Link building – які існують типи посилань і як їх отримати?

Зміст

Правильно впроваджена побудова посилань принесе відносну користь Вашому бізнесу. Про що слід пам’ятати, щоб зробити цей процес ефективним? Ми підготували для Вас коротку інструкцію, в якій Ви знайдете всю необхідну інформацію!

Що таке лінкбілдінг?

Лінкбілдінг – це процес придбання посилань (лінків) з інших сайтів на свій власний.

Цей процес є частиною SEO і в результаті добре проведених заходів (разом з іншими компонентами) може окупитися підвищенням позицій сайту в Google. Висока позиція в пошуковій видачі, в свою чергу, підвищує ймовірність того, що сайт відвідають потенційні клієнти.

Не так давно перелінковка була відносно простою справою – до революції 2013 року, яка назавжди змінила правила гри, коли Google запровадив алгоритм під назвою Penguin. З цього моменту кількість посилань перестала мати значення, натомість почала мати значення їхня якість. Перед позиціонерами по всьому світу постало набагато складніше завдання.

Що таке посилання?

Посилання (також відоме як гіперпосилання) – це посилання, яке дозволяє інтернет-користувачеві перейти на певний вебсайт, натиснувши на нього.

Створення правильного профілю зовнішніх посилань вимагає спеціальних знань і значної кількості часу та грошей.

Побудова посилань

Найпростіша конструкція посилання в HTML-коді виглядає наступним чином:

Приклад

<a href=”адреса сайту”>опис посилання</a>

Як це слід розуміти?

  • адреса сайту – місце, куди буде вести посилання;
  • опис посилання або анкор – текст на сторінці, який стане посиланням, що переходить за кліком.

А це посилання на головну сторінку агентства Content Writer:

Приклад

<a href=”https://contentwriter.com.ua/”>Content Writer</a>

Типи посилань

Поділ посилань є досить складним. Ми можемо виділити 4 основні критерії:

Поділ за напрямком

Внутрішні – розміщуються в межах одного сайту. Їхнє призначення – спростити навігацію сайтом як для користувача, так і для роботів Google.

Зовнішні – тобто ті, які ведуть користувача на інший сайт. Зовнішня перелінковка є важливим елементом SEO.

Розподіл за переданою вартістю

Nofollow – це посилання з атрибутом rel=”nofollow”, доданим до вмісту. Таке позначення підказує роботам Google, що вони не повинні переходити за посиланням. Однак це не марні посилання, оскільки досвід показує, що вони можуть позитивно впливати на позицію сайту.

Dofollow – гіперпосилання без описаного вище атрибуту. Для користувача, який переглядає сайт, не має значення, який тип посилання стоїть в анкорі – dofollow або nofollow – і він навіть не помітить різниці. Атрибут потрібен алгоритмам Google, оскільки вони розпізнають його як сигнал про значення цільової адреси і слідують за ним.

Dofollow посилання можна розділити на:

Натуральні – посилання, розміщені безоплатно користувачами, які знайшли наш контент цікавим і гідним рекомендації. Такі посилання покращують позиції сайту в пошуковій видачі, збільшують трафік і позитивно впливають на імідж бренду.

Ненатуральні – зазвичай характеризуються низькою якістю і тематично не пов’язані зі сторінкою, на яку посилаються. Для розміщення таких посилань зазвичай використовують так звані “ферми посилань”. Виявлення таких дій з боку Google може призвести до ручного покарання.

Розподіл за видами діяльності

Мертві – посилання, які не ведуть нікуди. Це можуть бути посилання на неробочу сторінку, домен з вичерпаним терміном дії або видалену підсторінку.

Живі – правильно функціонуючі посилання.

Розподіл за типами

Графічне – це посилання, яке перенаправляє користувача на цільову сторінку після натискання на графічний файл, наприклад, логотип.

Текстове – посилання, розміщене під видимим для користувача контентом, так званий якір. Зазвичай воно виділяється іншим кольором.

Типи анкорних текстів

URL – це посилання на сторінку, що позиціонується. Такі посилання є відносно безпечним способом перелинковки, але їхній вигляд дещо “ремісничий” і це не завжди виглядає добре.

Приклад

Брендові – текст анкора є назвою компанії або сайту. Такі анкори повинні складати досить велику частку всіх вхідних посилань, а іноді навіть більшість (залежно від галузі).

Приклад

Exact Match (точний збіг) – посилання тут є ключовим словом, яке точно відповідає ключовому слову, за яким позиціонується сторінка. Це найсильніший тип вхідного посилання, і його надмірне використання може бути контрпродуктивним, тому потрібно використовувати його з розумом.

Приклад

Агентство копірайтингу

Partial Match (частковий збіг) – містять ключове слово, яке може бути в зміненому або незміненому вигляді + розширення. Вони дуже часто зустрічаються в контенті статей і виглядають природно.

Приклад

Написання SEO текстів

Zero Match (нульова відповідність, так звані навігаційні анкори) – текст анкора розміщується під словами: натисніть тут, дивіться більше, посилання тощо. Анкор тематично не пов’язаний зі сторінкою, що просувається, тому слід проявляти стриманість при використанні цього анкора в зовнішній перелінковці.

Приклад

Більше інформації можна знайти тут.

Як можна отримати зовнішні посилання?

Найпопулярнішими джерелами посилань є:

Каталоги сайтів

До того, як Google запровадив алгоритм Penguin, каталоги сайтів дуже часто використовувалися для розміщення посилань на різноманітні сайти. Це був простий і швидкий спосіб покращити позиції сайту в пошуковій видачі. Однак зараз це вже не працює так, як колись, оскільки важлива якість посилань, а не їхня кількість.

Дні слави каталогів минули, про що свідчить поступове закриття найпопулярніших з них (наприклад, каталогів Interia або Onet).

Варто зазначити, що цінних каталогів залишилося небагато, тому розміщенню посилань у таких місцях повинна передувати ретельна перевірка сайту.

Проте, все ж варто використовувати посилання з таких сайтів, оскільки при правильному підборі вони можуть допомогти нам як чудовий диверсифікатор нашого посилального профілю.

Інтернет-форуми

Це сайти, де користувачі Інтернету ставлять багато запитань, на які ми можемо професійно відповісти, тим самим заохочуючи їх користуватися нашими послугами. Однак важливо пам’ятати, що місця, де Ви хочете розмістити посилання, повинні бути пов’язані з Вашим бізнесом – зазвичай це спеціалізовані галузеві форуми.

Також слід уникати так званих спамних сайтів, де є багато вихідних посилань, які абсолютно не пов’язані між собою і на перший погляд виглядають штучними як для користувачів, так і для роботів Google. Такі дії можуть нашкодити нам замість того, щоб допомогти.

Коментарі в блогах

Це все ще популярний метод отримання посилань. Зазвичай, однак, коментарі перевіряються і модеруються перед публікацією, тому ті, які не вносять ніякого внеску в дискусію, просто видаляються і не отримують шансу з’явитися на сайті.

Сьогодні значна частина посилань, отриманих з таких сайтів, мають атрибут nofollow, але все одно варто використовувати їх для урізноманітнення посилального профілю.

Спонсорські статті

Публікація спонсорованих постів передбачає розміщення статті з посиланням у контенті на сайті видавця за певну плату. Це дуже ефективна форма побудови посилань з багатьма перевагами, включаючи збільшення охоплення нашого контенту і поліпшення позицій сайту в результатах пошуку.

Існують спеціальні вебсайти, які об’єднують рекламодавців і видавців, такі як Linkhouse і WhitePress. Там ми можемо швидко і легко вибрати сайт для розміщення нашої спонсорованої статті. Ціни дуже різняться залежно від параметрів і популярності сайту.

Важливо пам’ятати, що при розміщенні спонсорських статей не можна дублювати контент. Запис, який вже є у Вашому блозі, не може бути на іншому сайті – алгоритми Google дуже не люблять дубльований контент.

Публікації гостей

Це безкоштовна форма публікації статей з посиланням на власний сайт у блозі іншої людини або компанії. Зазвичай це робиться на основі обміну – публікація за публікацію, хоча це не є правилом.

Сторони повинні домовитися між собою про вид посилання – це може бути колонтитул з ім’ям автора або назвою компанії, графічне посилання, представлене під зображенням або якірний текст в тексті гостьової статті.

Гостьовий блог є чудовою формою лінкбілдінгу – ми не тільки отримуємо вхідне посилання, яке може підвищити позиції нашого сайту, але й формуємо імідж експерта в галузі та перенаправляємо частину користувачів з гостьової статті на наш власний блог.

Соціальні мережі

Ведення профілів компанії в соціальних мережах і публікація постів з посиланнями на Facebook, Instagram або Twitter – хороший спосіб залучити нових клієнтів.

Ці дії не призводять безпосередньо до підвищення позицій сайту в Google, але вони, безсумнівно, впливають на фактор довіри пошукової системи до нашого сайту.

Партнерські сайти

Партнерські посилання – це природний і цікавий спосіб збагачення посилального профілю сайту. Зазвичай це обмін – ми публікуємо посилання на сайт партнера на своєму сайті, а партнер публікує посилання на наш на своєму.

Прикладом можуть слугувати розділи на сторінках “Наші партнери”, “З ким ми працюємо” тощо.

Підсумок

  1. Link building – це процес отримання посилань з інших сайтів на свій власний.
  2. Лінк – це посилання, яке дозволяє користувачеві перейти на певний сайт, натиснувши на нього.
  3. Найчастіше використовуються такі анкорні тексти: URL-адреса, бренд, точний збіг, частковий збіг і нульовий збіг.
  4. Найпоширенішими джерелами посилань є: каталоги сайтів, онлайн-форуми, коментарі в блогах, спонсорські статті, гостьові пости, профілі в соціальних мережах і партнерські сайти.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу