Influencer – хто це і чи кожен може ним стати?

Зміст

За допомогою інфлюенсера Ви можете значно збільшити продажі Вашої продукції, достукатися до клієнта, який дійсно зацікавлений у Вашій пропозиції, та сформувати позитивний імідж бренду як експерта у Вашій індустрії. Компанії все частіше вдаються до допомоги лідерів думок, завдяки яким можна залучити клієнтів з кращими результатами, ніж за допомогою великої рекламної кампанії. Дізнайтеся, хто такий інфлюенсер і хто може ним стати.

Хто такий інфлюенсер?

Соціальні мережі відіграють дедалі важливішу роль у нашому житті. Початкова ідея пошуку та підтримання контакту з друзями та родиною через такі сайти, як Facebook чи Instagram, значно еволюціонувала.

Сьогодні ви можете використовувати соціальні мережі не лише для пошуку однокласників, але й для продажу своїх товарів чи послуг та залучення потенційних клієнтів. Для того, щоб продажі були ефективними, необхідно привернути увагу користувача – головним чином через інфлюенсера. Саме так, інфлюенсер – хто це?

Простіше кажучи, інфлюенсер – це людина, яка здатна впливати на рішення та думки інших людей. Він чи вона робить це через соціальні мережі.

Інфлюенсер – це термін, запозичений з англійської мови. Influence означає “вплив”, тому інфлюенсер – це “той, хто впливає”. В Інтернеті досить поширеними термінами-синонімами інфлюенсера є “лідер” або “лідер думок”.

Цікаво, що хоча термін “інфлюенсер” офіційно з’явився в галузевих журналах приблизно з 2001 року, на практиці інфлюенсер-маркетинг побачив світ ще у 18 столітті. Джосайя Веджвуд, англійський гончар, виготовляв кераміку для королівської родини. Йому вдалося переконати королеву Шарлотту створити лінію Queen’s Ware. Ідея настільки сподобалася, що фірмовий фарфор королівської сім’ї розмістили в музеї, щоб ним могли милуватися всі охочі. Так, використовуючи впливову особу для просування та продажу продукції, з’явилася ідея інфлюенсер-маркетингу.

Чим займається інфлюенсер?

Інфлюенсери використовують популярні соціальні мережі для спілкування зі своєю аудиторією:

  • пише блоги,
  • створює відеоблоги,
  • веде канал на YouTube,
  • є активним користувачем Facebook, Instagram, TikTok та інших порталів, які зараз використовуються для поширення контенту.

Всі ці медіа вимагають регулярної публікації цінного та змістовного контенту. Завдяки цій діяльності лідер думок будує експертний бренд в Інтернеті. Варто зазначити, що інфлюенсер – це найчастіше експерт у певній галузі або вузькій спеціалізації, який ділиться своїми знаннями через соціальні мережі та навчає аудиторію, вибудовуючи тим самим довготривалі відносини.

Інфлюенсер здатен передавати знання та досвід у простий та ефективний спосіб, а отже, може мати реальний вплив на наші рішення щодо купівлі. Люди завжди покладалися на думки та відгуки інших людей. А якщо до того ж порада дається кимось відомим і улюбленим, є більше шансів, що ми потягнемося за продуктом або послугою, яку пропонує ця людина. Довгострокова співпраця з інфлюенсером зміцнює довіру до компанії, яка вирішила співпрацювати з лідером думок. Якщо хтось користується продукцією протягом багатьох років і продовжує рекомендувати її друзям, вона має бути дійсно якісною.

Яких інфлюенсерів Ви можете знайти в Інтернеті?

Існує щонайменше кілька типів інфлюенсерів, залежно від:

  • кількості аудиторії або того, що зазвичай називають охопленням (від нано- до мега-інфлюенсерів),
  • мотивації, тобто типу контенту, що публікується (від артиста до кумира),
  • комунікаційної платформи (блогери, відеоблогери, ютубери, інстаграмери…).

Інфлюенсери – охоплення

Наноінфлюенсери – відносно молода група. Кількість прихильників не перевищує 1,000. Їх називають “друзями з району”. Віддані прихильники конкретних брендів і торгових марок, які просувають певні продукти або послуги більше з любові до компанії, ніж з метою комерційної співпраці.

Мікроінфлюенсери можуть мати аудиторію до 20000 підписників. Визнані за свою достовірність та автентичність, вони стрімко зростають у популярності – на думку багатьох експертів, саме діяльність цієї групи часто є найефективнішою.

Мідінфлюенсери – це група нішевих спеціалістів у своїх галузях, які залучають від 20000 до 100000 підписників. Їхнє основне джерело доходу – канали та блоги на YouTube.

Макроінфлюенсери залучають понад 100000 підписників. Ця група особливо корисна для підвищення впізнаваності бренду або запуску продукту чи послуги.

Мегаінфлюенсери виходять за межі соціальних мереж, набуваючи популярності і в традиційних медіа. Це відомі та популярні спортсмени або артисти, які вирішили поширити свою аудиторію і на інтернет.

Інфлюенсери – мотивація

Митці створюють візуально привабливий контент, об’єднуючи шанувальників переважно через Instagram та фотоблоги. Найчастіше вони зачіпають лайфстайл-теми, пов’язані з подорожами, природою, мистецтвом і модою.

Активісти найчастіше представляють свій світогляд у прямій формі, заохочуючи до активного просування та пропаганди певного способу життя чи ідеї. Такі інфлюенсери відкрито висловлюють політичні погляди, презентують підходи до екології та захисту навколишнього середовища, підтримують національні меншини або феміністок.

Стильові інфлюенсери, як правило, є трендсеттерами, які знають про актуальні тенденції, слідкують за різними сферами життя – пов’язаними з модою, дизайном, розвагами в цілому. Часто це батьки та матері, які демонструють принади батьківського життя.

Експерти – це впливові особи, визнані авторитетами у своїх галузях завдяки своїм знанням і навичкам. Вони створюють надзвичайно цінний і спеціалізований контент.

Кумири мають найбільшу аудиторію. Вони популярні та впізнавані. Вони є типом, що формує громадську думку, зосереджуючи активність переважно навколо себе, своїх поглядів та вподобань. Вони часто привертають увагу своїми суперечливими думками на певні теми.

Як стати інфлюенсером?

Не існує єдиного рецепту, як стати інфлюенсером. Перш ніж про Вас почують, необхідно докласти чимало зусиль, щоб здобути популярність і вимірне охоплення, яке дасть бажані результати. На жаль, непродумана дія може дуже швидко зруйнувати репутацію, яку Ви створили.

Якщо Ви не хочете постійно вчитися і розширювати свої знання, то робота інфлюенсера не для Вас. Інфлюенсер повинен бути в курсі трендів і новин індустрії. Він також повинен вміти ділитися знаннями. Тож якщо ви не впевнені в собі перед камерою або цінуєте свою анонімність, Вам може знадобитися багато часу, щоб зарекомендувати себе як надійного та гідного довіри інфлюенсера. Втім, з будь-якої ситуації завжди є вихід – адже Ви можете співпрацювати з інфлюенсером, який допоможе Вам досягти Ваших конкретних цілей.

Підсумок

  • Інфлюенсер – це людина, яка через соціальні мережі впливає на рішення користувачів, які спостерігають за нею.
  • Існує кілька типів інфлюенсерів залежно від розміру охоплення, мотивації та засобів комунікації.
  • Наноінфлюенсери вважаються найнадійнішими, такими, що заслуговують на довіру, як “друзі з району”. Вони рекомендують певні продукти чи послуги більше з прихильності до бренду, ніж в рамках оплачуваної співпраці.
  • Запорукою успіху є регулярне створення змістовного та цінного контенту, який з часом формує імідж експерта у своєму секторі.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу