Погіршення позицій в Google – найважливіші причини

Зміст

Позиціонування, безсумнівно, є одним з найкращих способів створити свою присутність в Інтернеті та ефективно конкурувати з компаніями-конкурентами. На жаль, це трудомісткий процес, під час якого потрібно подбати про безліч деталей. Навіть невелика помилка може призвести до падіння Ваших позицій в Google і звести нанівець те, над чим Ви працювали місяцями. Що може бути причиною проблеми і як залишатися на вершині пошукової видачі? Давайте дізнаємося!

Найпоширеніші причини падіння позицій в Google

Падіння позицій в Google означає зниження видимості сайту в пошуковій видачі.

Це може стати справжньою проблемою і кошмаром для власників бізнесу. Часто це означає знищення багатомісячної роботи і необхідність витратити ще багато годин на те, щоб повернути свій сайт на колишні позиції.

Якщо Ви хочете уникнути подібної ситуації, перше, що потрібно зробити – це з’ясувати, що є причиною падіння позицій в Google. Іноді це тривіальні проблеми або… не зовсім від вас залежать. Ось кілька найважливіших причин Ваших проблем!

  • Зміни у внутрішній структурі посилань. Вони є важливими для процесу SEO, і будь-які – свідомі чи несвідомі – зміни можуть призвести до падіння позицій в Google. Найчастіше це відбувається, коли змінюються назви підсторінок або категорій, наприклад, у блозі або інтернет-магазині.
  • Видалення великої кількості контенту. Особливо якісного контенту, який допомагав просувати сайт. Позбавлення від них також означає втрату внутрішніх посилань і цінних ключових слів, а отже, трафіку і видимості в пошукових системах.
  • Дублювання контенту. Падіння позицій в Google також може бути наслідком надмірного копіювання контенту – як з Вашого власного сайту, так і з сайтів конкурентів. Це часто трапляється з описами товарів в інтернет-магазинах і може не тільки вплинути на видимість сайту, але й загрожує штрафом з боку Google.
  • Неправильні перенаправлення сторінок. Це помилка, яка найчастіше виникає при зміні доменів або переході з HTTP на HTTPS. У будь-якому випадку слід подбати про те, щоб попередні URL-адреси на новому сайті відповідали новим (у цьому випадку знадобляться 301 редиректи).
  • Надмірна кількість ключових слів. Хоча вони теж, як і посилання, є наріжним каменем SEO, в занадто великій кількості вони можуть бути контрпродуктивними. Особливо, якщо Ви намагаєтеся включити ключові фрази в кожне речення. Це призводить до надмірної оптимізації сайту і, в свою чергу, до падіння позицій в Google.
  • Проблеми з продуктивністю сайту. В основному мова йде про швидкість завантаження або неадаптованість сайту під мобільні пристрої. Це може призвести до збільшення відсотка відмов, що також призводить до зниження позицій.
  • Накладення ручного штрафу Google. Будь-яке порушення правил пошукової системи може призвести до того, що співробітник компанії накладе на ваш сайт ручний штраф. Інформацію про це Ви знайдете в Пошуковій консолі Google і це дозволить Вам швидко почати вживати заходів для виправлення помилок.
  • Оновлення алгоритму Google. Раніше ми говорили про фактори, що спричиняють падіння позицій в Google, які знаходяться поза вашим контролем. Одним з них є оновлення одного з алгоритмів. Перевірте, чи не виникла проблема відразу після того, як пошукова система внесла зміни – якщо так, то, ймовірно, Вам доведеться адаптувати сайт до нових вимог.

Що можна зробити, щоб уникнути зниження позицій в Google?

Ключ до успіху – це, звичайно ж, дотримання рекомендацій щодо SEO. Ось кілька простих порад, які допоможуть Вам уникнути падіння позицій в Google!

  1. Створюйте якісний контент. Публікуйте корисний та фактичний контент для користувача. Переконайтеся, що він релевантний і містить лише правдиву інформацію. Для того, щоб контент був добре сприйнятий як аудиторією, так і роботами Google, форматуйте його за допомогою підзаголовків, жирних і маркованих текстів, а також використовуйте релевантні ключові слова (у відповідній кількості). Також уникайте дублювання контенту, яке може призвести до зниження рейтингу в Google.
  2. Додайте на сайт внутрішні та зовнішні посилання. Перші повинні спрямовувати користувачів на релевантні сторінки сайту, а другі – на цінні, цінні для Google сайти. Також не забувайте оптимізувати анкори (наприклад, розміщуючи посилання безпосередньо в ключових словах) і відповідну кількість посилань (максимум 1 на 1000-2000 символів).
  3. Використовуйте правильні перенаправлення. Зокрема, якщо Ви змінюєте домен – користувач завжди повинен потрапляти на відповідну підсторінку при натисканні на посилання або введенні URL-адреси в браузері. Згаданий раніше 301 редирект виявиться надійним.
  4. Оптимізуйте свій сайт. Додайте мета-теги (особливо title і description), заголовки H1, H2 і H3, пришвидшіть роботу сайту і зробіть його зручним для мобільних пристроїв. Пам’ятайте, що навіть незначний недолік, наприклад, карта сторінки у форматі .xml, що не містить дійсних URL-адрес, може призвести до падіння рейтингу в Google.
  5. Слідкуйте за оновленнями алгоритмів пошукових систем і проводьте регулярний аудит сайту. Ви можете робити це самостійно або за допомогою SEO-фахівця – це допоможе Вам уникнути проблем з роботою сайту. Аудит повинен включати, але не обмежуватися аналізом мета-тегів, URL-адрес, ключових слів і дубльованого контенту, а також оцінкою контенту, який є на сайті. Якщо Ви проводите аудит самостійно, використовуйте перевірені SEO-інструменти, такі як Ahrefs або Semrush.

Якщо співробітник Google наклав покарання вручну, може статися різке падіння позиції (навіть на десятки позицій). У такій ситуації перевірте причину і докладіть максимум зусиль для якнайшвидшого виправлення помилки. Таким чином, проблема буде нетривалою і не матиме значного впливу на процес позиціонування Вашого сайту або на Ваші бізнес-цілі.

Підсумок

  • Зниження позицій в Google – це проблема, яка може привести до зменшення трафіку на Ваш сайт, а отже, негативно позначитися на результатах пошуку.
  • Найпоширенішими причинами падіння позицій в Google є неадекватна структура посилань, відсутність перенаправлень і надлишок ключових слів.
  • Видалення якісного контенту або копіювання контенту, наприклад, з сайтів конкурентів, також може спричинити проблеми.
  • Найбільш різке падіння позицій відбувається, коли співробітник Google накладає штраф вручну.
  • Щоб уникнути цієї проблеми, подбайте про якість контенту, посилань і регулярно проводьте аудит свого сайту.

Діана Сологуб

Діана пише і перекладає 4 мовами (польською, англійською, українською та російською), а також є досвідченим фахівцем з SEO та інтернет-маркетингу. Її пріоритетом є створення контенту, який одночасно відповідає всім вимогам Google, вписується в маркетингову стратегію клієнта та привертає увагу інтернет-користувачів. Вона створює цікавий та креативний контент і вміє презентувати навіть найскладніші теми у простий та зрозумілий спосіб.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Переглянути

Oстанні статті

16.04.2024 Поради
14.04.2024 SEO
12.04.2024 SEO
10.04.2024 Маркетинг
08.04.2024 Контент маркетинг
06.04.2024 Поради
04.04.2024 Контент маркетинг
02.04.2024 Поради
31.03.2024 Контент маркетинг

Професійно написані тексти

Замовити

Працюйте у Content Writer

Подати заявку

Розвивайте свої навички з курсом копірайтингу