Фрази з довгим хвостом (long tail) – тобто довгі ключові слова в тексті

Зміст

Використання довгих ключових фраз називається позиціонуванням з довгим хвостом. Чим воно відрізняється і чому набуло такої популярності? Дізнайтеся у статті нижче.

Ключові фрази long tail – про що вони?

Ключові слова (фрази) – це слова, які вводяться в пошукову систему.

З іншого боку, ключові фрази з довгим хвостом – це низка пов’язаних слів, призначених для точної відповіді на запит одержувача.

Їх рідше друкують, але вони мають вищий коефіцієнт конверсії завдяки тому, що точно відповідають потребам читача.

Приклад

Довгий хвіст, пов’язаний з фразою “дієта для схуднення”:

  • Дієта для схуднення та проблеми з нирками
  • Чи безпечна дієта для схуднення для людей похилого віку
  • Схуднення талії за допомогою дієти

Чому ключові слова з довгим хвостом важливі?

Поява в пошуковій системі має низку переваг. Сайт отримує цінний трафік, збільшуючи коло потенційних клієнтів. Крім того, на відміну від платної реклами, це не вимагає постійних фінансових витрат.

На жаль, Google пропонує лише десять позицій для щасливчиків, тому успіх можна вважати лише тоді, коли сайт потрапляє в ТОП10 результатів пошуку. Подальші позиції не принесуть значущого трафіку – тому недарма кажуть, що друга сторінка пошукових систем є ідеальним місцем для того, щоб сховати труп, оскільки туди ніхто не заглядає.

Позиціонування для загальних ключових фраз (короткий хвіст – short tail) є складним через величезну конкуренцію, яка буде душити результати.

Ми неодноразово підкреслювали, що позиціонування залежить не тільки від вкладеної праці, але й від дій інших компаній, адже вони теж хочуть бути видимими.

З цієї причини короткохвості ключові слова означають постійну боротьбу з конкурентами, а також великі інвестиції в закупівлю посилань – без цього ніяк не обійтися. На допомогу приходять довгохвості ключові слова, які дозволяють прорватися навіть локальним компаніям.

Створення контенту long tail – ключ до позиціонування

Якщо Ви усвідомлюєте, що боротьба з гігантами призводить до втрат, настав час подумати практично і дізнатися про способи по-іншому подати себе користувачам.

Повертаючись до наведеного вище прикладу з дієтою, ми знаємо, що людей, які мають проблеми з нирками і водночас хочуть схуднути, відносно небагато. Тим не менш, такі люди є, і щомісяця можна отримувати певний трафік на сайт. Якби ми описували лише дієту для схуднення, стаття, безсумнівно, не побачила б світ через велику кількість авторитетних порталів у цій галузі.

Довгі ключові слова конвертуються краще, ніж загальні фрази, тому їхня менша популярність компенсується більшим потенціалом продажів.

Це один із способів інбаунд-маркетингу, тому навіть з низькою кількістю переглядів Ви все одно можете отримувати запити від своєї цінної аудиторії.

Чи є довгі ключові фрази ефективними?

Google регулярно оновлює свої алгоритми, щоб точніше відповідати потребам користувачів. Таким чином, відбувається прогресуюча фрагментація знань в Інтернеті, що відкриває двері статтям і сторінкам, які описують вузьке коло тем.

Довгі фрази ключових слів дають можливість навіть невеликим компаніям досягти високих позицій у рейтингу без великих витрат на побудову посилань. Звичайно, добре підтримуваний сайт, який регулярно отримує посилання і публікує контент, має більше шансів на високі позиції, але правило просте: довгі ключові фрази легше просувати в пошуковій видачі, ніж короткі!

Тож якщо Ви хочете підняти рукавичку за трафік в Google, зосередьтеся на тому, щоб охопити саме зацікавлених людей. Якщо ваш бізнес зростатиме, ви зможете конкурувати за більш загальні фрази. Тим не менш, вважається, що довгі ключові слова є хорошим варіантом на будь-якому етапі розвитку бізнесу.

Довгі ключові фрази дозволяють навіть невеликим компаніям займати високі позиції.

Розширені ключові слова – поради

Теорію ми вивчили, але як це виглядає на практиці? Настав час для деяких практичних правил, які можуть стати Вам у нагоді при створенні контенту, заснованого на довгих фразах.

  • Використовуйте різні варіації – Google починає добре розрізняти форми ключових слів, тому вам не обов’язково дотримуватися лише однієї версії. Найголовніше, щоб зміст Вашої статті дійсно вирішував поставлену проблему, дотримуючись обраного тематичного діапазону.
  • Почніть статтю з аналізу конкуренції – саме тому Ви замовляєте або створюєте статті з довгими ключовими фразами, щоб досить ефективно генерувати трафік на свій сайт. Тому переконайтеся, що схожі теми не висвітлені або, принаймні, висвітлені не настільки широко, як у текстах конкурентів.
  • Подумайте про поширені запитання і відповіді – це чудовий спосіб вставити розширені ключові слова. Вони, як правило, майже ідентичні запитам користувачів, тому можуть бути ефективним способом для вашого бізнесу. Варто спробувати!

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

20.11.2023 Копірайтинг
19.11.2023 E-commerce Маркетинг
18.11.2023 Маркетинг
17.11.2023 Маркетинг
16.11.2023 Маркетинг
15.11.2023 Маркетинг
14.11.2023 Контент маркетинг
13.11.2023 Контент маркетинг
12.11.2023 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу