Заголовки статей – як їх створювати? 9 перевірених порад

Зміст

Заголовок – найважливіший елемент будь-якого тексту, адже саме він визначає, чи захоче одержувач відвідати певний сайт і прочитати розміщений на ньому контент. Як створювати заголовки статей, які привертають увагу та інтригують? Ось кілька перевірених способів створення привабливих заголовків H1!

Заголовки статей – правила створення

Навіть найкраще написаний текст може бути проігнорований користувачами, якщо заголовок недостатньо інтригуючий і привабливий. Отже, є за що боротися – адже Ви хочете, щоб на Ваші тексти клікали і читали. Ми склали список найважливіших рекомендацій, яких варто дотримуватися при створенні заголовків статей. Вперед!

Створюйте короткі заголовки

Метазаголовок повинен коротко і лаконічно відображати те, що міститься в статті. Якщо заголовок не збігається з темою тексту, користувач дуже швидко покине Ваш сайт. Однак не потрібно описувати в заголовку весь зміст публікації – постарайтеся викласти суть теми.

Хороший заголовок статті повинен містити близько 50-71 символів. Ця розбіжність пояснюється тим, що тут важлива ширина тексту в пікселях, а не конкретна кількість символів.

Якщо Ви перевищите максимальну довжину заголовка, він буде скорочений і лише його частина буде показана в результатах пошуку. Вважається, що надто довгий заголовок не має негативного впливу на SEO, але на користувацький досвід він точно може вплинути. Урізаний заголовок виглядає не дуже сприятливо і може ефективно перешкоджати натисканню на нього.

Найгірший сценарій, коли ключова фраза знаходиться в кінці довгого заголовка і обрізана – користувач навіть не знає, про що стаття, і просто пропускає її. І тут ми підходимо до наступного пункту…

Додайте ключові слова на початку заголовка

Правильно підібрані ключові фрази впливають на позиціонування статті. Вони повинні бути включені в назву і заголовки (переважно H2), у вступ і іноді в основну частину – як у відмінюваній, так і в невідмінюваній формі, а також з використанням синонімів.

Однак, заголовок статті повинен містити найважливішу ключову фразу, бажано в початковій або середній частині статті, щоб уникнути можливого відсікання “суті” теми.

Вважається, що розміщення ключових слів на початку заголовка може мати позитивний вплив на SEO – але чи так це? Ми, мабуть, ніколи не дізнаємося.

Як знайти ключові фрази?

Ви можете скористатися платними інструментами, наприклад, KWFinder, KeySearch або Ahrefs. Вони не тільки допоможуть знайти ключові слова, але й визначити кількість пошукових запитів на місяць, пов’язані фрази та конкурентоспроможність.

Безкоштовним рішенням є Google Keyword Planner. Хоча він в основному призначений для людей, які працюють з Google Ads, він може дати Вам багато корисної інформації, особливо якщо Ви не можете дозволити собі платні інструменти.

Відповідайте на потреби читачів

Подумайте, чого хочуть або потребують люди, які потенційно читатимуть Вашу статтю. Наприклад, якщо Ви пишете текст про схуднення, Ваша аудиторія відчуває потребу скинути кілька зайвих кілограмів. Тоді можете використати заголовок “Дізнайтеся, як швидко схуднути перед святами!”.

Користувач, ймовірно, ідентифікує себе з цим слоганом і захоче дізнатися більше, щоб схуднути і відчути себе краще за короткий проміжок часу.

Створюйте списки

Покрокові інструкції, списки натхнення, контрольні списки – всі ці форми дуже популярні і збільшують шанс зацікавити користувачів. І не дарма – списки дають глядачеві гарантію, що він або вона знайде в статті конкретну інформацію, перевірені методи або інструкції, яких слід дотримуватися.

Цей тип тексту зазвичай подається у лаконічній, маркованій формі, що дозволяє легко і швидко сканувати вміст. А як відомо – довгі та нудні блоки тексту не спонукають до читання.

Використовуйте запитання

Така формула може сприяти популярності Вашої статті, оскільки заголовок у вигляді питання дає користувачеві підказку, що в цьому тексті він знайде відповідь на питання, яке його цікавить.

Ви можете включати в заголовок питання, починаючи з: як, чому, коли, що, як, навіщо і т.д. Вибір за Вами! Будь-яка з цих пропозицій може бути однаково переконливою та ефективною.

Використовуйте цифри

Використання чисел у назві статті – хороший спосіб зацікавити користувача. Використання чисел виділить Вашу статтю серед інших результатів пошуку і дасть зрозуміти глядачеві, що в цьому тексті він знайде конкретну кількість порад, можливостей або рішень.

Прикладом використання числа в назві статті може бути “6 способів заощадити воду”. Інтернет-користувач вже знає, чого очікувати від контенту після прочитання заголовка.

Використовуйте мову переваг

Цей метод ґрунтується на розкритті особливостей і переваг продукту або послуги в поєднанні з підкресленням вигоди, яку користувач може отримати для себе.

Мова вигоди широко використовується в продажах і рекламі, але вона однаково добре підходить для створення заголовків, оскільки конкретно впливає на глядача і представляє йому або їй реальну вигоду. Прикладом цього може бути “Відкрийте для себе смачні рецепти вечері, які допоможуть Вам підтримувати свою фігуру!”. Привабливо, чи не так?

Продемонструйте професіоналізм або експертизу

Ми любимо отримувати знання від експертів у певній галузі – це дає нам гарантію того, що інформація, яку ми отримуємо, буде достовірною та фактичною. У наш час кількість контенту в Інтернеті величезна, і ми часто можемо натрапити на неправдиві дані, фейкові новини тощо.

Представлення статті як спеціалізованого знання, отриманого від експерта в певній галузі, може викликати довіру в очах глядача і спонукати його прочитати всю статтю. Як створити такий заголовок? Ось приклади заголовків: “Лікар радить, як безпечно пережити спеку” або “Спеціаліст Google радить, як знайти хороше SEO-агентство”.

Застосовуйте інформаційну прогалину

Інформаційна прогалина – це, простіше кажучи, брак інформації на певну тему. Як її створити? Просто поставити питання, на яке одержувач не знає відповіді, але хотів би її знати.

Використовуючи цей механізм у заголовку статті, Ви можете дуже легко викликати у читача голод до знань, що, ймовірно, призведе до відвідування Вашого сайту. Прикладом використання інформаційної прогалини може бути заголовок “Наш новий будинок – скільки часу насправді займає ремонт?”.

Підсумок

  • Заголовок статті визначає, чи захоче глядач відвідати сайт і прочитати його вміст.
  • Хороший заголовок має бути близько 50-71 символів і містити найважливіше ключове слово.
  • Списки, цифри, питання, мова переваг, експертні знання, використання інформаційної прогалини – всі ці елементи, використані в заголовку статті, можуть допомогти збільшити кількість кліків на Ваш текст.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу