Продажі в Інтернеті за допомогою тексту – чи вони ефективні?

Зміст

Вартість ринку e-commerce продовжує зростати, а це означає дедалі більший потенціал для заробітку. Однак передумовою для цього є правильний маркетинг, зокрема контент, який ефективно заохочує до покупок. Але чи існує такий контент? Якою мірою тексти можуть підтримувати онлайн-продажі?

Тексти для онлайн-продажів

Важливим елементом, від якого залежить характер листа, є цільове розташування контенту, що продає.

  • Великі платформи електронної комерції відомих посередників, таких як OLX, взагалі не займаються питаннями SEO. У цьому випадку можна зосередитися виключно на переконанні та прямій комунікації.
  • У випадку з інтернет-магазинами ситуація зовсім інша, оскільки контент повинен мати SEO-дружню структуру.

Іншими змінними, які впливають на тон тексту, є:

  • Цільова аудиторія (середній рівень освіти, рівень різноманітності, вік, стать, потреби)
  • Імідж компанії (в стилі якого бренду працює компанія)
  • Структура опису ( Чи буде контент пов’язаний з графікою? Чи є фіксовані розділи, що складаються з пунктів?)

Хоча це здається складним, неважко знайти кілька постійних ознак, які характеризують ефективні тексти для онлайн-продажів. Їх використання є універсальним і майже завжди підвищує конверсію.

Що повинні містити тексти для онлайн-продажів?

Основним засобом є мова переваг. У двох словах, це означає представлення всіх переваг покупки.

Потенційний клієнт повинен бути чітко поінформований про те, яку цінність принесе транзакція, чому варто обрати саме ЦЕЙ продукт тощо.

Це базовий елемент, який є основою для подальшої розробки змістовної частини. Якщо існує обмеження на обсяг тексту (наприклад, через обмежений бюджет замовника), мова вигоди є лаконічним накопиченням усіх аргументів, здатних переконати клієнта і змінити його рішення про покупку – отже, навіть при коротких описах вона може зберігати свою ефективність на високому рівні.

Продажі в Інтернеті за допомогою тексту не обходяться без ще одного заходу – CTA (call to action – заклик до дії). У дослівному перекладі це означає заклик до дії, який на практиці зводиться до коротких фраз типу “Не чекайте, купуйте зараз!”.

Заклики до дії особливо важливі у відносинах B2C з недорогими продуктами, які можна придбати під впливом емоцій/імпульсу.

Додатковими стратегіями є тиск часу (наприклад, обмежений тираж, останній дзвінок!), акції або їх поєднання (знижка 20% до кінця цього дня).

Чи завжди продажі в Інтернеті за допомогою тексту працюють?

Коли ми говоримо про ефекти, вступаємо в непросту зону, оскільки кінцеві результати залежать від безлічі факторів. Однак немає сумнівів у тому, що тексти для інтернет-магазину – це абсолютна основа, на якій можна розвивати подальшу маркетингову діяльність.

Тексти для онлайн-продажів:

  • підвищують конверсію,
  • покращують позиціонування,
  • створюють імідж.

Обов’язковою умовою є, звичайно ж, унікальний, якісний контент (а не швидкий імпорт з сайту виробника), а також турбота про потрібну кількість зовнішніх посилань і інші активності на сайті (покращення UX, збільшення швидкості роботи сторінок і т.д.).

Лише сума цих робіт над магазином значно підвищує шанси на успіх, але не є гарантією успіху. Це пов’язано з тим, що переваги можуть бути зменшені діями конкурентів, які також борються за обмежене місце в пошуковій системі. Тому можна сказати, що виграє той, хто з повним професіоналізмом подбає про більшу кількість елементів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу