Як розпізнати хороший текст? Принципи якісного контенту

Зміст

Ви отримали текст від копірайтера, але не зовсім впевнені, чи правильно він написаний? Начебто читається добре, немає кричущих помилок, але в цілому результат не захоплює. Ви занадто вимогливі? Ні, не хвилюйтеся, це поширене явище – у цій статті ми поговоримо про те, що є причиною цього і як розпізнати хороші тексти. Приємного читання!

Якісний текст – характеристики

Насамперед ми повинні зазначити, що контент може бути абсолютно лінгвістично правильним, але при цьому бути помилковим. Чому?

Письмо – це носій інформації, який використовує для цього умовні знаки. Це означає, що воно складається як з форми, так і з змісту. Так само, як у промові є порожня риторика, так і красивий водевіль, який характеризується правильною структурою, але дефіцитом інформації.

З цієї причини хороший копірайтер повинен пам’ятати не тільки про лінгвістичні правила, а й про реалізацію інших важливих складових контенту. Нижче ми перерахуємо найважливіші з них:

Висока якість

Основою хорошого тексту є послання, яке він несе.

Цінна інформація є запорукою того, що користувачі довіряють бренду і проводять більше часу на сайті. Це, в свою чергу, призводить до покращення SEO, що впливає на видимість та органічний трафік на сайт.

Одним словом, релевантний контент повинен мати багато “м’яса”, щоб приносити реальну користь читачам. Без цього тексти здаються нудними, затягнутими або очевидними – і це теж буває.

Хороший автор підготується до публікації, провівши тематичне дослідження, щоб одягнути достовірну інформацію в привабливу форму. Без вищезгаданої “суті” стаття може бути в кращому випадку “правильною”.

Оптимізація SEO

Ми не можемо уявити сучасний копірайтинг без структурованого контенту для SEO.

Якщо цільовою аудиторією є Інтернет, оптимізація видимості має важливе значення для максимізації потенціалу продажів.

Це важливо ще з однієї причини – написання текстів для SEO жодним чином не заважає читабельності та природності статті. Тому відсутність оптимізації – це просто помилка в мистецтві, тому принципи SEO з контентом слід обов’язково пам’ятати.

Індивідуальний підхід

Ще однією важливою характеристикою хорошого тексту є організація форми відповідно до очікувань клієнтів. Ще на початку 20-го століття Вільям Джеймс зауважив, що люди не є простими приймачами інформації. Кожна людина характеризується певним набором досвіду (affordances), який впливає на засвоєння семантичної інформації та розуміння сенсу висловлювання. Це означає, що одне повідомлення може бути сприйняте абсолютно по-різному.

Приклад

Спеціалізована стаття про будову двигуна надасть висновки для надійного механіка, але не для модельєра. Хоча вищезгадані люди читають абсолютно однакову інформацію, знання про автомобільну техніку, які механік отримав заздалегідь, дозволяють йому проаналізувати проблему під зовсім іншою точкою зору.

Беручи до уваги цей факт, автор повинен адаптувати характер контенту до компетенції аудиторії. Якщо цільовою аудиторією є магазин дитячого одягу, інформація повинна бути простою, вільною і написаною молодіжним сленгом. Юридична фірма, з іншого боку, може використовувати професійну номенклатуру та формальну комунікацію, оскільки це мова, яка повністю адаптована до її аудиторії.

Дуже ймовірно, що найдешевший копірайтер не візьме до уваги такий важливий аспект, оскільки при низькій зарплаті йому не буде сенсу виходити за рамки своїх шаблонів і витрачати час на якийсь аналіз потреб клієнта.

Сподіваємося, що після прочитання цієї статті Ви вже знаєте, що таке хороший текст. Звичайно, факторів набагато більше, але для стислості ми обмежилися лише основами сучасного копірайтингу.

Якщо Ви хочете замовити хороший текст, адаптований для Вашої компанії, ми можемо допомогти! Наше агентство копірайтингу – це команда досвідчених авторів, перекладачів і коректорів, чий досвід охоплює тисячі різних завдань.

Послуги копірайтингу, редагування та перекладу

Зв’яжіться з нами та опишіть, який контент Вас цікавить. Ми підготуємо пропозицію з індивідуальними цінами та дедлайнами. Детальну інформацію про наші послуги можна знайти на сайті.

 

Стань спеціалістом у сфері копірайтингу

Ми підготували унікальні курси, які викладають наші фахівці, що не лише дадуть необхідні знання, а й поділяться корисними порадами: курс копірайтингу, курс транскрипції, курс коректора.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

25.07.2024 Коректура і редагування
23.07.2024 SEO Поради
19.07.2024 Поради
17.07.2024 Поради
15.07.2024 Коректура і редагування
11.07.2024 Коректура і редагування
09.07.2024 Поради
05.07.2024 SEO
03.07.2024 Поради

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу