Як просувати свій блог? 11 ефективних порад

Зміст

Ви створили власний блог, намагаєтесь, публікуєте статті, але трафік відсутній. Конкуренція величезна, тож не дивно, що одних постів недостатньо – не менш важливо поширювати цей контент. Як просувати свій блог і зацікавити читачів? Ми зібрали для Вас 11 порад, які допоможуть достукатися до аудиторії та збільшити відвідуваність Вашого сайту.

Способи просування блогу

Ведення блогу вимагає значної кількості часу та праці. Написати статтю та опублікувати її на сайті недостатньо – не менш важливим є продумане просування. Для того, щоб хтось знайшов Ваш блог, він повинен спочатку дізнатися про його існування. Як полегшити їм цю задачу?

Створюйте цінний контент

Щоб просування блогу було успішним, вам потрібно мати цікавий і привабливий контент на сайті. Без цього всі зусилля з просування будуть марними. Тому хороший контент повинен бути найважливішим аспектом Вашого блогу. Публікуйте якісний, цікавий, актуальний та інформативний контент.

Враховуйте, що конкуренти, ймовірно, “не сплять” і також процвітають, наповнюючи свої сайти контентом. Тому шукайте нові теми для статей, пишіть і публікуйте, щоб бути на крок попереду них. Повноцінний блог допоможе у пошуковому просуванні, до того ж, швидше за все, читачі самі захочуть просувати Ваші пости, якщо вони будуть корисними та цінними.

Оптимізуйте тексти для SEO

Позиціонування Вашого блогу майже так само важливе, як і публікація привабливого контенту. Вищий рейтинг у пошукових системах означає більше відвідувань Вашого сайту. Тому подбайте про ключові слова, релевантні заголовки, мета-теги та зображення.

Користувачі, знайдені пошуковою системою, щиро зацікавлені у Вашому продукті чи послузі, тож Ви отримуєте не лише читача, але й, можливо, клієнта.

Використовуйте соціальні мережі

Активна участь у соціальних мережах – це ефективний спосіб представити свої публікації ширшій аудиторії. Це також чудовий спосіб налагодити стосунки з Вашими читачами та вивчити їхні потреби й очікування. Наприклад, створивши сторінку (фан-сторінку) у Facebook і регулярно публікуючи пости, Ви охопите зацікавлених людей, і вони можуть поділитися Вашим контентом далі. Ви також можете транслювати популярні останнім часом шоу в прямому ефірі і ділитися своїми знаннями з користувачами або просувати свої продукти.

Facebook все ще залишається потужним маркетинговим інструментом, який можуть використовувати як великі, так і малі компанії. Ми теж маємо там свою присутність – нижче наведено приклад нашого останнього допису.

Звичайно, Вам не обов’язково обмежуватися лише Facebook. Ви також можете використовувати інші соціальні мережі, такі як Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat або TikTok. Вибір правильного каналу комунікації суворо залежить від Вашої цільової аудиторії – якщо це люди за 50, Ви навряд чи зустрінете їх у Snapchat, а от у Facebook – обов’язково.

Пишіть гостьові пости

За допомогою гостьового блогу Ви можете достукатися до нової спільноти, залучити більше читачів, збільшити відвідуваність Вашого сайту та створити імідж експерта в галузі. Так, Вам доведеться витратити певний час на написання такого допису, але користь від цього набагато більша. Крім того, Ви можете домовитися про обмін гостьовими статтями з іншим блогером – це безпрограшна угода.

Тільки не забудьте переконатися, що контент, який Ви надаєте для чужого блогу, є цінним, цікавим і релевантним тематиці сайту, про який йдеться. Інакше ефект може бути контрпродуктивним.

Ви також можете давати інтерв’ю, брати участь у прямих ефірах або подкастах. Існує дійсно досить багато можливостей для просування вашого блогу!

Використовуйте рекламу на Facebook

За допомогою реклами у Facebook Ви можете охопити своїм повідомленням не лише всіх своїх шанувальників, але й обрану цільову групу. Це чудовий спосіб залучити нових читачів блогу та підписників у соціальних мережах.

