Тематичні матеріали – основа написання контенту

Зміст

Раніше ніхто б не подумав, що експертна інформація може зацікавити і привабити потенційних клієнтів. Лицар звертався до коваля за конкретною послугою і навіть не думав вивчати його мистецтво, перш ніж прийняти рішення. Однак часи змінилися і конкуренція призвела до того, що клієнт стоїть перед великим вибором. Що може переконати його обрати саме Вашу компанію? Тематичний контент!

Тематичні тексти набувають все більшого значення

Переконати клієнта в тому, що Ви найкраще знаєте свою “справу” – не єдина перевага цінних текстів. Хоча створення іміджу є надзвичайно важливим, посилення позиціонування є іншим активом, який в кінцевому підсумку впливає на ефективність написання контенту.

Пошукові системи роблять все можливе, щоб надати користувачам саме те, що вони шукають.

Для цього алгоритми піддаються частим, але складним оновленням, щоб пропустити тексти через щільне сито юзабіліті та якості. Інакше кажучи, статті, перевантажені ключовими фразами, не справлять на Google особливого враження. Потрібен галузевий контент, який несе реальну цінність для читачів. Тільки тоді у текстів є шанс побачити світ.

Якість захищає себе сама

Не існує готового рецепту для реєстрації результатів. Так само неможливо створити посібник про те, як стати відомим, адже шлях до результату лежить через імпровізацію та відкриття нових шляхів.

Тематичний контент повинен зацікавити читача, донести щось надихаюче і нове.

Заїжджені шаблони, інформація, що повторюється, написання текстів у стилі вікіпедії – найпоширеніші помилки, яких припускаються компанії, коли звертаються до послуг копірайтера. Сьогодні контент маркетинг все ще ефективний, але йому потрібен ковток свіжого повітря. Найважливіші правила, за якими автор може розробити ефективний текст, такі:

  • Достовірна інформація – контент, який передає цінність, характеризується тим, що в ньому немає місця для ризику. Представлені новини повинні бути повністю підтвердженими, повними, вичерпними. Це має вирішальне значення для іміджу компанії, оскільки будь-яка помилка може поставити під сумнів якість пропонованих послуг.
  • Доступна мова – приваблива форма є другим важливим елементом ефективного тексту. Одержувачі повинні висловити справжнє бажання читати, яке вимірюється тривалістю перебування на сторінці. Правило просте: чим довше, тим краще. Цей показник має вирішальне значення для SEO, але він також впливає на потенційних клієнтів, оскільки витрачений час корелює з підвищеним інтересом до пропозиції.
  • SEO-структура – сьогодні будь-який хороший текст, який розміщується в Інтернеті, повинен бути прозорим для пошукових систем. Чому? Тому що це жодним чином не змінює його якості (SEO-структуру завжди можна акуратно поєднати з цікавим контентом), а також приносить користь пошуковому просуванню, збільшуючи впізнаваність компанії. Чим більша аудиторія, тим більший пул потенційних клієнтів.

Це загальні риси, які можна реалізувати тисячею різних способів. Враховуючи іншу інформацію в Інтернеті або в нашому блозі, дуже легко дістати вудку, але ніхто не запропонує соковиту рибу. Тому що так не робиться!

Спеціалізовані тексти – що потрібно знати?

Якщо Ви хочете скористатися послугами з написання контенту, але не знаєте, з чого почати, Вам потрібно відповісти на кілька основних запитань. У багатьох випадках навіть необхідно розробити індивідуальну стратегію.

Який бюджет можете виділити?

Це ключове питання, яке в основному визначає ефективність текстів. Від цього залежить компетентність копірайтера, з яким Ви будете працювати, а отже, і якість галузевого контенту.

Які ресурси є у конкурентів?

Якщо у Вашій галузі вже існують олігополії, які інвестують значні кошти в контент і позиціонування, конкуренція за тими самими ключовими фразами принесе більше шкоди ніж користі.

Тому варто шукати ніші, в які інші компанії ще не заглядали – так ви зможете досить швидко вийти на перші позиції за ключовими словами, які ще не були охоплені.

Як хочете представити свій образ?

Кожна компанія має індивідуальний підхід до своїх клієнтів. Одні вважають за краще встановлювати офіційні відносини і позиціонувати себе як експертів, інші – віддають перевагу прямому підходу і неформальним домовленостям про співпрацю.

Разом з цим змінюється і характер контенту, тому копірайтер повинен скласти детальний бриф, щоб знати, в якій тональності формулювати галузеві тексти.

На який сектор контенту Ви орієнтуєтесь?

Детальний аналіз ситуації на ринку дасть відповідь на питання, в який тип контенту найкраще інвестувати.

Для когось краще підійдуть статті в блозі, а для когось – сторінки з пропозиціями. Кожен повинен адаптувати рішення до своїх потреб і дій конкурентів. Це ключовий елемент стратегії контент-маркетингу.

Підсумок

  • Тематичні матеріали є основою написання контенту, тобто презентації якості для потенційних клієнтів.
  • Вони покращують позиціонування та впізнаваність компанії і створюють для неї імідж експерта. Це, в свою чергу, призводить до збільшення кількості клієнтів.
  • Професійна інформація може принести багато маркетингових переваг, але вимагає індивідуального підходу і продуманої стратегії. Тексти повинні бути унікальними, надихаючими, цікавими та достовірними.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

28.05.2024 Маркетинг
24.05.2024 Копірайтинг
22.05.2024 Копірайтинг
20.05.2024 Копірайтинг
16.05.2024 Маркетинг
14.05.2024 Поради
10.05.2024 Поради
08.05.2024 Копірайтинг
06.05.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу