Що таке inbound marketing і чи варто його використовувати?

Зміст

Інбаунд маркетинг – це передова концепція останніх років, яка є чудовим способом залучення цінних клієнтів. У наш час, коли компанії ведуть запеклу боротьбу з конкурентами, вихід за рамки традиційних форм реклами може виявитися успішним. Тому в сьогоднішній статті ми розглянемо, що таке інбаунд маркетинг і чи варто його використовувати.

Що таке інбаунд маркетинг?

Інбаунд маркетинг (inbound marketing) – це бізнес-стратегія комунікації цінності, яку зацікавлені клієнти самі шукають, дізнаючись про пропозицію.

Іншими словами, глядачі добровільно дивляться рекламні повідомлення, прикріплені до представленого матеріалу. Однак обов’язковою умовою з боку компанії є створення цінності, яка приваблює користувачів. Це може бути цікава стаття в блозі, цікава графіка, а також навчальний курс або вебінар.

Прочитавши матеріал, потенційні клієнти асоціюють відправника, що спрямовує їх до прийняття рішення про покупку.

Інбаунд маркетинг – це ефективне рішення для підвищення впізнаваності бренду, створення іміджу експерта і, зрештою, збільшення продажів.

Це повна протилежність поняттю outbound marketing, в якому ми традиційно показуємо рекламу аудиторії. Презентація пропозиції проти волі споживачів втрачає популярність, оскільки компанії стикаються зі значною конкуренцією, що призводить до високих витрат, і крім того, реклама показується великій, але випадковій аудиторії. Інбаунд маркетинг має набагато вищий коефіцієнт конверсії, оскільки залучає лише поінформованих та зацікавлених клієнтів.

Чи варто використовувати inbound marketing?

Як і у випадку з будь-яким бізнесом, тут немає готових рішень, оскільки ефективність маркетингових зусиль залежить від багатьох, часто динамічних, факторів.

Inbound marketing є повною протилежністю outbound marketing, в якому ми традиційно показуємо рекламу аудиторії.

Безумовно, описана концепція заслуговує на увагу більшості компаній, оскільки донесення цінності до потенційних клієнтів все ще є вигідним і немає жодних ознак, які б свідчили про протилежне. Більше того, традиційна медійна реклама для великої аудиторії стає дедалі дорожчою через зростаючу конкуренцію. Хоча інбаунд маркетинг є трудомістким і складним завданням, добре продумана стратегія може в кінцевому підсумку принести рясні плоди.

Варто зазначити, що така бізнес-політика є особливо вигідною серед B2B-компаній, де практично неможливо залучити цінного клієнта за допомогою банерної реклами. Побудова впізнаваності та здобуття професійної репутації – єдиний шлях у складних галузях, де продажі є не кількісними, а якісними.

Підсумок

  • Інбаунд маркетинг – це публікація привабливих цінностей, яких бажають споживачі.
  • Така бізнес-політика приваблює лише обрану та зацікавлену аудиторію.
  • Типові заходи в рамках цієї стратегії включають контент маркетинг, привабливу інфографіку та безкоштовні лекції.

Коли традиційні методи просування активно використовуються компаніями-конкурентами, має сенс шукати нові шляхи залучення клієнтів. Описана тут стратегія реально сприяє збільшенню продажів і гарна новина полягає в тому, що ідея комунікації цінності продовжує зростати в популярності.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

20.11.2023 Копірайтинг
19.11.2023 E-commerce Маркетинг
18.11.2023 Маркетинг
17.11.2023 Маркетинг
16.11.2023 Маркетинг
15.11.2023 Маркетинг
14.11.2023 Контент маркетинг
13.11.2023 Контент маркетинг
12.11.2023 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу