Скільки символів містить середньостатистичний текст?

Зміст

Кількість символів у тексті – це фактор, який впливає на видимість сайту та його маркетинговий потенціал. Отже, скільки символів повинна мати хороша стаття, щоб добре позиціонуватися в пошуковій системі Google. Про це у статті нижче!

Скільки символів містить середньостатистичний текст?

На це питання немає однозначної відповіді, головним чином тому, що довжина тісно пов’язана з типом тексту.

Ми скористаємося найпоширенішим варіантом – довжиною, переведеною в символи з пробілами. Пам’ятайте, що один аркуш формату А4 займає приблизно 2800 символів з пробілами.

Записи в блозі

Обсяг статті в блозі становить від 2 500 до 10 000 знаків з пробілами.

Звичайна, добре продумана стаття містить 5 000 знаків з пробілами. Оптимальна кількість залежить від можливості охопити всі аспекти питання, а також від дій конкурентів.

Тим не менш, сучасна маркетингова тенденція стверджує, що “чим більше контенту, тим краще”. Тому варто обирати довші типи контенту, звісно, якщо це дозволяє ваш бюджет. Завдяки цьому ви максимізуєте свої SEO-результати.

Описи товарів

Зазвичай опис товару займає близько 500-2 000 символів з пробілами.

Портали, які орієнтовані на досить розгорнуту презентацію пропозиції, можуть виділяти до 5 000 символів з пробілами для одного опису продукту.

У цьому випадку тема ідеальної довжини вимагає розмежування: увага потенційних клієнтів завжди обмежена, тому частина контенту присвячується контенту, що продає, а решта – технічній інформації та SEO-текстам.

Отже, якщо ви не дбаєте про видимість, достатньо опису з кількох речень.

Описи категорій

Довжина описів категорій зазвичай становить 1 000-8 000 символів з пробілами.

Їх основна мета – підвищити ваші позиції в пошуковій системі, тому зазвичай ви повинні бути готові написати трохи більше символів. Завдяки цьому ви охопите більшу кількість ключових фраз і внутрішніх посилань, що позитивно вплине на видимість всього вашого асортименту.

Знову ж таки, дотримуйтесь принципу “чим більше контенту, тим краще”, тому єдиним обмеженням є бюджет.

Тексти для лендінгів

Наповнення лендінгів, зазвичай містить від 500 до 2000 символів з пробілами.

Тут не враховується SEO-аспект, тому вам слід зосередитися лише на заохоченні клієнта до покупки та наданні необхідної інформації.

Пости для Facebook та Instagram

Оптимальна довжина контенту в соціальних мережах залежить від того, яку маркетингову мету ви хочете досягти:

  • Слогани і тексти, які формують впізнаваність бренду, повинні бути лаконічними і бути вітриною вашої компанії. Від 50 до 200 символів з пробілами.
  • Пости із закликом до дії – це креативний контент, пов’язаний з вашою галуззю та пропозицією. Від 200 до 2 000 символів з пробілами.
  • Пости спеціалістів та експертів, спрямовані на представлення контенту з конкретної галузі, що створює імідж компанії та підвищує інтерес до пропозиції – від 1 000 до 3 000 знаків з пробілами.

Михайло Кулаков

Михайло Кулаков експерт з контент маркетингу який працює з такими тематиками як ІТ, діджитал маркетинг, та нерухомість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу