Ведення фірмового блогу – 7 найважливіших правил

Зміст

Донедавна ведення блогу однозначно асоціювалося з веденням онлайн-щоденника, в якому автори ділилися своїми думками чи проблемами з іншими. Минули роки, інтернет та його сприйняття змінилися, змінилися і ми. І ми можемо використовувати такий непомітний винахід, як корпоративний блог, для просування власного бізнесу.

Навіщо потрібен блог компанії?

Він може стати одним із Ваших найважливіших інструментів – як для просування ваших продуктів і послуг, так і для побудови довіри клієнтів. Вам просто потрібно знати, як має виглядати корпоративний блог.

Однак, перш ніж ми розглянемо принципи ведення корпоративного блогу, давайте подумаємо, навіщо взагалі його створювати. Перш за все, тому що це Ваша довгострокова інвестиція, яка через деякий час принесе Вам величезні переваги. Які переваги?

Блог компанії дозволить Вам:

  • зарекомендуйте себе як експерта в галузі – це дасть клієнтам зрозуміти, що Ви знаєте свою справу і Вам варто довіряти;
  • встановіть прямий зв’язок зі своїми клієнтами – наприклад, відповідаючи на їхні коментарі або вирішуючи їхні проблеми, публікуючи статті;
  • підвищити інтерес до бренду – завдяки привабливому контенту все більше людей відвідуватимуть сайт Вашої компанії;
  • збільшити дохід від продажів – блог може стати ідеальним місцем для просування Ваших товарів та послуг;
  • покращити позиції Вашого сайту в Google – все, що Вам потрібно зробити, це забезпечити правильну оптимізацію Ваших статей, і вони цілком можуть потрапити в топ видачі пошукової системи.

Блог, який ведеться протягом багатьох років, може стати справжньою енциклопедією знань і бути місцем, куди будуть приходити читачі з усього Інтернету. Таким чином, Ви отримаєте вітрину для своєї компанії, яка стане неоціненною підтримкою у Вашому прагненні до бізнес-успіху.

Як вести блог компанії? 7 правил

Гаразд, все це звучить чудово, але як насправді має виглядати ведення корпоративного блогу? Всупереч тому, що Ви можете подумати, це не складно – все, що Вам потрібно зробити, це дотримуватися 7 основних правил, а також витратити трохи часу і терпіння. Ось що Вам потрібно зробити, щоб блог Вашої компанії був успішним!

Будьте експертом і надійним партнером

Блог компанії – це унікальне місце в Інтернеті, де власник бізнесу може проявити себе як експерт. Експертні публікації на певну тему дадуть вашим клієнтам зрозуміти, що Ви – той, хто знає і кому варто довіряти. Особливо, якщо Ви надаєте їм оригінальний контент, який вони не знайдуть більше ніде.

Пам’ятайте, однак, що блог компанії – це не лише засіб, який допоможе Вам завоювати визнання серед клієнтів, але й можливість донести до них знання та підтримку.

Тому висвітлюйте теми, які їх цікавлять, завжди пишіть простою мовою і з великим відривом уникайте тривіальних питань. Ставтеся до свого читача чесно, як до партнера, і він відповість взаємністю.

Публікуйте регулярно

Спочатку ведення блогу компанії викликає багато ентузіазму та пристрасті, але з часом це перетворюється на нудну рутину. Тим часом, немає нічого гіршого, ніж зменшити частоту публікацій або, що ще гірше, взагалі відмовитися від блогу. Пам’ятайте про це перед тим, як почати, і складіть собі початковий список тем і створіть кілька статей на майбутнє. Також встановіть фіксовані дати публікацій, які допоможуть Вам тримати блог компанії впорядкованим і дадуть Вашим читачам знати, коли вони можуть очікувати майбутніх публікацій.

Якщо, з іншого боку, у вас немає часу на ведення блогу компанії або якщо створення нових статей стає дедалі складнішим… зверніться за допомогою до копірайтера! Його досвід і навички допоможуть Вам запропонувати своїм потенційним клієнтам контент відмінної якості.

Вирішуйте проблеми клієнтів

Або інакше кажучи: висвітлюйте “своєчасні” теми. Якщо Ви помітили, що у багатьох клієнтів виникають проблеми з новим продуктом – опублікуйте інструкцію для них. Якщо Ви отримуєте багато запитів на певну тему, наприклад, пов’язану з Вашими послугами – відповідайте на них у блозі. І нарешті, якщо у Вашій індустрії відбувається щось вражаюче, не забудьте прокоментувати це, опублікувавши статтю.

Одним словом, будьте завжди на зв’язку зі своїми клієнтами і надавайте їм контент, який їх зацікавить і вирішить їхні проблеми.

Урізноманітніть свої роботи

Пам’ятайте, що контент – це не просто слова, з яких складаються речення. Записи не повинні бути стінами тексту, крізь які важко пробратися. Доповнюйте їх відео, фотографіями чи інфографікою.

І не забувайте про фіксовані правила створення контенту – використання абзаців, напівжирного шрифту, маркерів, привабливих заголовків і рубрик. Це зробить Ваші публікації більш читабельними та привабливими для Вашої аудиторії.

Оптимізуйте контент для SEO

Як я вже згадував раніше, блог Вашої компанії може бути способом потрапити в топ видачі Google. Все, що Вам потрібно зробити, це використовувати ключові фрази, внутрішні та зовнішні посилання в статтях, які Ви публікуєте, і переконатися, що у Вас є правильні мета-теги.

Ви можете бути впевнені, що Google винагородить вас відповідним чином лише за публікацію якісного контенту. За допомогою додаткової SEO-оптимізації весь сайт вашої компанії можна зробити набагато більш видимим для користувачів пошукових систем. І цю можливість не можна упускати.

Відповідайте на коментарі

Окрім соціальних мереж, блог – це єдине місце в Інтернеті, де Ви можете взаємодіяти з клієнтами. Тому відповідайте на їхні коментарі, коли це можливо, особливо якщо вони стосуються проблеми, вашого бренду чи продукту. Звичайно, будьте тактовними, об’єктивними та корисними, роблячи це.

Наявність блогу компанії допоможе побудувати довіру з клієнтами – відповідаючи на коментарі, вони відчуватимуть, що по той бік екрану знаходиться жива людина, яка цікавиться їхніми проблемами.

Проаналізуйте ефективність

Для того, щоб Ваш бізнес-блог був успішним, Ви повинні подбати про аналіз ефективності Ваших публікацій та зацікавленості Вашої аудиторії. Для цього Вам знадобиться безкоштовний інструмент Google Analytics, який надасть Вам багато інформації. З його допомогою Ви зможете дізнатися, як часто читають Ваші пости, хто ними цікавиться і як це впливає на ефективність просування Вашого продукту або послуги.

Завдяки аналітиці Ви зможете виправляти помилки, а це дасть змогу постійно розвиватися. І ефективніше вести свій корпоративний блог.

Підсумок

  • Основна мета публікації статей у блозі – надати читачам бажані знання в доступній формі.
  • Серед переваг ведення блогу компанії: формування експертного іміджу, налагодження стосунків з клієнтами, підвищення інтересу до бренду, покращення позицій сайту в Google та збільшення продажів.
  • Для того, щоб блог компанії був успішним, необхідно, серед іншого: регулярно публікувати контент, володіти експертними знаннями і бути тим, кому можна довіряти, дбати про SEO, вирішувати проблеми читачів і аналізувати свої минулі дії.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

26.02.2024 Маркетинг
24.02.2024 Маркетинг
22.02.2024 Маркетинг
20.02.2024 Маркетинг
18.02.2024 Маркетинг
16.02.2024 Маркетинг
14.02.2024 Маркетинг
12.02.2024 Маркетинг
10.02.2024 Маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу