Маркетингова комунікація – основа відносин з клієнтами

Зміст

Маркетингова комунікація, яка зазвичай здійснюється в декількох сферах одночасно, є основою для побудови відносин між брендом та його клієнтами. Що це таке і які її основні інструменти? Пояснюємо нижче!

Що таке маркетингова комунікація?

Маркетингова комунікація – це процес надсилання сигналів, інформації та повідомлень у маркетингове середовище.

Комунікація в маркетингу відбувається щонайменше через кілька основних джерел та інструментів.

Правильно побудована маркетингова комунікація компанії переслідує кілька цілей одночасно. Серед іншого, вони дають змогу підтримувати та розширювати клієнтську базу бренду, а також отримувати зворотній зв’язок від різних аудиторій.

Ключові цілі маркетингових комунікацій

Оскільки маркетингова комунікація – це процес, який зазвичай здійснюється одночасно на декількох рівнях, її цілі можуть бути різноманітними. Основна мета полягає в тому, щоб донести певне повідомлення до клієнтів та одержувачів. Залежно від типу повідомлення та способу його подання, можна досягти різного результату.

Маркетингові комунікації підвищують впізнаваність бренду серед постійних і потенційних клієнтів. За допомогою правильних повідомлень бренд може набагато краще і ширше представити себе і свій асортимент продукції або послуг. Як наслідок, клієнт може надійніше оцінити бренд на тлі конкурентів. Таким чином, комунікація є корисною як для одержувачів, так і для відправників інформації.

Маркетингова комунікація має важливе значення як для нових, перспективних брендів, так і для давно існуючих компаній. Нові бренди можуть використовувати їх для ефективного підвищення своєї впізнаваності в галузі, тоді як існуючі бренди можуть використовувати їх для інформування про ключові оновлення та вдосконалення компанії, наприклад, про розширення асортименту продукції або спектру послуг.

Бренди використовують маркетингові комунікації для диференціації або широкої реклами, а також для професійного реагування на всілякі кризові ситуації.

Правильні та ефективні маркетингові комунікації необхідні для того, щоб бренд став і залишився у свідомості та пам’яті споживачів. Обираючи конкретну комунікаційну мету, дуже важливо не забути обрати правильний канал та основні інструменти для досягнення бажаного результату.

Маркетингові комунікації – канали та інструменти

Для того, щоб розрізнити різні їх типи, варто спочатку відповісти на питання: що таке канали в маркетинговій комунікації?

У маркетингових комунікаціях канали можна визначити як певні місця, де можна знайти інформацію про бренд. Майже кожен канал має свої специфічні характеристики, які найкраще підходять для охоплення конкретних аудиторій.

Описуючи канали в маркетингових комунікаціях, фахівці дуже часто використовують влучне порівняння з телевізійними каналами. На кожному каналі є програми, фільми та рекламні ролики, але вони диференційовані відповідно до аудиторії, яка найчастіше обирає канал.

Тому, щоб можна було говорити про успішну маркетингову комунікацію, особливу увагу слід приділяти правильному налаштуванню її каналів та інструментів до потреб, очікувань, уподобань, а також віку чи статі її одержувачів.

Одним з основних поділів існуючих каналів маркетингових комунікацій є їх класифікація на офлайн-канали та онлайн-канали.

Офлайн-канали

Офлайн-канали, які існують набагато довше і були дещо недооцінені в останні роки, тим не менш, мають значний потенціал. Швидкість і масштаб охоплення клієнтів через них значно менші, ніж через онлайн-канали, але вони можуть бути настільки ж прямими та ефективними.

Найбільш важливими і часто використовуваними інструментами маркетингових комунікацій в офлайні є:

  • листівки,
  • плакати,
  • білборди,
  • брошури,
  • стенди,
  • POS-матеріали.

Цікаво, що до цього переліку ми також можемо включити постачальників та торгових представників брендів.

Онлайн-канали

Другим і вже набагато більш розвиненим каналом комунікації є маркетингова комунікація в Інтернеті. Для цього використовується широкий спектр різноманітних інструментів, які можуть бути адаптовані як до конкретної мети комунікації, так і до цільової аудиторії.

Крім того, онлайн-канали поділяються на:

  • Власні канали, такі як сайт бренду, інформаційна розсилка або блог. Завдяки власним каналам компанія може повністю самостійно керувати своєю комунікацією, створюючи окремі сегменти та підлаштовуючи їх під свою аудиторію.
  • Канали соціальних мереж, такі як профіль бренду у Facebook, Instagram або Twitter. Через них компанія може публікувати власні повідомлення та інформацію, але вони можуть поширюватися зверху вниз, а також майже вільно коментуватися аудиторією.
  • Платні та безкоштовні онлайн-канали. Це найменш залежні від бренду місця, де, тим не менш, можна розміщувати інформацію про нього. До них відносяться зовнішні блоги та сайти, а також форуми або сайти для висловлення думок та оглядів.

Найчастіше в онлайн-маркетингових комунікаціях використовуються такі інструменти:

  • сайт бренду,
  • блог компанії,
  • профілі бренду в соціальних мережах,
  • інформаційні розсилки,
  • діяльність у пошукових системах,
  • шептаний маркетинг.

Тип маркетингової комунікації та її ефективність

Маркетингова комунікація – це винятковий інструмент у руках бренду та його фахівців, відповідальних за зв’язки з клієнтами. Однак дуже важливо, щоб вона здійснювалася вміло та креативно, а її канали та інструменти були належним чином узгоджені з обраними цілями та цільовими групами.

Комунікація має бути продуманою та професійною, а при виборі каналів та інструментів необхідно враховувати потреби, вимоги та ключові особливості цільової аудиторії.

Таким чином, здійснюючи ефективну та результативну комунікацію в декількох напрямках одночасно, ми можемо бути впевнені, що комунікація допоможе досягти конкретних цілей і наблизить бренд до успіху, як в комерційному та фінансовому плані, так і в плані іміджу.

Підсумок

  • Маркетингова комунікація – це процес надсилання сигналів, інформації та повідомлень у маркетингове середовище.
  • Найважливішими цілями маркетингових комунікацій є, серед іншого, донесення певного повідомлення до аудиторії, підвищення впізнаваності бренду та представлення асортименту продукції.
  • Одним з основних поділів існуючих каналів маркетингових комунікацій є їх класифікація на офлайн-канали (листівки, білборди, плакати) та онлайн-канали (сайт, інформаційний бюлетень, соціальні мережі).

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу