Що таке inbound marketing і чи варто його використовувати?
Інбаунд маркетинг – це передова концепція останніх років, яка є чудовим способом залучення цінних клієнтів. У наш час, коли компанії ведуть запеклу боротьбу з конкурентами, вихід за рамки традиційних форм реклами може виявитися успішним. Тому в сьогоднішній статті ми розглянемо, що таке інбаунд маркетинг і чи варто його використовувати.
Що таке інбаунд маркетинг?
Інбаунд маркетинг (inbound marketing) – це бізнес-стратегія комунікації цінності, яку зацікавлені клієнти самі шукають, дізнаючись про пропозицію.
Іншими словами, глядачі добровільно дивляться рекламні повідомлення, прикріплені до представленого матеріалу. Однак обов’язковою умовою з боку компанії є створення цінності, яка приваблює користувачів. Це може бути цікава стаття в блозі, цікава графіка, а також навчальний курс або вебінар.
Прочитавши матеріал, потенційні клієнти асоціюють відправника, що спрямовує їх до прийняття рішення про покупку.
Інбаунд маркетинг – це ефективне рішення для підвищення впізнаваності бренду, створення іміджу експерта і, зрештою, збільшення продажів.
Це повна протилежність поняттю outbound marketing, в якому ми традиційно показуємо рекламу аудиторії. Презентація пропозиції проти волі споживачів втрачає популярність, оскільки компанії стикаються зі значною конкуренцією, що призводить до високих витрат, і крім того, реклама показується великій, але випадковій аудиторії. Інбаунд маркетинг має набагато вищий коефіцієнт конверсії, оскільки залучає лише поінформованих та зацікавлених клієнтів.
Чи варто використовувати inbound marketing?
Як і у випадку з будь-яким бізнесом, тут немає готових рішень, оскільки ефективність маркетингових зусиль залежить від багатьох, часто динамічних, факторів.
Inbound marketing є повною протилежністю outbound marketing, в якому ми традиційно показуємо рекламу аудиторії.
Безумовно, описана концепція заслуговує на увагу більшості компаній, оскільки донесення цінності до потенційних клієнтів все ще є вигідним і немає жодних ознак, які б свідчили про протилежне. Більше того, традиційна медійна реклама для великої аудиторії стає дедалі дорожчою через зростаючу конкуренцію. Хоча інбаунд маркетинг є трудомістким і складним завданням, добре продумана стратегія може в кінцевому підсумку принести рясні плоди.
Варто зазначити, що така бізнес-політика є особливо вигідною серед B2B-компаній, де практично неможливо залучити цінного клієнта за допомогою банерної реклами. Побудова впізнаваності та здобуття професійної репутації – єдиний шлях у складних галузях, де продажі є не кількісними, а якісними.
Підсумок
- Інбаунд маркетинг – це публікація привабливих цінностей, яких бажають споживачі.
- Така бізнес-політика приваблює лише обрану та зацікавлену аудиторію.
- Типові заходи в рамках цієї стратегії включають контент маркетинг, привабливу інфографіку та безкоштовні лекції.
Коли традиційні методи просування активно використовуються компаніями-конкурентами, має сенс шукати нові шляхи залучення клієнтів. Описана тут стратегія реально сприяє збільшенню продажів і гарна новина полягає в тому, що ідея комунікації цінності продовжує зростати в популярності.
Послуги копірайтингу, редагування та перекладу
Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.
Стань спеціалістом у сфері копірайтингу
Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.
Залишити відповідь