Хоча просування в Facebook є платною опцією, добре проведена кампанія, безумовно, принесе Вам багато переваг.

Коментуйте інші блоги

Варто витратити час на перегляд блогів на схожі теми – особливо тих, які мають значну кількість унікальних відвідувачів. Якщо Вам є що сказати на певну тему, сміливо коментуйте її. Це допоможе Вам створити імідж експерта в галузі і, можливо, приверне нових користувачів до Вашого блогу.

Іноді Ви можете отримати посилання dofollow у своїх коментарях, але набагато частіше це будуть посилання nofollow. Однак вони не є марними – це чудовий варіант для урізноманітнення Вашого профілю посилань.

Просто пам’ятайте, що не варто додавати спам, некорисні коментарі типу “Чудова стаття. Ласкаво просимо на мій сайт XYZ”. Таке творіння неодмінно буде негайно викинуте в кошик адміністратором відповідного блогу.

Беріть участь у тематичних форумах

У таких місцях користувачі часто ставлять запитання або шукають вирішення проблеми. Таким чином, Ви можете поділитися своїми знаннями з користувачами і подати статтю, яка буде для них корисною і потрібною.

Беручи участь у тематичних форумах, Ви можете просувати свій блог, генерувати більше трафіку на свій сайт, створити імідж експерта та підвищити своє позиціонування.

Приєднуйтесь до груп у Facebook

Групи на FB об’єднують людей, які цікавляться певною темою, тому це ще одне чудове місце для просування вашого блогу. Тому шукайте групи, пов’язані з Вашим бізнесом, і будьте активними в них – спілкуйтеся, обговорюйте, відповідайте на питання і діліться своїми знаннями. Ви побудуєте позицію експерта і залучите трафік на свій блог абсолютно безкоштовно.

Створіть свою базу розсилки

Сповіщення читачів про новини блогу – хороший спосіб генерувати трафік на Ваш сайт, тому переконайтеся, що у Вас є можливість підписатися на Вашу поштову базу даних і регулярно надсилати користувачам інформаційні листи.

Ви можете заохотити користувача зареєструватися, наприклад, кодом на знижку або безкоштовною електронною книгою. Будь-які хитрощі дозволені! На жаль, іноді трапляється так, що користувача цікавить лише халява, і тоді немає сенсу просувати блог. Зазвичай, однак, людина, яка підписується на Вашу розсилку, має жагу до знань і їй буде цікаво прочитати Ваш наступний пост.

Будуйте відносини з читачами блогу

Залучення користувачів і побудова позитивних стосунків з ними має вирішальне значення, якщо Ви хочете мати постійних читачів. Ви можете залучити їх до коментування постів у ФБ чи статей у блозі.

Провокуйте дискусії, ставте питання і заохочуйте їх ділитися своїм досвідом. Відповідайте на кожен коментар і намагайтеся, щоб Ваші відповіді були змістовними та корисними. Таким чином Ви не тільки побудуєте довготривалі стосунки з читачем, але й створите позитивний імідж бренду.

Будьте терплячими

Як ми вже згадували, ведення блогу – це важка праця. Для цього потрібні не лише час, навички та енергія, але й терпіння, регулярність та послідовність. Ви маєте бути готовими до того, що на початку Вашої блогерської пригоди у Вас буде дуже мало читачів або… зовсім не буде.

Однак, якщо Ви будете регулярно публікувати пости і просувати свій блог, у Вас може з’явитися натовп нових читачів. Пам’ятайте, що на все потрібен час.

Підсумок

  • Написання статті та її публікації на сайті недостатньо для залучення нових читачів – не менш важливим є продумане просування.
  • Використовуйте соціальні мережі, створюйте гостьові пости, беріть участь у форумах і групах Facebook, щоб ефективно просувати свій блог.
  • Все це вимагає часу і терпіння, але в результаті отримує нову аудиторію. Тож варто витратити трохи енергії, щоб донести своє повідомлення до зацікавлених осіб.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу