розташування на основі структури сторінки.

Головна сторінка -> Пропозиції -> Статті блогу

Незалежно від активності користувача на сайті, вигляд цих крихт не змінюється. Цей тип є оптимальним вибором для ефективної навігації, оскільки постійно показує викладену, добре продуману структуру сайту.

Історичні

Відповідно до своєї назви, крихти історії налаштовують вигляд навігаційного меню на основі активності користувача. Таким чином, це повна протилежність крихт на основі місцезнаходження.

Головна -> Статті в блозі -> Пропозиція -> Експертні статті -> Блог

Хоча історичні крихти можуть бути корисними в певних випадках, вони не є універсально рекомендованими. Користувач може хаотично переходити між вкладками, тому після відвідування кількох сторінок створюється місиво без логічного розташування або структури.

Атрибути

Це тип крихти, який визначає меню на основі категорій або атрибутів, призначених підсторінці.

Головна -> Пропозиція -> Статті блогу -> Статті блогу англійською мовою

Атрибутивні крихти найчастіше використовуються для інтернет-магазинів з великою кількістю товарів зі специфічними фільтрами.

Breadcrumbs i SEO

Для веб-розробників меню хлібних крихт має виконувати важливу функцію: підвищувати видимість сайту в пошукових системах. Однак залишається питання: чи дійсно хлібні крихти впливають на результати пошукової видачі?

Відповідь – так, хлібні крихти впливають на SEO. І з кількох причин.

Нижчий рівень відмов

Повторимо ще раз: випадаюче меню полегшує навігацію і підвищує наочність сторінки. Користувач бачить, де він знаходиться, завжди може повернутися назад і перейти на іншу вкладку. Одним словом, він не загубиться і не покине сторінку через це.

Низький показник відмов – це сигнал для роботів, що індексують, про високу привабливість сторінки. Оскільки люди проводять на ній багато часу і переглядають різні підсторінки, це ознака того, що вона повинна бути краще видимою. Як ми вже писали в цій статті, відображення якісних сторінок в інтересах пошукових систем.

Багатша внутрішня перелінковка

Меню навігації – це, по суті, група посилань, на які можна натискати. Хлібні крихти покращують внутрішню перелінковку, оскільки передбачають додавання принаймні кількох посилань на кожну вкладку.

Додайте до цього той факт, що посилання в навігаційному меню є точними якорями, які чітко вказують пошуковим системам, для якої фрази позиціонується вкладка.

Вищий crawl budget

Індексуючі роботи не сканують всю сторінку щоразу – для них це занадто багато роботи. Вони мають справу лише з частиною, яка називається бюджетом сканування. Звичайно, чим він більший, тим краще для SEO.

Якщо роботам буде легше пересуватися сайтом, бюджет на сканування, природно, збільшиться. І, як ми знаємо, хлібні крихти можуть допомогти їм у цьому. Зрештою, хто сказав, що меню з хлібними крихтами призначені виключно для людей? 🙂

Як перевірити, що breadcrumbs працюють?

Успішна реалізація меню крихти технічно складна – його потрібно описати за допомогою структурованих даних. Щоб перевірити, чи правильно Ви це зробили, Ви можете скористатися безкоштовним інструментом Google за цим посиланням.

Підсумок

  • Breadcrumbs (меню крихт) визначають позицію користувача, полегшуючи йому навігацію сайтом. Існує три типи хлібних крихт: на основі місцезнаходження, історичні та на основі атрибутів.
  • Хлібні крихти збагачують внутрішню перелінковку, збільшують бюджет на пошукову видачу і знижують відсоток відмов за рахунок поліпшення UX сайту.
  • Цей набір переваг є чітким сигналом того, що варто впровадити це рішення на Вашому сайті, щоб насолоджуватися кращими результатами SEO.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу