Редагування тексту – на що звернути увагу? Як правильно редагувати тексти?

Зміст

Редагування текстів – це надзвичайно корисна робота для деяких вебсайтів та інтернет-магазинів. Іноді достатньо внести невеликі зміни, щоб текст почав приносити вдвічі більше користі. Тож ми спробуємо відповісти на питання, як робити вичитку тексту.

Що таке редагування тексту?

Редагування тексту — це покращення контенту, яке передбачає адаптацію тексту для SEO та усунення лінгвістичних помилок. Наслідком цього є підвищення якості описів, збільшення органічного трафіку, а також зростання рівня конверсій.

Таким чином, правильне редагування описів має багато переваг, найголовніша з яких — це звичайно ж прибуток. Оновлення тексту просто робить його ефективнішим і продуктивнішим. Однак, щоб внести ясність, давайте обговоримо всі переваги описової коректури.

Коректура — переваги

Описовий контент має дві основні мети: сприяти конверсії та покращувати видимість у пошукових системах. Незалежно від того, яка з них є для нас більш пріоритетною, вони завжди існують разом. Однак результати, які можна виміряти, – це ще не все, адже редагування дозволяє нам отримати вигоду і в інших сферах. Тож з’ясуймо, навіщо виконуються дескриптивні зміни.

Покращення результатів SEO

Для того, щоб контент був видимим, він повинен бути достатньо об’ємним. Недарма розгорнуті описи товарів і категорій є важливим маркетинговим елементом для інтернет-магазинів.

Ми можемо багато сперечатися про копірайтинг, але є один важливий факт, про який слід пам’ятати: чим більше цінної інформації, тим краще.

Редагування тексту сприяє кращому позиціонуванню завдяки додаванню ключових фраз, формулюванню чіткої структури для SEO та збільшенню обсягу тексту.

Звичайно, ступінь модифікації залежить від відсутнього елемента, але тільки комбінація згаданих факторів дає оптимальні результати.

Більше того, Google позитивно сприймає будь-які зміни на сторінці. Тож регулярні зміни можуть стати гарним доповненням до стратегії контент-маркетингу, яку Ви впроваджуєте.

Збільшення продажів

Більш ефективне позиціонування збільшує кількість потенційних клієнтів, але це ще не все. Виправлення тексту надає йому переконливості, що спонукає до покупки або конверсії. Це підвищує безпосередню ефективність контенту, інтенсифікуючи бажаний продаж. Зрештою, чи є щось важливіше в описі, ніж те, щоб він просто працював? І це якраз і є першочерговим завданням коректури!

Професіоналізм та довіра в очах суспільства

Модернізація тексту також включає в себе усунення мовних помилок, що робить його повністю правильним. Хоча якісний контент частіше цінується пошуковими системами та освіченими людьми, помилки впадають в око кожному.

Тому варто зазначити, що вичитка передбачає повну лінгвістичну правильність тексту, що підкреслює професіоналізм, який відображає компанія. Тривіальним фактом є те, що клієнти з більшою ймовірністю обирають бренд, який справляє гарне враження – саме тому позиціонування, ефективність конверсії, а також “хороша форма” тексту роблять свій внесок у кінцевий прибуток.

Коректура тексту – для кого?

Загалом, компанії, які займаються онлайн-маркетингом, отримають користь від редагування текстів. Однак ступінь модифікацій залежить, головним чином, від якості оригінальних текстів.

Очевидно, що перегляд текстів особливо рекомендується для вебсайтів та інтернет-магазинів, де описи (послуг або товарів) були зроблені недбало або не відповідають принципам SEO-копірайтингу.

Модернізація також доцільна для всіх сайтів, які розміщували “позиціонуючий” контент до 2011 року. Чому? Це пов’язано з алгоритмом пошукової системи Panda, який прирікає всі неякісні тексти на вигнання. Звісно, корисні, природні описи – це добре, але надлишок ключових фраз, який був поширеною практикою на той час, слід видаляти. Звичайно, це поверхневе зауваження, оскільки майже всі компанії засвоїли свій урок за останні роки, а надлишок ключових слів – справа рук вимерлих локальних сайтів того часу.

 

Клієнти з більшою ймовірністю обирають бренд, який справляє на них позитивне враження.

Як ви редагуєте свій контент?

Правильно виконана коректура контенту значно покращує його функціональність. Тому ми розповімо, як правильно редагувати контент у кілька простих кроків.

Доступ до CMS

Якщо Ви копірайтер, Вам потрібно буде попросити доступ до системи управління контентом (CMS) на самому початку, щоб максимально оптимізувати контент.

Внесіть необхідні зміни до контенту

Ключове завдання опису – надати цінність контенту. Якщо Ваш контент поганий або Ваші знання про галузь оновилися за останні кілька років, не бійтеся розміщувати оновлені тексти – це матиме позитивний вплив на SEO.

Основна інформація виділена жирним шрифтом

Виділена жирним шрифтом частина тексту – це очевидний знак для користувача, що інформація, яка міститься в ній, є більш важливою, ніж інші. Виділені жирним шрифтом фрагменти привертають увагу, полегшуючи читачеві пошук найбільш важливих особливостей і переваг продукту або вигод від покупки.

Якщо є можливість, використовуйте заголовки

Для довших описів варто додавати заголовки, щоб підвищити чіткість тексту і виділити ключові слова.

Перегляд описів – трудомістке, але просте завдання. Оптимізація для SEO особливо проста, але найбільша складність може полягати у зміні якості текстів. Збагачення інформації – це завдання, яке найбільше напружує Ваш мозок.

Редагування тексту - FAQ

Нижче наведені відповіді на поширені запитання.

Чи потрібно вирівняти текст по ширині (justify) при редагуванні?

Вирівнювання тексту підвищує читабельність, але на жаль лише на папері. Одержувачі користуються інтернетом на різних носіях, тому відображення тексту буде різним. Нерідко ми стикаємося з розтягуванням рядків для довших слів, що не є бажаним. Тому, на нашу думку, коректори не повинні додатково вирівнювати текст. Крім того, така процедура ніяк не впливає на SEO.

Чи потрібна коректура?

Виправлення контенту може принести багато користі з точки зору маркетингу, але саме по собі це лише оновлення сайту. Тому це не обов’язково, але корисно для бізнесу.

Однак на практиці більшість людей не виконують регулярну модифікацію текстів, оскільки це додаткові інвестиції, а реалізація переваг вимагає значних знань у сфері написання текстів для e-commerce. Крім того, ми частіше стикаємося з підходом до створення нового контенту, ніж до модифікації старого.

Важливо розуміти, що такі стратегії здебільшого є правильними. Внутрішня цінність описових правок вимагає індивідуального підходу, і часто, якщо старий контент не має негативного впливу на SEO або відгуки користувачів, доцільніше інвестувати в новий контент і розробку сайту. Як і у випадку з іншими галузями копірайтингу, ухваленню рішення про послугу має передувати детальний фінансовий аналіз.

Які переваги має вичитка?

Оновлення та покращення контенту на вебсайті – це дія, яка має іміджеве значення, а також покращує SEO. Як наслідок, це генерує більше трафіку з пошукових систем, що збільшує бізнес-потенціал вебсайту.

Як почати працювати коректором?

Якщо Ви хочете почати працювати коректором, варто розіслати пропозиції видавництвам, копірайтинговим агенціям, сайтам, інфлюенсерам тощо, які Вас зацікавили. У пропозиції буде корисно не тільки вказати свій професійний досвід, але й надіслати портфоліо.

Що потрібно вміти робити? Коректор повинен володіти глибокими знаннями правильної української мови, вміти ефективно шукати потрібну інформацію.

Участь у стажуванні або курсах коректора може допомогти Вам здобути знання та досвід.

Підсумок

  1. Корекція контенту – це модифікація контенту для підвищення його зрозумілості та конверсії, а також для покращення SEO-показників.
  2. Це доцільно для інтернет-магазинів, де товари були описані некоректно, а також для вебсайтів компаній, щоб підвищити привабливість пропозиції або усунути непотрібні мовні помилки.
  3. Застосування виправлень, як і їхні переваги, дуже гнучкі, тому замовлення має бути результатом індивідуального маркетингового рішення.
  4. Найбільше виграють сторінки, що характеризуються вкрай низькою якістю текстів.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу